Nowości ostatnich dni

Drogerii staram się ostatnimi czasy unikać jak ognia. Oczy odwracam od wszelkich gazetek, nie zaglądam na promocyjne strony internetowe... czasem jednak trzeba odwiedzić kilka sklepów. I takie oto przyniosłam nowości.


Najpierw kupiłam dwa lakiery Maybelline Colorama o numerach 104 i 261. 104 to piękny, głęboki fiolet. 261 w buteleczce wyglądał na czekoladowy brąz, na paznokciach jednak jest nieco jasniejszy, jest to dość ciemne bordo. Lakiery kupiłam w ramach poprawy humoru w promocji 2w1 którą zorganizowała Drogeria Natura. 12 zł za dwa lakiery to dobra cena:)

Będąc na weekend w rodzinnym Wrocławiu odwiedziłam jedno z targowisk. Głównie chcieliśmy się rozejrzeć co tam mają i kupić mojemu M. antyperspiranty w kulce z Balei (kiedyś przywiozłam mu je z Czech i bardzo się z nimi polubił, a przecież nie będziemy jechać 40 km w jedną stronę po kilka kulek). Dla siebie wzięłam dezodorant w sprayu o zapachu kokosu i nektaryny. Nie jest to to samo co kokos i kwiat gardenii jednak ten też daje radę:)

We Wrocławiu zawitałam też do Super-Pharmu i w moje ręce spadło serum do rzęs L'Biotica. Polowałam na nią już dość długo a tym razem była w promocji.

Była też krótka wizyta w Rossmannie. Kupiłam dwa peelingi, jeden z Isany a drugi z Hean:)

Jesteście ciekawe któregoś z kosmetyków?



71 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten peeling z Hean- trochę śmierdzi ale świetnie peelinguje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że w działaniu jest świetny. Były dwa rodzaje, obwąchałam oba, w tubkach zapachy wydawały mi się ok - zobaczymy jak wyjdzie w praniu:)

      Usuń
  2. Chciałabym zobaczyć te lakiery Maybelline Colorama co to za cudowności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiolet własnie gości u mnie na pazurkach, jest już obfotografowany, więc pojawi się na dniach:)

      Usuń
    2. Mam z tej serii różowy i jest barodz fajny :)

      Usuń
  3. Ja jestem ciekawa tych lakierów, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Colorama ma rewelacyjne lakiery! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej ich nie miałam, dopiero poznaje, ale póki co wrażenie jest pozytywne:)

      Usuń
    2. Widzę, że niedlugo pojawi się recenzja. :) Chętnie poczytam jak się sprawdzają na Twoich pazurkach!

      Usuń
  5. Jestem ciekawa lakierów i serum :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z lakierów już na dniach się tutaj pojawi:)

      Usuń
  6. Ciekawa jestem tego kokosowego dezodorantu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie przyjemnie, dziś się nim po raz pierwszy wypsikałam:) Przez jakiś czas czuć przez ubranie, ale teraz już nie czuję (psikałam koło 7). Ale wiecej napisze za jakiś czas:)

      Usuń
  7. Ciekawa jestem bardzo serum do rzęs z L'Biotica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja na pewno się pojawi, ale za jakiś czas - trzeba mu dac szansę podziałać:)

      Usuń
  8. Ciekawi mnie pianka Balea - bo już mi się w nią klinkęło a potem się wycofałam :) no i odżywka do rzęs:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pianki z Balei więc jej nie zrecenzuję:)

      Usuń
  9. Jestem ciekawa jak się spisze serum do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać na pewno, chociaż pewnie z miesiąc muszę potestować:)

      Usuń
  10. Jestem ciekawa jak spisze się ten peeling z Isany ;)
    Na to serum do rzęs też poluję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ten peeling może być bardzo podobny do peelingu z Alterry czy Balei o których już kiedyś pisałam:)

      Usuń
  11. Widzę, że jednak całkiem nieźle się trzymasz w tym omijaniu, bo zakupy są malutkie. Ja też trzymam się w ryzach! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, kupiłam to co niezbędne:) Najtrudniej mam własnei z lakierami:)

      Usuń
  12. Ciekawa jestem lakierów;):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kokos i nektarynka brzmią bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa jestem tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zakupy :D Ciekawią mnie peelingi oraz serum :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno recenzje za jakiś czas się pojawią:)

      Usuń
  16. Zazdroszczę dostępu do Balei :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to czarne lakiery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do przeczytania notki. Szczególnie dwóch pierwszych zdań pod obrazkiem...

      Usuń
  18. ba rdzo fajne nowości kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. chciałabym zakupić ten dezodorant w sprayu o zapachu kokosu i nektaryny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo dobrego słyszałam o tym peelingu

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem ciekawa tych peelingów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie zaciekawiła ta promocja w Naturze, jeśli wciąż trwa a obstawiam, że jest nadzieja to też bym sobie upolowała takie lakiery. Rzeczywiście fajna cena :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedyś też mi dobrze szło, ale głównie takimi falami ;)

    ja jestem ciekawa peelingu z Hean.
    marzę o kosmetykach Balei...

    OdpowiedzUsuń
  24. Daj znać jak peelingi :) Też staram się unikać drogerii...

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawe mają zapachy tych dezodorantów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny miałaś wyjazd ;-) Niezłe zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawią mnie te kosmetyki Balea ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. peeling mnie zaciekawił i balea :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja muszę u mnie zajrzec na targowiska i rozejrzec się za Baleą.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja od jakiegoś czasu stosuję serum do rzęs L'Biotica i zobaczymy co z tego wyniknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawa jestem bardzo tego pilingu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dla mnie właśnie pędzelki są idealne ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię lakiery z serii colorama, Baleę pokochałam dzięki Tobie :) więc nawet się nie wypowiadam, peeleing z Isany jest ok, choć dla mnie trochę słaby to zdzierak, ale i tak przyjemnie się go używało, ciekawi mnie to serum do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kurczę, odpisuję Ci na komentarz chyba trzeci raz, bo za każdym razem, jak zabieram się za odpisywanie, to ktoś mnie zwala z kompa :D I już zwątpiłam, czy udało mi się dodać komentarz, czy nie :D

    W każdym razie nie martw się, moja też nie zawsze wychodzi (a w sumie częściej nie wychodzi niż wychodzi :D), ale cały czas się uczę :)

    ____________________

    Czyżby chodziło o targowisko Zielińskiego?:D
    Wypróbowałabym ten peeling z Isany, bo nie mam pojęcia, gdzie szukać tego z Hean :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z Hean stal w Rossmannie zaraz obok peelingu Isany:):)

      A o targowisko chodziło pod młynem koło Korony. Zielińskiego jak dobrze kojarzę to już nie istnieje, chyba przenieśli do jakiejś hali targowej.

      Usuń
  35. Jestem ciekawa tego sprayu ;)) Też ostatnio omijam drogerie, ale mocno się trzymam w postanowieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej ciekawi mnie serum do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy12:26

    Interesujące produkty:)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawa jestem tego serum do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne zakupy :) Jak jak większości też jestem ciekawa tego serum do rzes :)

    OdpowiedzUsuń
  40. chciałam kupić dzisiaj to serum do rzęs, ale był tylko krem :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Peeling z Hean jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo ruszy do akcji, mam nadzieję, że będę miała takie samo zdanie:)

      Usuń
  42. Nie znam niczego, ale ciekawią mnie peelingi:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Peelingu z isany jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  44. mam to serum do rzęs :) na razie testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Na peeling z Hean ostrzę zęby od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga