Azzaro Chrome Legend EDT

Cześć,
Która z nas nie lubi ładnie pachnieć? Tak samo większość z Was lubi gdy ich mężczyźni ładnie  pachną. W kwietniu Maciek miał urodziny i  postanowiłam mu sprezentować perfumy. Zamówiłam je w perfumerii iperfumy.pl. Oczywiście najpierw odwiedziliśmy kilka stacjonarnych miejsc aby wybrać coś co będzie jemu  odpowiadało i przy okazji mnie nie gryzło w nos. Padło na zapach od Azzaro Chrome Legend EDT. Jesteście ciekawe czy warto?


Głowa
nuty wodne, pomarańcza, herbata, przyprawy, mięta, jabłko
Serce
piżmo, mech
Podstawa
wetiweria, cedr

Flakon w którym zamknięta są perfumy jest bardzo prosty. Jego kształt i niebieska kolorystyka mówi nam wprost, że mamy do czynienia z męskim zapachem. Pojemność jest ogromna, zawiera aż 125 ml. Woda ta dostępna jest także w flakonach o pojemności 75 ml oraz 40 ml.


Przejdźmy jednak do tego co najważniejsze czyli zapachu. Ja jestem na TAK. Inaczej przecież bym go Maćkowi nie kupiła. Jest lekki, świeży i bardzo intensywny. Ma swój ogon. Pierwszy raz spotykam się z takim ogonem w męskich perfumach innych niż pieprzowe, których bardzo nie lubię. Przed pierwsze godziny zapach jest wyczuwalny przez otoczenie. Moim zdaniem pierwsze skrzypce gra tutaj cedr, następnie przebijają się bardzo delikatnie cytrusy a daleko w tle jest mieszanka ziół. Jest to zdecydowanie lekki zapach, który nie dusi a odświeża. Idealny na co dzień dla energicznych, młodych mężczyzn. Trwałość jest bardzo przyzwoita jak na wodę toaletową, na skórze utrzymuje się kilka godzin (ostatnie bardzo blisko skóry), na tkaninach nawet kilka dni.


Jeśli poszukujecie zapachu dla Waszych mężczyzn zachęcam do zainteresowania się. W perfumerii iperfumy.pl flakon 125 ml można zakupić za 93,78 zł. Moim zdaniem jest to bardzo dobra cena, Dostępne są także mniejsze pojemności.

A czym pachną wasi mężczyźni?

26 komentarzy:

  1. Nie znam tego zapachu, ale u mnie też dzisiaj zapachowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ma dwa ukochane zapachy, bardziej znany to Acqua Di Gio, a niezmienna miłość od lat to Minotaure Paloma Picasso, którego kocham tak jak on :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mojemu lubemu kupiłam teraz Davida Beckhama i bardzo mi odpowiada ten zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. miał ten zapach mój luby, bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaraz zajrzę na strone ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe co tam jeszcze mają , muszę oblukać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mojemu Wojtkowi kupiłam "Chrome", ale nie Legend :) I uwielbiam ten zapach! On zresztą też :)
    W zasadzie mogę powiedzieć, że bije na głowę inne (o wiele droższe) perfumy męskie, które sprawiłam swojemu lubemu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyjrzeć się bliżej zapachowy... te męskie perfumy mają w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę musiała powąchać :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę go powąchać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam ten zapach i podoba mi się ale mojemu chłopakowi nie. Może kiedyś zmieni zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy zapach. Mój preferuje perfumy CK.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapachu nie znam ale po twoim opisie bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obecność pomarańczy i nuta serca piżmo bardzo mnie przekonuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe, czy mojemu by się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam męskie perfumy :) te 'brzmią' bardzo ładnie :) no i cena, jak za taką ilość bardzo dobra

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam, nie wąchałam, ale zakochałam się w kolorze flakonu :)

    shariankoweleben.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  19. może kupię dla Mojego D :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój mężczyzna pachnie właśnie tym zapachem. Ja również uwielbiam ten perfum! Jest to jeden z moich ulubionych męskich zapachów...

    OdpowiedzUsuń
  22. mój męzczyzna bardzo lubi zapachy Pumy i Adidasa, teraz ma chrapkę na Hugo Bossa ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem szczerze, że brzmi naprawdę fajnie. Po samym twoim opisie zdecydowałabym się na zakup, bo mam wrażenie, że zapach jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Coś czuję, że mógłby się spodobać mi i dla mojego faceta. Oboje lubimy takie odświeżające zapachy, a nie typowo ciężkie, dymne kompozycje, które kojarzą mi się z panem w średnim wieku z cygarem w dłoni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga