PODSUMOWANIE 2014

Cześć,

Przyszedł czas podsumowania minionego roku. Niektóre z Was już to uczyniły, ja specjalnie czekałam aż rok się skończy. Był to dla mnie przełomowy rok:) Do najważniejszych rzeczy które się wydarzyły należą:
1. Przeprowadziłam się z powrotem do Wrocławia.
2. Zmieniłam pracę.
3. Kupiłam w nim mieszkanie, które sami wykończyliśmy i od czerwca w nim mieszkamy.
4. W dniu moich urodzin zaręczyłam się.

A blogowo:
1. W 2014 roku powstało 58 notek
2. Pierwsze półrocze było pod znakiem ciszy na blogu - przeprowadzka, wykańczanie mieszkania zrobiły swoje.
3. W drugim półroczu było już lepiej i mam nadzieję, że tak pozostanie.
4. Jest Was już ponad 620 obserwatorów, w 2014 rok wchodziłam z ciut więcej niż 500.
5. Przekroczyłyście 100 tys wejść na mojego bloga. Niewiele już zostało aby dobić do 150 tys. Obecnie jest 143199 wejść.
6. Najpopularniejszym postem 2014 było sierpniowe denko LINK
7. Przez hasło "nieanonimowa kosmetoholiczka" trafiłyście do mnie 106 razy.

A już jutro, kosmetyczne hity 2014 roku!

22 komentarze:

  1. Fajny pomysł podsumować rok, chyba też zrobię sobie listę małych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jak tamten był przełomowy, tak niech ten będzie stabilny spokojny i szczesliwy ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję imponujących statystyk, nowego mieszkania i zaręczyn. Oby w nowym roku wiodło Ci się jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mieszkam we Wrocławiu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję własnego mieszkanka! Ja póki co własnego kąta nie mam i czasami mi szkoda. Życzę dalszych sukcesów blogowych!

    OdpowiedzUsuń
  6. w Twoim życiu w 2014 wiele dobrego się wydarzyło. wspaniale, mam nadzieję, że 2015 będzie równie dobry. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :)
    Oby w tym roku pierwsze półrocze nie było tak ciche jak ubiegłe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również aktualnie mieszkam we Wrocławiu i do mojego rodzinnego miasta przytłacza mnie chwilami jego wielkosć a i powoli ogarniam i próbuję się nie gubić :) A gratuluję wszystkich osiągnięć minionego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prywatnie super :) Byłam kilka razy we Wrocławiu-cudowne miasto zazdroszczę :P
    A blogowo też dobre statystyki.Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zaręczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo! To był dla Ciebie dobry rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. 2014 faktycznie obfitował w cudowne wydarzenia, mam nadzieję, że 2015 będzie jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję i zazdroszczę własnego mieszkania. mam nadzieję, ze 2015 będzie dla mnie też taki szczęsliwy

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na hity :)
    I oby nowy rok był jeszcze lepszy :-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję własnego M. i zaręczyn :) Mój luby też mi się oświadczył w 2014 w dniu moich urodzin :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały prezent urodzinowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo się u Ciebie działo :] Gratulacje! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję kupna mieszkania, poważna decyzja i pozwalająca się ustabilizować :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również zaręczyłam się w moje urodziny ;) Ale to było w 2012 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszcze wlasnego M

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga