Przegląd poczty: miła niespodzianka od Sorai

Kilka dni temu na jednym z blogów napotkałam na notkę dotyczącą malinowego żelu pod prysznic z serii So Pretty! z Sorai. Napisałam tam pewien komentarz opisujący sytuację w sklepie, która mnie zniechęciła do zakupu tych kosmetyków. Jeszcze tego samego dnia dostałam e-mail od Pani Dagny z działu media i PR z prośbą o namiar na ten sklep i dane do wysyłki, bo chce abym wypróbowała ich kosmetyki. Wczoraj dostałam paczkę (od sąsiadki, bo jak był kurier nie było nikogo w domu). Zobaczcie co w niej:


W paczce znalazły się:
1. Morelowy krem matujący - jest to jedyny kosmetyk, którego nie wypróbuję na sobie, ponieważ jest do cery mieszanej i tłustej a ja jestem sucharkiem. Być może dam go którejś koleżance a może trafi do którejś  z was:) Ja już odkryłam swój krem idealny, właśnie firmy Soraya:)
2. Krem BB z filtrem SPF 10 - już dziś zagościł na mojej buzi i póki co wywołuje pozytywne wrażenie
3. Peeling orzechowo-morelowy - kończy mi się moja morelka z YR, będzie idealny
4. Żel pod prysznic - pachnąca malinka idealnie na jesień
5. Balsam do ciała - to głównie na niego czaiłam się w sklepie, bardzo chętnie wypróbuję:)

Bardzo mnie zaskoczyła zawartość paczki, nie spodziewałam się aż tyle. 


63 komentarze:

  1. Świetna paczuszka. Gratuluję i czekam na recenzję.
    Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie firma się zachowała :)
    Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, brawa dla firmy! Trzeba przyznać, że się postarali!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzą się te kosmetyki u Ciebie, szczególnie właśnie krem BB, bo zastanawiałam się nad jego kupnem, ale nigdy nie czytałam nic na temat BB z Sorai ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale z Ciebie szczęściara ! zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, firma zachowała się wręcz wzorowo. Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajna paczuszka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. balsam uwielbiam :) zel jest boski, mam jeszcze czekoladowy :) a i krem i BB tez sa swietne

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurczaczki :D Świetnie rozwiązali sprawę - oby więcej takich firm było :D

    OdpowiedzUsuń
  12. super! udanych testów! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne opakowania mają te kosmetyki, owocnych testów! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. wow gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozwiązanie sprawy ekspresowe, może nie sprawy ale zdecydowanie poprawili wrażenie :) Testuj i oceniaj :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Widać, że firma dba o klienta! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam przyjemność testować żel malinowy. Pięknie pachnie - aż chce się go schrupać:) Ciekawa jestem recenzji balsamu do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem ci że firma podeszla profesjonalnie.
    Ja jednak jeszcze nigdy nie miałam z tymi kosmetykami styczności.

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zachowanie firmy i nie ukrywajmy, bardzo miłe :) Opakowania są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne opakowania mają :) ciekawa jestem jak się spiszę, bo nic z tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie wyglądają te balsamy, zazdroszczę:) i bardzo fajny blog:) obserwujemy??????:) pozdr. gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta... balsamy...

      jak Ci się podoba moj blog - zaobserwuj pierwsza. Jeśli i mi się spodoba Twój odwdzięcze się tym samym...

      Usuń
  22. wow, ale super! Obdarowali Cię za rekompensatę! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy22:20

    czekam na recenzję bo nie znam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oooo świetna akcja i super rzeczy do Ciebie dotarły :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością poczytam o tych kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaciekawił mnie ten peeling.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie się zachowali ;)) Gratuluję :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Niespodzianka faktycznie świetna, nie znam całej serii ale mam balsam jakiś z diamentowymi drobinkami (??) nie chce mi się lecieć i sprawdzać :) Tak czy inaczej, kupułam go ze względu na śliczne opakowanie i jak na razie nie jestem zadowolona, nie roświetla (a miał) do tego bardzo dziwnie i chemicznie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo miło ze strony firmy :)
    miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  30. To się nazywa podejście do klienta! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo miły gest ze strony firmy , kosmetyki na pewno świetnie sie u Ciebie sprawdzą, krem BB jest rewelacyjny ( niedawno dodałam recenzje o nim ) a malinowy żel pachnie obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. oj strasznie! jakbyś zobaczyła jeszcze te rude to już kompletnie by było, że to nie ja :D ale te dzisiejsze (tzn. wczorajsze) chyba jest najbardziej zbliżone do koloru moich włosów po lecie :)

    kurcze, wiesz, że faktycznie tak wygląda? chociaż na żywca wcale mi się tak nie wydaje.. ;/ ale generalnie mi szybko rosną włosy, w dodatku Sesa też przyspiesza ich wzrost trochę, więc może rzeczywiście trochę urosły, w końcu już minął miesiąc od mojej wizyty u fryzjerki, więc... ;)


    ooo jak ładnie z ich strony! cudowna niespodzianka :) miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co to ta Sesa ale chyba koniecznie muszę ją mieć:)

      Usuń
  33. Ale świetna paka, jestem bardzo ciekawa Twojej opinii na temat tych kosmetyków. Jeszcze nigdy nie miałam okazji używać kosmetyków Soraya :(

    OdpowiedzUsuń
  34. genialny PR:) życzę udanego smarowania i wcierania:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Milutkiego stosowania :) Uwielbiam firmy, które właśnie w taki sposób dbają o to, by nie stracić klientów :)

    OdpowiedzUsuń
  36. miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Plus dla firmy za taki gest! Chwali się takie podejście do klientów ;)
    Ja kiedyś miałam peeling z Sorai kupiony w Naturze, ale nigdy więcej się nie skusiłam na zakup kosmetyku z tej firmy, bo produkt był przeterminowany! W dodatku pani ekspedientka wręcz namawiała mnie na jego kupno, że jest świetny, dobrze złuszcza, nawilża itp. Nie zwróciłam uwagi na datę przydatności i skusiłam się. Niestety produkt podrażnił mnie i dostałam małej wysypki na twarzy. Po pierwszym nieudanym użyciu mama zobaczyła, że produkt jest stary. Nie poszłam do sklepu ze zwrotem, bo byłam młodziutka i się krępowałam. Teraz wiem, że nie odpuściłabym takiego podejścia do klienta. Właśnie przez takie sytuacje zniechęciłam się do marki (chociaż wiem, że to nie wina firmy a człowieka) i niczego więcej nie kupiłam.
    Ale Tobie życzę udanego testowania i ciekawa jestem jak produkty się u Ciebie sprawdzą ;) Bardzo interesują mnie te nowości - zwłaszcza żel pod prysznic i balsam do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że się zniechęciłaś. Ja kiedyś niezbyt przepadałam za Sorayą, jednak jakiś czas temu odkryłam serię dotlenienie i nawilżenie i wręcz pokochałam:) może warto się na nowo przekonać?

      Usuń
  38. Spokojnie :D Na wszystko przyjdzie czas :D

    ____________________________

    Medal dla tej firmy za podejście do klienta! :)

    Mam nadzieję, że napiszesz niedługo o peelingu :D Miałam kiedyś ich inny peeling, morelowy (ale bez orzecha) i nie przypadł mi do gustu. Ciekawa jestem, czy teraz coś się poprawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Co za wspaniała reakcja tej Pani, coś wspaniałego. :) Oj żeby każdy tak dbał o swojego klienta.A ta seria z Soryai ma przepiękną szatę graficzną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a prawda jest taka, że firma w niczym nie zawiniła. Raczej sklep i jego klientki...

      Usuń
  40. Świetna paczuszka :) Udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
  41. Super paczuszka, miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  42. Reakcja firmy bardzo na plus! Świetna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Oooo bardzo miła niespodzianka ;) Kosmetyki mają boskie opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dzięki za Tą poradę w sprawie zielonej glinki, ponieważ na większości z blogów czytałam, ze dziewczyny czekają na jej całkowite zaschnięcie. Poprawiłam więc ta moją recenzję, by inne dziewczyny nie popełniały tego samego błędu co ja;) Cieszę się, że są takie osoby jak Ty, które się dzielą informacjami:)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Po tym kursie co ja wymieniałam to wyszło ok. 5,20 zł za żel...

    OdpowiedzUsuń
  46. Miła niespodzianka, gratuluję;))

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo pozytywne zaskoczenie :D
    Super paczuszkę dostałaś. Ostatno przechodziłam obok balsamów i nie odmówiłam sobie powąchania ich :D Jedyne co mogę, to życzyć owocnego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy22:54

    Świetna paczka ;) Pierwszy raz spotykam się z czymś takim :> Pozytywne zaskoczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  49. ale mają piękne opakowania:) udały im się!
    ja bym się właśnie ucieszyła z kremiku, bo mam cerę mieszaną i mój Nuno się kończy, muszę sobie kupić coś dobrego:)
    na prawdę świetna paczka, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  50. Super niespodzianka :) Gratuluję i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Całkiem fajne kosmetyki !;d

    OdpowiedzUsuń
  52. Te opakowania mnie przyciągają *-* chciałabym, chciała :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga