Style Masters, Curly Conditioner od Revlon

Witajcie,
Kosmetyki do włosów na moim blogu goszczą dość często. Mam dość długie, kręcone włosy, które nie lubią gdy pozostawia się je same sobie. W dodatku uwielbiają obfitą pielęgnację. Dlatego bardzo ucieszyłam się gdy pojawiła się możliwość przetestowania odżywki do włosów włosów kręconych Style Masters firmy Revlon. Możecie kupić ją w profesjonalnych salonach lub hurtowniach fryzjerskich, np. w Fryzomanii.

Odżywka do włosów z serii Style Masters Curly zawiera nowatorską formulę, która w znacznym stopniu redukuje puszenie się włosów w ciągu dnia.
Odżywka głęboko nawilża włosy oraz regeneruje od wewnątrz. Loki stają się sprężyste i pełne energii a łuski włosów zostają wygładzone.
Odżywka Curly nadaje się do codziennego stosowania ponieważ delikatnie pielęgnuje włosy.


Skład:
Aqua (Water), Cetearyl alcohol, Dimethicone, Dicetyldimonium chloride, Cetyl alcohol, Propylene Glycol, Isopropyl myristate, Polyimide-1, Stearamidopropyl dimethylamine, Isopropyl alcohol, Quaternium-22, Lauryl alcohol, Dimethiconol, Citric acid, Polyquaternium-55, Myristyl alcohol, Wheat amino acids, Bambusa Arundinacea leaf extract, Parfum, Butylphenyl methylpropional, Linalool, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone


Pierwsze co rzuca nam się w oczy to opakowanie. Duża (250 ml) złota tubka z czarnymi napisami. Prezentuje się bardzo elegancko. Wykonana jest z miękkiego plastiku dzięki czemu nie ma żadnych problemów z wydobyciem odpowiedniej ilości kosmetyku. Zapach jest przyjemny dla nosa, bardzo delikatny, taki typowy kosmetyczny. Właściwie to stosując odżywkę nie zwróciłam na niego uwagi, musiałam się specjalnie wwąchiwać. Oznacza to dla mnie jedno, że jest on na tyle neutralny, że na pewno nikomu nie powinien wadzić. Ale efektu WOW też tutaj nie ma. Jak dla mnie jednak nie musi być, bo i tak stosuję kosmetyki po spłukiwaniu:)

Odżywka posiada bardzo przyjemną konsystencje. Jest ona raczej gęsta i gładka, jednak nie ma problemu z nakładaniem jej na włosy. Podczas jej stosowania ani odrobina nie uciekła mi z dłoni, jak również nie zauważyłam efektu nierównomiernego nałożenia. Po odżywce z sylikonami (które dopuszczam do moich włosów w rozsądnych ilościach) spodziewałam się ułatwienia rozczesywania mokrych włosów. W tym miejscu jednak odżywka mnie lekko zawiodła. Moje włosy wchłaniają odżywkę niesamowicie szybko, po dwóch minutach prawie jakby jej już na nich nie było, a przynajmniej nic nie nadaje poślizgu grzebieniowi. 

Obietnice producenta uważam jednak w dużej mierze za spełnione. Nie wierzę w to, że jakakolwiek odżywka naprawi nasze włosy. Ta odżywka jednak (zapewne dzięki zawartości sylikonów) daje wrażenie trochę zdrowszych włosów. Odżywka świetnie podkreśliła moje loki, właściwie nie muszę stosować dodatkowej stylizacji jak również porannej reanimacji. Włosy myję głównie wieczorem, zwykle przed snem zdążą trochę podeschnąć, ale nie całkowicie. Rano każdy włos żył swoim życiem a ta odżywka utrzymuje je w ryzach. Nie zauważyłam też elektryzowania się ani potrzeby częstszego mycia. Co więcej, moje włosy trochę mniej się kołtunią. Po sylikonach spodziewałam się także obciążenia, jednak nic takiego tu nie nastąpiło. Najwidoczniej moje włosy ostatnio bardzo ich potrzebowały. 


Z pewnością jeszcze kiedyś zdecyduję się na zakup tej odżywki. Nie znajdziemy jej jednak w sklepach stacjonarnych mimo, jedynie w typowo fryzjerskich. Na Fryzomanii w regularnej cenie kosztuje ona niecałe 56 zł, obecnie jest w promocji i zapłacimy za nią mniej niż 45 zł. Moim zdaniem warto sobie od czasu do czasu sprawić taką "niecodzienną" odżywkę. Szczególnie, że jest ona bardzo wydajna. Polecam wszystkim kręconowłosym, powinnyście być zadowolone!

Jeśli planujecie w najbliższym czasie zakupy na Fryzomania.pl  mam dla Was kod rabatowy.
Na hasło "klubkosmetyczny" otrzymacie 5% zniżki na zakupy!



43 komentarze:

  1. fajna odżywka, kiedyś też miałam problemy puszącymi się włosami i nadmierną objętością. Moje włosy z wiekiem zmieniają się w wieku nastoletnim tak strasznie mi się puszyły i było ich dużo nie mogłam nad nimi zapanować, teraz szukam kosmetyków, które zwiększą objętość, podniosą włosy....

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet nie wiedziałam ze revlon ma takie kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę musiała wypróbować, może poradzi sobie z moimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10:44

    Ja walczę, aby moje włosy były proste i przestały się puszyć...
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie widziałam tych kosmetyków;) Lubię profesjonalne produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama jestem posiadaczką kręconych włosów. Może wypróbuję odżywkę, choc moje włosy układają się dość dobrze i kręcą intensywnie, mimo małej ilości włożonego w to wysiłku.
    Zapraszam na mojego bloga.
    Karmenss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje włosy są proste,też lubię fryzjerskie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie tą odżywką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cena troszkę wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie mam kręconych włosów, jedynie trochę pofalowane. To nie fair- bo moja siostra ma burzę loków :)
    Może jej zrobię taki mały prezencik...? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowanie wygląda bardzo ładnie! Czasami warto zapłacić więcej i kupić coś znacznie lepszego aby rozpieścić nasze włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydałaby mi się taka odżywka. Szczególnie w takie dni jak dzisiaj, gdzie jest wietrznie i mokro na zewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mam kręconych włosów więc się nie pokuszę, ale dobrze, że działa na plus chociażby na kilku płaszczyznach

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe czy też miałabym problem z rozczesaniem włosów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Skoro w większości producenta obietnice są spełnione to może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. w pierwszej chwili myslalam ze to samoopalacz

    OdpowiedzUsuń
  18. Produkt nie dla mnie, ale chętnie polecę koleżankom:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie też nie i nie mam też nikomu polecić, bo wszystkie moje koleżanki maja proste włosy, nie wiem jak to się stało:P

      Usuń
  19. Anonimowy17:44

    ja niestety nie mam kręconych włosów, ale będę polecać ich posiadaczkom :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Do moich włosów by się nie sprawdziła, bo mam proste, ale może mojej siostrze kiedyś sprezentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oh na włosy nigdy nie ma co żałować!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem bardzo ciekawa czy moje włosy polubiłyby się z tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się jej opakowanie, choć kręconych włosów nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie stosowałam nigdy takiej odżywki; co prawda mam kręcone włosy, ale prostuję i używam odżywek i różnych masek, które zapobiegną kręceniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też nie mam kręconych, więc chyba nie do końca dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne wydajne opakowanie, bardzo stylowe ;P Nie mam kręconych włosów, ale taką odżywkę do zwyczajnych bym kupiła. Zwłaszcza, że lubię Revlon.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem ciekawa jak by się spisała na moich niby-falach:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie nie dla mnie, mimo, iz mam falowance ;) Unikam silikonow w skladzie, podobnie jak alkoholu isopropylowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Och, jak ja Ci zazdroszczę kręconych włosów. Moje są zupełnie proste i nawet z delikatnym uniesieniem mają problem -.-'

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy produkt nigdy wcześniej go nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  31. o muszę swe kudły z tym cudem zapoznać:D

    OdpowiedzUsuń
  32. O ciekawa rzecz, lubię profesjonalne kosmetyki do włosów:) nie wiedziałam, że revlon je ma:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy13:49

    pokaż włosy przed i po!

    OdpowiedzUsuń
  34. JA mam proste włosy hmm nom prawie ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Moje włosy pozostawione "samopas" zupełnie nie wiedzą co z sobą robić ;)
    Ciekawa ta odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedyś również miałam busz na głowie, ale już się z tym uporałam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mam podobne włosy do Twoich i wiem co to znaczy codzienna pielęgnacja loków :P
    Produkt fajny, jednak szukam czegoś tańszego, bo mam włosy do pasa i po prostu nie kupuję droższych odżywek ani masek ze względu na ilość, którą muszę na nie nakładać ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zazdroszczę loczków, ja mam proste włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy22:12

    Kupię ją mojej siostrze na urodziny:) niedługo ma:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga