Terapeutyczna maska do włosów Mythos

Cześć,
Z całej pielęgnacji to właśnie włosom poświęcam najwięcej uwagi. Z natury są bardzo suche. Nie ma co się dziwić, są mocno kręcone. Dlatego staram się odpowiednio dobrać do nich pielęgnację, szczególnie maski i odżywki. Nie żałuję sobie ich przez co schodzą w zastraszającym tempie. Po wielu innych przyszedł czas na terapeutyczną maskę do włosów Mythos, która dotarła do mnie ze sklepu FLAX.


Maskę otrzymujemy w zgrabnej, pękatej tubie o pojemności 150 ml. Jest wykonana z miękkiego plastiku dzięki czemu nie zauważyłam żadnych problemów z wydobywaniem. Stawiamy ją na stabilnym zamknięciu. Tuba sama z siebie się nie przewraca. Nie martwię się także o paznokcie - nic nie połamałam. Sama szata graficzna do mnie przemawia, sugeruje coś dobrego i naturalnego. Przed pierwszym użyciem konieczne jest odkręcenie zakrętki i zerwanie folii zabezpieczającej. Mam pewność, że maska zanim do mnie trafiła nie była używana.


Terapeutyczna maska Mythos ma gęstą, ale przyjemną konsystencję. Jest dość puszysta, przypomina mi migdałową maskę z Bootsa. Nie spływa z dłoni i bardzo dobrze rozprowadza się na moich kręconych włosach. Wystarczy stosunkowo niewielka ilość aby rozprowadzić ją na całej długości co dla mnie jest ogromnym plusem. Rozczesuję moje włosy na mokro, z nałożoną maską czy odżywką i bardzo ważne jest to aby każdy włos był pokryty na całej długości. Dzięki temu grzebień łatwo sunie.

Zapach jest dość specyficzny. Jest dość świeży, z lekką nutką słodyczy (może to ten miód?). Nie jest intensywny i nie pozostaje na włosach. Oceniam go raczej neutralnie.


Na stronie sklepu Flax możemy przeczytać, że należy nałożyć ją na umyte włosy na około 30 minut. Na opakowaniu jednak widnieje informacja aby nałożyć na włosy i zawinąć ręcznikiem na 5-8 minut.  Mój sposób stosowania różnił się nieco od obu. Nakładam maskę na mokre, świeżo umyte włosy na około 15 minut. A dokładniej na czas innych pielęgnacyjnych rytuałów takich jak peelingowanie ciała czy twarzy lub depilacja. Po tym czasie rozczesuje włosy co też zajmuje mi jakieś 3-5 minut a następnie spłukuje letnią woda. Terapeutyczna maska Mythos nadaje grzebieniowy naprawdę dobry poślizg i ułatwia rozczesywanie. Kilka razy nałożyłam też odżywkę na bezpośrednio naolejowane włosy (tak 15-20 minut przed myciem). Jak dla mnie zdecydowanie lepszy jest pierwszy sposób. Po każdym użyciu szamponu i tak muszę zastosować maskę lub odżywkę, więc trochę szkoda ją tracić na emulgowanie olejów. Terapeutyczna maska Mythos ta nawilżyła moje włosy bardzo. Doskonale wpłynęła na ich miękkość, sypkość oraz gładkość. Zniwelowała puszenie się oraz uczucie sianowatości. Poprawiła ich kondycję.


Podsumowując jest to naprawdę warta zakupu i wypróbowania maska do włosów. Możecie ją kupić przez internet u jedynego dystrybutora Mythos w naszym kraju: w sklepie FLAX. Kosztuje 27 zł. Może się wydawać sporo, ale zapewniam, że to dobra cena za tak dobrą i wydajną maskę. Obecnie do każdego zamówienia dostaniecie mleczko do opalania w prezencie.

54 komentarze:

  1. Jestem włosomaniaczką więc pewnie się skuszę, bardzo dobra recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety jeszcze nie miałam nic z tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety też, ale przeczytałam o kosmetykach tej marki dużo dobrych recenzji i chyba w końcu na jakiś produkt się skuszę:)

      Usuń
  3. Lubię kosmetyki tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi bardzo interesująco :) Poza tym szata graficzna opakowania jest naprawdę śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy, ale dobra maska/ odżywka do włosów to podstawa :) Oj jak ja bym chciała mieć kręcone włosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To coś dla mnie. Po rozjaśnianiu moje włosy potrzebują solidnego nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena nie taka straszna, rosyjskie maski też często tyle kosztują, a jak nawilża to dobrze. Będę o niej pamiętać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mam tą firmę w jednym okoliczym stacjinarnym sklepie i kusi mnie coś kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa propozycja :) Jak się uwinę z moimi zapasami to możliwe,że wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj kusisz :) Zapisuje !

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze nic tej marki, maska prezentuje się zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kilka kosmetyków od nich,ale do ciała i twarzy

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak nawilża to chętnie jej wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie slyszalam o niej ale brzmi zachęcająco. Moje loki też potrzebują duzo nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. słyszałam wiele dobrego o tej maseczce i aż kusi wypróbować ją :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawią mnie produkty mythos :)
    Fajnie że nawilża bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam jakieś 2 produkty tej firmy.
    Mi też produkty do pielęgnacji schodzi w szybkim tempie. =)
    Super, że ta maska zadziałała dobrze na Twoje włosy. =)

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam kilka kosmetyków mythos, ale nie specjalnie je polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nie miałam nic z tej firmy, a ta maska mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pozytywna maska, mam nadzieję, że kiedyś ją poznam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mmmm ciekawa promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak nawilża to już ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, że się sprawdziła;) Muszę zwrócić na nią uwagę!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zdaniem cena nie jest wygórowana i warto (w szczególności po zimie, gdy włosy zazwyczaj ulegają zniszczeniu) dać jej szansę. Kosmetyków Mythos niestety nie miałam jeszcze okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mi wystarcza oliwa z oliwek na włosy :)
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda że tych kosmetyków nie można kupić też w innych drogeriach tak swoją drogą. Ale maska widzę bardzo porządna i warta uwagi :) Fajne, ze jest tak wydajna, dla mnie to też duża zaleta bo ostatnio produkty do włosów zużywam w zastraszającym tempie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nigdy jeszcze nie miałam nic z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam ochotę na kosmetyki Mythos :)

    OdpowiedzUsuń
  30. znowu problem z komentarzem

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej firmy :) Oj kusisz żeby je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znalam dotychczas tej firmy, ani sklepu z którego maska pochodzi, dobrze jednak wiedzieć, ze w obu przypadkach są to rzeczy warte polecenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam nic tej firmy ale przeglądałam ofertę firmy i mają fajne kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy22:37

    Mogłaby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Koniecznie muszę przetestować coś z Mythos, żałuję, że jeszcze z tej firmy nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. z chęcią bym ją przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Niestety z tej firmy nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku, ale skoro zniknęło uczucie sianowatości to jest to maska której szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapamiętam sobie, może się skuszę skoro tak dobrze nawilża włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nic nie miałam z tej firmy ale słyszałam wiele dobrego

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie, że ułatwia rozczesywanie, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie spotkałam się z tą maską,ale chętnie bym wypróbowała,mam przesuszone włosy przez ciągłe prostowanie

    OdpowiedzUsuń
  42. Dobre działanie. Moje włosy są chyba pod każdym względem różne od Twoich. Ciekawe czy i na nie tak by ta maska podziałała.

    OdpowiedzUsuń
  43. Z chęcią wypróbowałabym ją :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie znam ale chętnie poznam, może kiedyś :))
    zapraszam na urodzinowe rozdanie !

    OdpowiedzUsuń
  45. Całkiem dobra maska, cena może troszkę zawyżona ale znośna ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Lubię kosmetyki Mythos, miałam odżywkę i była świetna, dlatego myślę że maskę też w niedługim czasie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  47. firmę znam, ale sama jeszcze nie miałam okazji testować kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  48. Już od jakiegoś czasu planuję ją kupić, ale ciągle zapominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Miałam żel do mycia buzi tej firmy i był świetny, na maskę pewnie też się skuszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  50. Od dawna mam ochotę na jakiś kosmetyk z tej firmy, więc tą maskę również chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Taka maska to coś idealnego dla moich włosów.. :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo zachęcająca recenzja:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga