Zapowiedzi marca - Bingowe szaleństwo

Dziś szybki post, bo czasu ogólnie trochę mało no i dziś jadę w delegację, nie zabieram komputera więc recenzji żadnej nie będzie. Za to chcę przedstawić moje ostatnie zakupy. W Auchan zobaczyłam uginające się od BingoSpa półki. Tylko ta włosowa ich nie miała. Za to w moje ręce wpady poniższe kosmetyki:

'


1. BingoSpa - sól do stóp na odparzenia i pieczenie
2. BingoSpa - sól do kąpieli w pudrze polinezyjska
3. BingoSpa - sól do kąpieli w pudrze amazońska
4. BingoSpa - brzoskwiniowy krem pod prysznic

Spodziewajcie się recenzji w marcu!

6 komentarzy:

  1. Anonimowy08:23

    Ja twardo zastanawiam się teraz nad zakupami włosowymi w Bingo :) bo odzywki mi się powoli kończą :) i tez mam dzis zabiegany dzien zajecia od 10 do 20 bez powrotu do domu bo mam tylko jedną małą przerwę ;/ a jutro powtorka z rozrywki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie dni zabiegane z jednej strony są fajne, ale jak ich kilka pod rząd się złoży to już nic tylko pada się na pyszczek.

      Usuń
  2. Nie wiedziałam, że te produkty można spotkać w Auchan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo są chyba od niedawna. Przy poprzednich zakupach zaglądalam za Bingo ale nie było nic:)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa tego brzoskwiniowego kremu pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stoi już przy wannie, więc recenzja niedługo:)

      Usuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga