Nowości ostatnich tygodni

Cześć,

Witam się dziś z Wami urodzinowo. Kolejny rok już za mną... Dzisiejszy post będzie szybko i bezbolesny. Mały przegląd poczty i nowości:) Jesteście ciekawe co będzie królować na blogu w najbliższym czasie?


Kosmetycznie się trochę tego uzbierało. Jakoś w pierwszej połowie lutego dotarła do mnie paczka od Żanety z Babskiego Kącika.  Znalazłam w niej sporo dobroci, które mnie ciekawiły już od pewnego czasu, jednak ciągle mi z nimi było nie po drodze.
1. Bioelixire - Argan Oil- maska do włosów
2. Bioelixire - Argan Oil - balsam do ciała
3. Bioelixire - Argan Oil - olejek arganowy
4. Mythos - mydełko
5. Clarena - krem
6. Odsypki dwóch soli do stóp z Flosleku
7. Kilka próbek :)

Druga połowa lutego też obfitowała w nowości. Tego samego dnia zawitała do mnie przesyłka z Evree a w niej olejek modelujący do ciała oraz paczuszka z Klubu Elfa Pharm z 3 małymi olejkami: do twarzy, do włosów i do ciała.  Ostatnią paczuszką była przesyłka ze sklepu Fryzomania.  Dostałam od nich do testu odżywkę do włosów firmy Revlon. Odżywki sama nie wybierałam, została zaproponowana po tym jak opisałam jakie są moje włosy. Ciekawe jak się sprawdzi:)


A tutaj już urodzinowo-dniokobietowe nowości jakie dostałam od mojego M. Bardzo ciekawa błękitna torebka 2w1. Z jednej torebki można zrobić dwie (na ramię + szopper), więc jest to bardzo fajne rozwiązanie. Drugim prezentem jest portfel. Zauroczyły mnie te kwiatki. Obie rzeczy z Parfois.

Tymczasem zmywam na ogródek skorzystać trochę ze słońca. Buziaki.

43 komentarze:

  1. Widzę grono moich ulubieńców: Argan Oil i Evree :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka mi się bardzo podoba, a olejek evree też dostałam i testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna wiosenna torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że w końcu dostałaś paczkę z Evree . Fajna wiosenna torebka. Twój mąż zna się na prezentach. ja od swojego chłopaka kiedyś pod choinkę dostałam ... modem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze nie mąż:) A torebkę sobie sama wybierałam:)

      Usuń
  6. Torebka jest prześliczna :) bardzo chcę wypróbować olejki z Evree :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Clareny zastanawiam się nad odżywką do rzęs ;) Tylko nigdzie nie mogę znaleźć pełnego składu ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam ochotę na Bioelixire - Argan Oil- maska do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten revlon , jest wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miłego testowania :-) i czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanych testów i wszystkiego najlepszego.
    Portfel bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ta torebka:)
    Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny jest ten portfel:) w ogóle lubię Parfois:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka i portfel są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Portfel prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne nowości - zwłaszcza olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super nowości. Zazdroszczę tej pięknej torebki.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dwieście lat, dwieście lat :* a nowości pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaciekawiły mnie te olej do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne nowości, torebka bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka piękna torebka :) Lubię bardzo niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne nowości,a torebka super, taka wiosenna :P)

    OdpowiedzUsuń
  26. Powalił mnie kolor tej torebki- piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  28. ekstra nowości! a torebka i portfel przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Olejek Evree i olejki Elfa Pharm też testuję ;)
    A torebeczka śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Spoznione wszystkiego najlepszego i spelnienia marzen :)! Nowosci swietnie, ale najbardziej spodobal mi sie wlasnie portfel w motylki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nowości kosmetyczne fajne ale to torebka i portfel robią tutaj furorę. Torebka ma śliczny kolor, ale portfel to już w ogóle jest dosłownie przepiękny. ! No i spóźnione niestety, ale wszystkiego najlepszego, jak najmniej stresu i zmartwień a jak najwięcej uśmiechów i marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale super nowości!!! A torebka piękna! :) ◕‿◕

    OdpowiedzUsuń
  33. Portfel wygląda przepięknie, uwielbiam takie wiosenne delikatne motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawe nowości, a torebka ma super kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  35. wszystkiego najlepszego, fajne nowości

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawa jestem tej maski do włosów Argan Oil :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękny kolor torebki :) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga