Co kupiłam za 16 zł?

Cześć,
Część z Was chwaliła się swoimi nowościami z okazji Dnia Kobiet już jakiś czas temu. U mnie dopiero dziś, bo dopiero dziś się ich dorobiłam. Żeby było weselej, wszystko co znajdziecie na poniższym zdjęciu kosztowało mnie 16 zł. Jesteście ciekawe jak to możliwe?


Moje nowości:
1. Sessio - keratyna do włosów
2. 2x Garnier Olia - farba do włosó
3. Joanna - maseczka do włosów
4. Floslek - sól do stóp
5. Hegron - krem do ciała

A mój M. wybrał tez coś dla siebie:
1. Boczna obcinaczka do paznokci
2. Barwa - szampon czarna rzepa
3. Garnier - antyperspirant w kulce

A teraz, jak to się stało, że za wszystko zapłaciłam z własnej kieszeni jedynie 16 zł? Mój pracodawca nieźle się postarał na dzień kobiet. Każda z nas dostała bon na 100 zł i 10% zniżkę w drogerii. Czyli razem 110 zł zapłaciła firma w której pracuję. Lubię takie prezenty:)



63 komentarze:

  1. Poza farbą Garniera kompletnie nie znam tych produktów. Niech ci dobrze służą.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooo taka firma to skrarb naprawdę ;)) szukac ze świecą takiego szefa ;))

    a kalendarzowa wiosna przecież co roku się zaczyna 21 marca ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie szefa sprawka:) Ale miło mnie zaskoczyli:)

      Usuń
    2. Astronomicznie jest 20 marca aż do 2043 roku:)

      Usuń
  3. MAsz dobrego pracodawcę podziel się Nim :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdrosc mnie zezarla. Tez tak chce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki pracodawca to skarb :) Miłego testowanka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to niezła ta Twoja praca :D olie uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że mój koreański szef nie wozi mi kosmetyków z Seulu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracowałam aż 3 miesiące z Koreańcami i nigdy więcej, nawet jakbym głodem przymierała. Nam przywozili tylko jakieś słodycze, takie dziwne cukierki co wyglądały jak mydło...

      Usuń
  8. Farba z garniera jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych produktów, ale złapać wszystko za 16 zł to wyczyn :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow, to się nazywa prezent.:D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny zestaw i w dodatku mało znane produkty

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz to chyba wszystkie zazdrościmy Ci takiego pracodawcy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super prezent i super zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Firma się postarala :) Fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hmm, też bym chciała mieć takiego pracodawcę, tyle powiem :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bym chciała taki prezent albo lepiej..takiego szefa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie prezent od szefa, on tu nie miał nic do gadania:)

      Usuń
  17. Bardzo miło z ich strony! :D Miły prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  18. brawo!!!! gratuluje szefa!

    OdpowiedzUsuń
  19. No no super firma :) No i zakupy świetne chociaż farby Garnier Olia bardzo nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bardzo zastanawiam nad Olią. Dlaczego jej nie lubisz?

      Usuń
  20. Firma naprawdę zasługuje na medal :) Jestem ciekawa jak się sprawdzi maseczka do włosów z Joanny. Miałam kiedyś wersję do włosów farbowanych (czerwone opakowanie) i nie byłam zadowolona :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam 3 rodzaje odzywek bez spłukiwania (żółtą, niebieską i teraz stosuje czerwoną) i mi bardzo przypasowały. Wiec sama jestem bardzo ciekawa jak będzie z maseczką:)

      Usuń
  21. No rzeczywiście się postarał to tylko pozazdrościć takiego szefa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piątka z plusem dla pracodawcy za taki wspaniały gest ;) Fajne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Co miesiąc mogłoby tak być, prawda ?;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny prezent :) Firma naprawdę zasługuje na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Całkiem fajny pracodawca:)

    OdpowiedzUsuń
  26. No to Ci się poszczęściło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kompletnie nie znam tych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  28. To masz świetnego pracodawcę! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł na prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też chcę takiego pracodawce

    OdpowiedzUsuń
  31. Haha moja szefowa to nawet nie pamięta kiedy mam urodziny, a uwaga - jestem jej jedynym pracownikiem xd
    Ciekawe jak się spisze ta maseczka do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super masz pracodawcę :) U mnie w pracy zawsze dostajemy jakieś bony na święta bożego narodzenia no i jakieś drobne prezenciki na mikołaja i święta :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zazdroszczę szefa :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miło!:) U nas w pracy chłopacy z jednego działu zrobili nam chyba z 10 ciast, które były przepyszne:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od chłopaków z działu dostaliśmy kwiatki a nasz szef przyniósł czekolady. Bon jest raczej z pomysłu HR:)

      Usuń
  35. Jestem ciekawa tej maseczki do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zazdroszczę takiego pracodawcy Kasiu <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Tylko pozazdroscic takiej znizki :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Taki pracodawca to skarb.

    OdpowiedzUsuń
  39. Okazja nie ziemnska:) świetna sprawa z pracodwacą:)

    OdpowiedzUsuń
  40. To dopiero porządna firma! Ekstra prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pracodawca stanął na wysokosci zadania :)

    OdpowiedzUsuń
  42. wow, pozazdrościć takiego pracodawcy :D :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Super Kasiu, Twój szef wie jak sprawić radość kobietą u niego pracującym. Też byłabym zadowolona z bonu do drogerii. Bardzo dawno temu miałam tą maseczkę do włosów z lnem. Później żałowałam, że długo nie mogłam jej znaleźć. Pamiętam, że była świetna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat nie sprawka szefa:) Koleżanki mówią, ze tak jest już od paru dobrych lat, nasz szef nawet wtedy jeszcze nie pracował w tej firmie. Mam nadzieje, ze maseczka sie sprawdzi, bo odżywka w tej serii byla super:)

      Usuń
  44. Wow, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  45. To ja od dzisiaj szukam pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ależ świetny pomysł na prezent :) Tyle radości ^^

    OdpowiedzUsuń
  47. Ekstra prezent od firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. a wietrzyłam podstęp ;) i miałam rację ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pozazdrościć takiego szefa ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga