BLOGOWE MIKOŁAJKI

Dłuższy czas nie mogłam się zmobilizować do napisania czegokolwiek. Najpierw tydzień sobie chorowałam, potem TŻ chorował, potem krótki wyjazd i masa pracy przed świętami. Ale jestem, żyję i z dwutygodniowym opóźnieniem napiszę nieco o blogowych mikołajkach, które organizowała Frambuesa.

Oto co znalazłam w paczuszce:)


O ile obok czekolady mogę przejść obojętnie (chociaż mikołaj i tak został już zjedzony) tak rosyjskie kosmetyki marzyły mi się od dawna. I tu proszę, dwóch głównych bohaterów paczki: Scrub do ciała i maska-balsam do włosów. Mam nadzieję, że sprawdzą się wyśmienicie:) Oprócz tego kula do kąpieli (uwielbiam wszelkie takie wynalazki tylko szkoda, że wanna po nich nie chce się szorować sama;p) i kolorowy lakier nawierzchniowy. Póki co wam go nie pokażę, bo moje paznokcie są w opłakanym stanie i jedyne czym maluję to odżywka, ale jak już trochę będzie z nimi lepiej na pewno tu zagości:)


Dziękuję Mikołaju:*
Zapraszam także na mój instagram:

36 komentarzy:

  1. Niech rosyjskie kosmetyki Ci służą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10:30

    ja tam nie miałam jeszcze problemu z szorowaniem wanny:P
    Fajna paczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A używałaś kul z Organique? po nich wanna jest tak tłusta, że masakra... ale fakt, nie po wszystkich trzeba szorowac.

      Usuń
  3. Świetna idea - mam nadzieję, że i mnie ktoś zaprosi w przyszłym roku do blogowych mikołajek:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tu nikt nie zapraszał:):) tu wystarczyło samemu się zgłosić:)

      Usuń
  4. Bardzo fajna paczka, miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super paczka, miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych rosyjskich nie miałam ale inne rosyjskie u mnie sprawiły się w 100% :o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna paczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna paczucha. Kulę bym zabrała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak śnieg spadnie to oblepię ją śniegiem i rzucę. Złapiesz?

      Usuń
  9. Ciesze się , że paczuszka się spodobała :*
    Oby kosmetyki jak najlepiej CI służyły ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te rosyjskie cuda to i mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam rosyjskie kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mikołaj Cię rozpieścił widzę :D
    U mnie małe rozdanie z marką Kallos - jeśli masz ochotę zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ALe fajnego miałaś mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nawet fajna ta paczuszka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna paczuszka, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna zawartość prezenciku :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajna paczuszka :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna paczka, oby wszystko się spisało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna paczuszka, Mikołaj wie co dobre ;) Miłych testów!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna zawartość paczki :))) Ja nie mam wanny więc kula by mnie nie ucieszyła ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna zawartość:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że nagroda przypadła Ci do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować rosyjskich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  24. paczka bardzo udana. miłego testowania !:)

    OdpowiedzUsuń
  25. No no te rosyjskie cuda :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga