Konkurs z Flax Kosmetyki Naturalne

Cześć,

Niedawno wspomniałam Wam, że wraz ze sklepem Flax przygotowujemy dla Was konkurs. I oto on przed wami. Nie jest on byle jaki: wakacyjny, który z pewnością pozwoli Wam poczuć odrobinę Grecji:)


Do wygrania wspaniały zestaw kosmetyków na lato, w skład którego wchodzą:

Mythos - mleczko do opalania SPF 15
Mythos - mleczko po opalaniu
Mythos - żel chłodzący po opalaniu

Ten ostatni kosmetyk testowałam już na własnej skórze i muszę przyznać, że jest rewelacyjny.

Zasady zabawy są bardzo proste, wystarczy, że:
1. Zostaniesz (lub już nim jesteś) publicznym obserwatorem mojego bloga
2. Polubisz FanPage sklepu Flax Produkty Naturalne na facebooku.
3. Polubisz FanPage Klubu Kosmetycznego na facebooku.
4. Dokończysz zdanie: Mój sposób na zdrową opaleniznę to...

Miło mi będzie jeśli udostępnisz informację o konkursie. Jak i gdzie to tylko zależy od Twojej kreatywności. Jeśli to zrobiłąś nie zapomnij poinformować mnie o tym:)

Wzór zgłoszenia:
Obserwuję jako:
Lubię FanPage Flax jako:
Lubię FanPage bloga jako:
Adres e-mail:
Mój sposób na zdrową opaleniznę to...
Udostępniam:

Regulamin:
1. Konkurs trwa od 17 czerwca do 5 lipca 2015.
2. Zwycięzca zostanie ogłoszony w ciągu 7 dni od zakończenia zbierania zgłoszeń na blogu oraz na Facebooku.
3. Sposobem nagrody jest Flax Produkty Naturalne
4. Paczka zostanie wysłana bezpośrednio przez Flax - tylko na terenie Polski.
5. Wysyłając komentarz zgłoszeniowy akceptujesz regulamin.
6. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach (Dz. U. z 2004 roku Nr 4 poz. 272 z późniejszymi zmianami).


29 komentarzy:

  1. Powodzenia wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Strudelka
    Lubię FanPage Flax jako: Strudelka
    Lubię FanPage bloga jako: Strudelka
    Adres e-mail: strudelka111@gmail.com
    Mój sposób na zdrową opaleniznę to stopniowe zażywanie promieni słonecznych. Wraz z przyjściem wiosny zaczynam od kilkuminutowych kąpieli słonecznych, a w miarę rozwoju lata pozwalam sobie na dłuższe seanse :) Mnie samą opalanie bardzo cieszy, jestem osobą, która łatwo się opala, jednak zawsze staram się pamiętać o ochronie moich znamion, które posiadam na plecach.
    Udostępniam: nie

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako:Katarzyna Wierzba
    Lubię FanPage Flax jako:Kasia Wierzba
    Lubię FanPage bloga jako:Kasia Wierzba
    Adres e-mail:kaja350@vp.pl
    Mój sposób na zdrową opaleniznę to...opalanie z umiarem.Unikam słońca w godzinach 10-13 kiedy grzeje najmocniej,smaruję się zawsze kremem z wysokimi filtrami UVA i UVB,noszę nakrycie głowy i okulary okulary z filtrami UV :)
    Udostępniam:https://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/972233112828643

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nic tej marki, ale mam obecnie spory zapas kosmetyków różnej maści, więc tylko życzę powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Emilia Ciechańska
    Lubię FanPage Flax jako: Emilka Ciechańska
    Lubię FanPage bloga jako: Emilka Ciechańska
    Adres e-mail: ema9088@buziaczek.pl
    Mój sposób na zdrową opaleniznę to...marchewka! Gdy nie mam ochoty się opalać lub gdy słońca nie ma za dużo jem mnóstwo marchewki. Piję soki, jem surową jako surówka. Dzięki takiemu prostemu, a jakże zdrowemu zabiegowi po tygodniu moja skóra nabiera lekko pomarańczowego odcienia. Jest to świetna baza do prawdziwego opalania się na słońcu, a dodatkowo dzięki marchewce nie straszę bladą skórą :)
    Udostępniam:

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę wszystkim powodzenia, wspaniała nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja życzę wszystkim powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. konkurs opublikowany, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Gemma
    Lubię FanPage Flax jako: Joanna Rysiewicz
    Lubię FanPage bloga jako: Joanna Rysiewicz
    Adres e-mail: asia.rysiewicz@gmail.com
    Mój sposób na zdrową opaleniznę to... Dużo kremu z filtrami UV! (najpierw 20, potem 10 i na końcu olejek 6). Mam skórę podatną na "indiańską" opaleniznę, więc już po kilku chwilach wyglądam jak raczek spalony na rożnie :) Poza tym mam "genetyczną" skazę (nóżki chronić muszę bardzo) więc tym bardziej ważna jest dla mnie ochrona - ta jak najlepsza! Jeśli już wysmaruję się mazidłami, opalę, to później piję mnóstwo soku marchwiowego, zagryzam marchewkę jak królik, oraz smaruję się żelami chłodzącymi, by opalenizna trwała jak najdłużej. Czasem psiknę się jakąś mgiełką z delikatną posypką brokatu iii... Jestem czekoladka karmelove jak się patrzy ;)!
    Udostępniam: nie

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię FanPage Flax jako:marta puderniczka
    Lubię FanPage bloga jako:marta puderniczka
    Adres e-mail:
    Mój sposób na zdrową opaleniznę to opalać się z głową, nie spędzam na słońcu dużo czasu, wystarczy mi że lekko Się zabrazowie.Oczywiście staram się używać kremów z filtrem. A na codzień używam balsamow brazujących, które podkreślają opaleniznę i dodatkowo pielęgnują skórę :-)
    Udostępniam:
    Nie wiem czemu ale nie otwierają mi się Twoje linki na fb :-(

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Kraina Urody
    Lubię FanPage Flax jako: https://www.facebook.com/RecenzjoMania
    Lubię FanPage bloga jako:https://www.facebook.com/RecenzjoMania
    Adres e-mail:bilosiu@gmail.com
    Mój sposób na zdrową opaleniznę to Rower. Nie lubię leżeć płasko na plaży, duszno tam i gorąco. Niestety nie da się jeździć na rowerze w bikini, bo stanowi to zagrożenie w ruchu drogowym, dlatego czasem muszę pójść nad wodę, aby nieco wyrównać różnice kolorów. Poza tym często ratuje się samoopalaczem.
    Udostępniam:http://recenzjo-mania.blogspot.com/ na pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm... chciałabym wziąć udział, ale link do fanpage flax mi nie działa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jestem z powrotem :D
      Obserwuję jako: Double Identity
      Lubię FanPage Flax jako: Kasia Bancerek
      Lubię FanPage bloga jako: Kasia Bancerek
      Adres e-mail: kosmetologia135@gmail.com
      Mój sposób na zdrową opaleniznę to po prostu umiar. Dobry olejek, delikatny filtr (mam ciemną karnację, więc nie potrzebuję dużego) oraz świadomość, że za dużo to niezdrowo :) Wtedy zawsze opalenizna będzie bez niepotrzebnych a z resztą bardzo bolesnych oparzeń, zdrowo wyglądająca i zdrowiu nie zagrażająca :)
      Udostępniam: http://double-identity.blogspot.com/p/rozdania.html

      Usuń
  16. bardzo lubie ich produkty:) dla mnie jednak za niski spf :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: katarzyna sobczyk
    Lubię FanPage Flax jako: kasia sobczyk
    Lubię FanPage bloga jako: kasia sobczyk
    Adres e-mail: kontakt@alefanie.pl

    Mój sposób na zdrową opaleniznę
    to nie chodzenie ze słońcem na łątwiznę!
    Jeśłi lato znów zastalo Cię nieprzygotowaną -
    nieubraną, nieumalowaną i nieuczesaną?
    Wiem, ze chcesz w końcu pokazać się słońcu,
    ale, moja droga pamiętaj - ono jest gorące!

    Zanim wystawisz swą bladą skórę na lata powitanie
    posłuchaj mnie, a pięknia opalenizna stanie się Twym udziałem!
    Po pierwsze - krem z filtrem, na początku wysokim,
    z czasem na nieco niższe możesz rzucić okiem.

    Nie zapomnij też by kapelusz założyć na głowę-
    wyglądasz w nim uroczo, każdy Ci to powie...
    Po drugie - zawsze miej wodę w swojej torebce
    jeśli wysuszyć się jak papirus nie chcesz!

    Nawilżanie skóry to podstaw podstawa:
    Nawilżona skóra jest zdrowsza i dłużej śniada.
    Po kąpieli w słońcu zastosuj kąpiel w wannie,
    w letniej wodzie swą skórę speelinguj starannie!

    Po trzecie - zostając przy trwałości brąziku,
    nie zapomnij po opalaniu spryskać się balsamikiem!
    Lub, jeszcze lepiej, smaruj skórę oliwą!
    Ta cudowna, z oliwek, jest prawdziwym skarbem!
    Oprócz tego, że nadaje pożądaną barwę,
    Doskonale nawilza, przed wysuszeniem ratuje
    odmładza, uzdrawia i regeneruje...

    Jeśli mimo wszystko nabawilaś sie oparzeń,
    spróbuj domowych sposobów lub skntaktuj się z lekarzem.
    Nałóz na skórę kefir, potraktuj ją zsiadłym mlekiem
    Czasem najprostsze rozwiązania są najlepszym lekiem...

    Udostępniam: https://www.facebook.com/katarzyna.sobczyk.395/posts/468678509974654?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Katarzyna P
    Lubię FanPage Flax jako: Katarzyna Pawłowska
    Lubię FanPage bloga jako: Katarzyna Pawłowska
    Adres e-mail: kasiunia1937@wp.pl
    Mój sposób na zdrową opaleniznę to na pewno nie słońce. Chyba mnie nie lubi przez co mocny krem z filtrem muszę mieć zawsze przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: rudy włos
    Lubię FanPage Flax jako: Kasia S
    Lubię FanPage bloga jako:Kasia S
    Adres e-mail:kasdwaraz@gmail.com
    Mój sposób na zdrową opaleniznę to...opalanie z pewnością nie w samo południe, gdy słońce jest bardzo ostre. Zazwyczaj jeśli jestem na plaży czy nawet na ogrodzie opalam się od 8 do 11, a potem od 15. W południe byłabym poparzona. Tym bardziej, że mocna opalenizna nie jest nie dość, że nie zdrowa, to już nie modna
    Udostępniam: rudywlos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Avida Dollars
    Lubię FanPage Flax jako: Avida Dollars kosmetycznie
    Lubię FanPage bloga jako: Avida Dollars kosmetycznie
    Adres e-mail: wornerka@o2.pl
    Mój sposób na zdrową opaleniznę to: wysokie filtry słoneczne 30 i 50+ :) mimo tak wysokiej ochrony skóra ładnie się opala i zdrowo. Taka ochrona oszczędza cierpienia w postaci poparzeń słonecznych, a skóra ma piękny złocisty kolor. Oprócz tego wychodzę na słońce dopiero po godzinie 14 aby uniknąć najostrzejszego promieniowania i zajadam się przecierem pomidorowym (łyżka dziennie), bo likopen w nim zawarty chroni skórę przed zniszczeniami.
    Udostępniam: http://avida-dolars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój sposób na zdrową opaleniznę to opalanie się w pozniejszych godzinach, gdy słonce nie szczytuje i nie piecze mnie jak na patelni ;) zawsze w ogródku, nigdy specjalnie nad wodą
    Obserwuję jako: Kinga Sarna
    Lubię FanPage Flax jako:sarnaviolin
    Lubię FanPage bloga jako: sarnaviolin
    Adres e-mail: sarnaviolin@gmail.com
    Udostępniam: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=837804916335604&id=349985525117548

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: dobiezka
    Lubię FanPage Flax jako:Marta Dob..
    Lubię FanPage bloga jako:Marta Dob..
    Adres e-mail: dobiezka@o2.pl

    Mój sposób na zdrową opaleniznę to...
    Choć posiadam ciemną karnację i szybko się opalam, cenię sobie porządną ochronę! Nie świruję jak moje przyjaciółki, które mówią, że im niepotrzebny wysoki filtr, a najlepiej opalać się na np. piwo, a później płaczą, że ich skóra nie wygląda tak, jak powinna. Chodzą czerwone jak buraki, piegi wychodzą na wierzch jak szalone, nie wspominając o pieprzykach i starzeniu się skóry. Dzięki wysokiemu filtrowi jestem wolna od tych przypadłości i mam pewność, że skóra jest „pod ochroną”.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Aniela M
    Lubię FanPage Flax jako: Aniela Muszalska
    Lubię FanPage bloga jako: Aniela Muszalska
    Adres e-mail: nadamagdamus@gmail.com

    Mój sposób na zdrową opaleniznę to... stosowanie do kilku podstawowych zasad oraz ‘złotych rad’ przekazanych mi przez mamę:
    „Mądra przed … – po zadowolona” oraz
    ”Promienie słońca radują – endorfiny wirują – ALE - Chmury nie filtrują”:)
    Nie rozstaję się więc z preparatami z filtrami, które stosuję obficie i z namaszczeniem, nie zapominam też o ochronie przed promieniowaniem UV oczu (odpowiedni krem, stylowe okulary przeciwsłoneczne o wysokim faktorze UV), jak i włosów (chustka – chętnie bym założyła kapelusz, ale jeszcze nie znalazłam swojego ideału :) Po wygrzaniu się w promieniach słońca (zawsze w ruchu!) celebruję rytuał wmasowywania pachnących preparatów nawilżających ciało oraz z wielką przyjemnością delektuję się orzeźwiającymi koktajlami z sezonowych owoców ; wiem, że mądrość natury pozwoli mojemu organizmowi odżywić witaminami i nawilżyć głębsze warstwy mojej opalonej zdrowo skóry

    A podsumowując: Piękna i zdrowa opalenizna kojarzy mi się ze źródłem pozytywnej energii, która wyzwala drzemiącą we mnie jednocześnie kobiecość i dziecięcą radość! Nic mnie nie motywuje tak do działania, marzenia, pozytywnego myślenia jak ciepłe promienie słońca na skórze.

    udostępniam: https://www.facebook.com/aniela.muszalska/posts/1633389196873195

    Słonecznie, radośnie i pozytywnie też wszystkich pozdrawiam
    AM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga