Kolejny biedronkowy hit czy kit? Czyli BeBeauty – micelarny żel do mycia twarzy:)

Trochę mnie tu nie było, maj nie był miesiącem obfitym w recenzje, mam nadzieję, że czerwiec to zmieni:)

Biedronkowe produkty zasłonięte kryptonimem „BeBeauty” chyba wszyscy dobrze znają a przynajmniej wiedzą, że takie istnieją. Na blogach panuje zachwyt płynem micelarnym do demakijażu, ja natomiast postanowiłam wypróbować micelarny żel do mycia twarzy. Żel jest dedykowany dla cery wrażliwej i producent informuje nas, że oprócz mycia powinien nawilżać.

Opakowanie:
Żel zamknięty jest w miękkiej tubce z tworzywa sztucznego. Dobrze się go wydobywa a tubka wygodnie leży w dłoni. Żel w tubce także bardzo ładnie się prezentuje. Plastik jest biały a naklejki utrzymane w niebieskiej, delikatnej kolorystyce. Mi się to opakowanie kojarzy właśnie z czystością.


Zapach:
Żel ma delikatny, przyjemny zapach, który trochę trudno mi określić. Nie jest to naturalny zapach, trochę może przypomina szampan, trochę jakieś inne kosmetyki. W żaden sposób jednak zapach nie przeszkadza, nie odrzuca czy irytuje. Ot po prostu jest.


Konsystencja:
Kosmetyk ma zwartą, żelową konsystencję – dokładnie taką jaką powinien mieć żel. Żel jest całkowicie przeźroczysty co stanowi niezmierny dowód na to, że nie ma w swoim składzie zbędnych barwników. Wystarczy kropla wielkości małego orzecha włoskiego aby dokładnie umyć twarz, żel dobrze się po niej rozprowadza delikatnie się przy tym pieniąc.


Zastosowanie:
Żel jest bardzo wygodny w użyciu. Mycie jest bardzo przyjemne i delikatne. Żel nie powinien zrobić krzywdy posiadaczkom wrażliwej cery. Podczas stosowania żel nie powoduje pieczenia czy swędzenia. Po umyciu cera jest lekko ściągnięta, jednak nie towarzyszy temu nieprzyjemne uczycie jak przy niektórych innych żelach. Ważną zaletą żelu jest także to, że nie wysusza. Myślę, że jest to bardzo fajny kosmetyk do codziennej pielęgnacji.


Znacie ten żel? Lubicie biedronkowe kosmetyki?


35 komentarzy:

  1. Nie znam tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20:04

    miałam go jeszcze nie kupować bo mam jeszcze żel z Lirene, ale postanowiłam że kupię i teraz porzuciłam Lirene i myję się cały czas tym;) konsystencja mi bardzo odpowiada :) fakt czuć lekkie ściągnięcie skóry ale u mnie to tylko w okolicach oczu tak jak po każdym żelu. polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie lekkie ściągnięcie to moim zdaniem całkiem pozytywny efekt:)

      Usuń
  3. Na płyn micelarny się nie załapałam, może skuszę się na żel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio zgarnęłam 2 płyny, ale było ich jeszcze kilka:)

      Usuń
  4. uwielbiam ten żel jest fantastyczny, idealnie zmywa makijaż, pozostawia skórę idelanie czystą i delikatną, zapach bardzo mi się podoba. poza tym mam prawie identyczny skład jak żel tołpy a jest duużo tańszy więc kupić na pewno warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może producentem jest własnie Tołpa, na pewno robią dla Biedronki kremy do rąk. Poszperam i sprawdzę to:)

      Usuń
  5. bardzo fajny produkt, lubie go:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, czy u Ciebie da się jakoś komentować nie zakładając profilu google+?

      Usuń
  6. Ja bardzo go lubię :) Niby kupiłam potem peeling, ale jednak bez żelu się nie obejdę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja peeling lubię tak 1-2 razy w tygodniu. Ten z biedronki jest dobry?

      Usuń
  7. nie dawno odkryłam płyn micelarny, na pewno wypróbuję również ten żel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A płyn jest wycofywany:( Tylko z tego powodu kupiłam dwie buteleczki ale czekają na swoją kolej.

      Usuń
    2. Teraz tołpa podjęła podobno wspólpracę z Netto. tam wychodzą płyny miceralne które mają ten sma skład co bebeauty i tego samego producenta. Nazywają się lovena i kosztują podobnie. Maja także żele do twarzy.

      Usuń
    3. Dzięki Lila za info, w Netto bywam rzadko, ale lubię kilka ich produktów i czasami do nich jeżdżę przy najbliższej wyprawie obadam sprawę:)

      Usuń
  8. ja dzisiaj używałam go po raz pierwszy, jak na razie zadka mi nie urwał, ale jeszcze się zobaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupiłam ostatnio wersję żel peeling dla skóry tłustej i mieszanej :)
    i powiem ci, że jak dla mnie po 3 dniach stosowania jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam go do mycia twarzy rano i jestem zadowolona, ważne że nie wysusza !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się być systematyczna i myć nim dwa razy dziennie:)

      Usuń
  12. Fakt, ten żel jest bardzo delikatny, jednak wolę biedronkowy płyn micelarny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie ma co porównywać żelu do płynu... dla mnie one mają ciut inne zadania:)

      Usuń
  13. Dla mnie kiedy szukam żelu do twarzy istnieje jedno główne kryterium: napis"unikać kontaktu z oczami" dyskwalifikuje każdy produkt. Jak jest w przypadku tego żelu?

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę prztestować ten płyn miceralny z biedrony :D Poza tym zapraszam do mnie, możesz tam zobaczyć moją nagrodę którą wygrałam w konkursie :)) myślę, że Cie zainteresuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój hit! Oby go nie wycofali...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię ten żel.

    OdpowiedzUsuń
  17. Po przeczytaniu utwierdzam się w mojej opinii o nim bo właściwie się pokrywają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga