#5 Projekt denko - maj 2013

Maj nie był miesiącem obfitym w notki, nowe kosmetyki, odwiedziny na waszych blogach a także w zużycia.  Jest tego bardzo niewiele, czerwcowe denko będzie dużo bardziej obfite, bo maj zostawił mi masę kosmetyków "na jedno zużycie" które już doczekały się swojego denka:) Ale o nich za miesiąc:)



Garnier - olejek z awokado i masło shea - odżywka do włosów 
Absolutny hit, perełka wśród (na ogół) niezbyt wybitnych kosmetyków firmy Garnier. Polecam każdemu. Świetnie się sprawdza jako odżywka b/s.

Isana - golarki jednorazowe
Bardzo przyzwoity produkt w tej kategorii. W dodatki tani, polecam!

BeBeauty - lawendowa sól do kąpieli
Klasyk z biedronki. Nie można po nim oczekiwać cudów, jednak przyjemnie pachnie i czyni kąpiel doskonałym relaksem.

Sensique - zmywacz do paznokci z gąbeczką
Przyzwoity eliminator koloru:) Bardzo wygodny w użyciu (wkładamy palucha, chwilę nim kręcimy i już). Minusem jednak jest to, że troszkę wysusza skórki (głównie przez sposób użycia) oraz to, że po kilku pozbyciach się ciemnych kolorów barwi palce.

Yves Rocher - Jardins du monde, zielona cytryna z meksyku, antyperspirat w kulce
Przeciętny produkt. Ładnie pachnie i eliminuje przyjemne zapachy, jednak nie eliminuje mokrych plam i dość długo się wchłania. Dla cierpliwych. 

Nivea - pomadka ochronna z oliwką i cytryną
Nie do końca denko, ale znalazłam ją za muszlą klozetową sprzątając łazienkę. Nie wiadomo jak długo tam leżała, więc wolę jednak wywalić. Przeciętniak, istnieje dużo lepszych pomadek:)



29 komentarzy:

  1. Ten antyperspirant jest jednym z moich ulubionych, ale latem się nie sprawdza i rzeczywiście długo schnie, pomadkę z oliwką lubię chociaż teraz znalazłam lepsze, a golarki z Isany to dla mnie istne narzędzie tortur;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dezodorantu to się cieszę, że się skończył. Przez niego prawie zniszczyłam swoją ulubioną bluzkę... Golarki u mnie dawały radę, ale teraz czas na Kauflandowe:)

      Usuń
  2. Garnier oczywiście podstawa w odżywkach ;) perełka Garniera :)

    A jaką dobrą pomadkę polecasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Garnier w parze z Alterrką:)

      Obecnie u mnie w użyciu jest Isana med (czy jakoś tak, taka biała z czerwonym krzyżykiem) i Neutrogena. Dają radę. Moim hitem był stary oeparol, ale jak sama nazwa mówi... stary...

      Usuń
  3. mam szampon z tej serii Garnier, jest ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie szampon nie zachwycił, za to odżywka jak najbardziej:)

      Z szamponów garniera lubiłam tylko niemieckie natural beauty (waniliowy, orzechowy i jeżynowy) ale chyba już ich nie ma:(

      Usuń
  4. słyszałam o tej odżywce , że jest bardzo dobra, jak skończę zapasy spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję denka, też miałam tą odżywkę garniera, lubiłam ją. został mi szampon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon moim zdaniem nie dorównuje odżywce w ogóle...

      Usuń
  6. znam jedynie ultra doux,stosuje sporadycznie,ale lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie stosuję tej samej odżywki za każdym myciem:)

      Usuń
  7. Mam w zapasach ten antyperspirant i kurcze jestem wkurzona, że długo się wchłania... no nic o tak będę musiała wypróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam go raczej na jesień/zimę niż na lato.

      Usuń
  8. Anonimowy22:59

    uwielbiam odżywkę Garniera...ja polecam piankę z Isany do golenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianki z Isany nie mam, póki co korzystam z Balei ale jak mi się skończy to mam właśnie zamiar kupić Isanę, bo słyszałam wiele dobrego o niej.

      Usuń
  9. gratuluję zużyć! muszę koniecznie kupić tę odżywkę, tylko odgruzuję trochę zapasy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta odżywka z Garniera faktycznie jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już od kilku miesięcy chodzę po tę odżywkę z Garniera ale nigdy nie mogę jej kupić :( a to Biovax albo Isana a Garnier przechodzi na dalszy plan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przecież ona tak szeroko dostępna. Dużo łatwiej ją kupić niż Biovax czy nawet Isanę:)

      Usuń
  12. Gratuluję denka! U mnie ta odżywka garniera niestety się nie sprawdziła. A pomadki nivea bardzo lubię, ale to rzeczywiście przeciętniaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam tą odżywkę garniera i póki co nie mam do niej zastrzeżeń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że narzekają na nią dziewczyny, które poleciały za trendem nie dopasowując odżywki do swoich włosów.

      Usuń
  14. Czy ja się w końcu skuszę na te sole z Biedry? Za każdym razem o nich zapominam. Gapa ze mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam:) Drogie nie są a całkiem przyjemne:)

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga