Essence Colour&Go - 111 English Rose

Dziś szybko post z kilkoma swatchami lakieru z serii Essence Colour&Go. Przed wami kolor "English Rose".


Kolor to delikatnie przybrudzony róż. Bardzo przyjemny, nienachalny. Elegancko prezentuje się na paznokciach, chociaż myślę, że na dłuższych niż moje będzie się prezentował dużo lepiej. Niestety tegoroczna zima oraz moja praca nie były przyjazne pazurkom i się strasznie łamały a ja miałam mało czasu, który mogłam im poświęcić. Teraz jednak planuję to zmienić, mam nadzieję, że za miesiąc pochwalę się pazurkami choćby takimi jakie miałam przed zimą...


Lakier należy do serii szybkoschnących. I tak jest, wysycha ekspresowo. Do osiągnięcia dobrego efektu potrzebne są jednak dwie warstwy i ta druga schnie trochę dłużej.



Lakier został zaopatrzony w szeroki pędzelek. Niewątpliwie przyspiesza to malowanie, jednak w łatwy sposób możemy nabrać za dużo lakieru, który będzie nam się rozlewał po skórkach.


Niestety jest to lakier "jednodniowy". Rano pomalowane paznokcie wieczorem już miały wytarcia i odpryski mimo, że tego dnia nie fatygowałam rąk przesadnie (od mycia naczyń mam TŻa:)

Lakiery Essence w nowej odsłonie niewątpliwie prezentują się dużo atrakcyjniej na półce, mają cudne kolory, jednak o jakości producent zapomniał :(



26 komentarzy:

  1. Jak dla mnie taki średniak ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakościowo to dużo, dużo poniżej średniej:(

      Usuń
  2. Kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wiosnę (której nie ma) idealny... szkoda, że taki nietrwały...

      Usuń
  3. przyjemny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zły nie jest, ale w buteleczce bardziej mi się podoba:)

      Usuń
  4. nie przepadam za lakierami essence, ale kolorek jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stare lakiery Essence były fajne, ale te nowe... to tylko fajne kolory i nic wiecej...

      Usuń
  5. Fajny kolor, mam podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używam lakierów tej firmy , ale kolor fajniutki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie podkusiły kolory aby kupić, jednak nie polecam. Jakość tragiczna!

      Usuń
  7. Bardzo lubię lakiery z Essence:-) Są tanie, szybko schną, a do wyboru jest mnóstwo fajnych kolorków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale trwałość jest tragiczna. Mam kilka ale więcej nie kupię...

      Usuń
  8. Bardzo fajny ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się - trwałość tego lakieru jest kiepska.

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie zbyt ciemny kolor :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojj Essence ma bardzo słabą trwałośc.

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda ze taki nietrwały bo kolor bardzo ładny i ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor ładny, ale faktycznie te essensiaki są marnej jakosci

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga