Regenerum - regeneracyjne serum do rąk

Zimą skóra moich dłoni cierpi. Mróz i suche powietrze niestety nie robią nic dobrego. Wiosna już lada dzień a moje dłonie nie są w najlepszej kondycji. Próbuję już różnych sposobów, dlatego też, pamiętając efekty jakie dała odżywka do paznokci Regenerum, skusiłam się na krem do rąk z tej samej serii. Jesteście go ciekawe?


Serum zamknięte jest w niewielkiej tubce, ciut mniejszej niż przeciętny krem do rąk. Opakowanie - niby nic nadzwyczajnego, jest takie jak większości kremów do rak. Niestety już na samym początku ujawnia się jego podstawowa wada. Zamknięciem nie jest standardowa klapka a zakrętka. O ile odkręcanie nie sprawia problemów tak zamknięcie do najwygodniejszych nie należy. Musimy zakręcać od razu po wyciśnięciu odrobiny na dłonie, przed rozsmarowaniem. W innym przypadku zakręcanie jest trudniejsze... Ma to jednak też pewną zaletę - jeśli postanowimy krem nosić w torebce to mamy pewność, że nic samo się nie otworzy i rozleje.


Regenerum - serum do rąk pachnie przyjemnie, raczej kwiatowo. Zapach jest dość mocny, jednak nie unosi się w powietrzu, trzeba zbliżyć dłoń aby poczuć tę intensywną woń. Może nie jest to jakiś zachwycający zapach, jednak mi w użytkowaniu nie przeszkadza.

Konsystencja kremu jest bardzo gęsta. Serum wydobyte przez niewielki otwór układa się w kształt dość sztywnego loczka. Krem jednak bardzo dobrze się rozprowadza. Bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia żadnej tłustej lub klejącej warstwy.

Skład kremu też jest przyjemny. Na tubce go nie znajdziemy, krem więc zapewne był zapakowany w dodatkowy kartonik na którym skład był nadrukowany. Niestety kartonika już nie posiadam, więc kopiuję skład z wizażu:
Aqua, Octyldodecanol, Cetearyl Ethylhexanoate, Cetyl Alcohol, Glycerin, Panthenol, Glyceryl Stearate Citrate, Stearyl Alcohol, Petrolatum, Glyceryl Stearate, Polyacrylamide/Hydrogenated Polydecene/Laureth-7, Rosa Moschata Seed Oil, Sodium Palmitoyl Proline/Nymphaea Alba Flower Extract/Butylene, Glycol/Dipropylene Glycol, Retinyl Palmitate, Tocopherol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Parfum, Benzyl Alcohol/Methylchloroisothiazolinone/Methylisothiazolinone, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, BHA, Lactic Acid, Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl lonone.



Regenerum zaczęłam stosować w bardzo krytycznym dla moich dłoni okresie. Skóra była jak wiór i wcześniejsze kremu nie dawały rady. Suchych skórek było od groma. Pokładałam w tym serum ogromne nadzieje. Czy się spełniły? Częściowo tak. Po tygodniu regularnego stosowania dłonie stały się dość dobrze nawilżone, a suche i wręcz bolące miejsca na bokach palców zostały ukojone i zregenerowane. Po miesiącu używania kremu muszę jednak stwierdzić, że skórki najbliższe paznokciom jak były suche - tak nadal są. Regenerum też nie nawilżyło dogłębnie moich dłoni na dłużej. Po każdym myciu mam nieprzyjemne uczucie ściągnięcia skóry - muszę natychmiast chwytać za krem.

Znacie regenerum - serum do rąk? Jak się u was sprawdziło?

42 komentarze:

  1. Mnie jakoś nie kuszą produkty Regenerum :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam i nie zamierzam ;) Mam jeszcze kilka kremów innych firm w zapasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, reklama tego kremu dzwoni mi w głowie, jest wszechobecna w radio, telewizji.. wszędzie! Chyba dlatego właśnie go nie kupię, nie lubię przereklamowanych specyfików.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym.
      Moja mama kupiła też to serum i również efektów brak.

      Usuń
  4. Nie miałam go jeszcze, ale potrzebuje teraz czegoś mega nawilżającego do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Ci krem do rąk i paznokci Sally Hansen Nails&Cuticle ;) rewelacyjnie radzi sobie z pielęgnacją skóry dłoni, a przede wszystkim z suchymi skórkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Opinie na temat tego kremu są bardzo podzielone z tego co czytam, dlatego raczej się na niego nie skusze ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj nie znam jeszcze tego kremu, ale może kiedyś zużyję, bo często zmieniam produkty do dłoni, a zużywam ich naprawdę sporo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też kremy do rąk schodzą w dużych ilościach:)

      Usuń
  8. Nie miałam, jakoś nie zwracałam na niego uwagi, ale skoro słabo działa, dalej nie zwracam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to, ze słabo działa, bo porównując go do innych kremów których ostatnio używałam to działa świetnie. Po prostu spodziewałam się czegoś więcej.

      Usuń
  9. Mam to serum. Jest ok, ale po słowie serum spodziewałabym się czegoś bardziej dogłębnie działającego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tego samego się spodziewałam. Złe nie jest, ale WOW nie ma

      Usuń
  10. Nie miałam go jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkty Regenerum dość słabo się u mnie sprawdzają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie olejek do paznokci spisał się nieźle - paznokcie rosły jak szalone.

      Usuń
  12. miałam kilka produktów regenerum, ale serum do rąk jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń
  13. mam to serum teraz i dokładnie to samo o nim sądzę..

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie kusi mnie ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  15. Do dłoni nie miałam, ale mam do włosów i sprawdza się super. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam żadnego kosmetyku Regenerum...

    OdpowiedzUsuń
  17. Póki co pozostanę przy mojej masce z Ziai, która wygrywa zarówno działaniem, jak i ceną. Szkoda tylko, że jest mało mobilna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie Miałam ale te produkty regenerum dosyć mnie kuszą :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. kusza mnie te produkty regenerum ale są tak skrajne opinie ze nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  20. nie znam, ale szału nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  21. Z Regenerum mam tylko preparat do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. och a myślałam coby po niego sięgnąć bo ostatnio kremy nie spisują się w ogóle u mnie ;/ ale widzę że i po regenerum nie ma sensu sięgać ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mieliśmy, ogólnie spoko działał :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja z Regenerum miałam odżywkę do paznokci i spisała się u mnie nieźle, ale jakoś reszta produktów mnie nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  25. siostra miała ale nie słyszałam zachwytu nad nim;)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie mialam nigdy nic z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze nie miałam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  28. chciałabym zobaczyć czy mi by się nadał:D

    OdpowiedzUsuń
  29. chętnie wypróbuje :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. z Regenerum to mnie kusi odżywka do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ją. Na porost wpłynęła super, jednak nie wzmocniła paznokci.

      Usuń
  31. Tez mam problem z suchymi skorkami i nie znalazlam odpowiedniego produktu :-(

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie kuszą mnie kosmetyki z Regenerum :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam tylko te do paznokci i się nie sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to do paznokci spowodowało bardzo szybki wzrost, jednak nie poprawiło kondycji.

      Usuń
  34. Krem niby fajny, ale z tego co czytam, to czegoś mu brakuje, ale dobrze wiedzieć, przynajmniej nie musiałam sama kupować by przekonać się jak działa :)
    PS. Śliczna róża na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Skoro jednak częściowo spełnił swoje zadanie chętnie kupie ten produkt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga