Yves Rocher, Lily of The Valley, konwaliowa woda toaletowa

Hej Kochani!
Ostatnio na moim blogu pachnąco. Wcześniej rzadko pisałam o perfumach, jakoś nie potrafiłam o nich pisać. A niedawno wpadły we mnie jakieś nowe siły i pisanie o miłych zapachach stało się łatwiejsze i przyjemniejsze. Wiosna od zawsze kojarzyła mi się z konwaliami. Uwielbiam ich woń. I chociaż te drobne dzwoneczki w tym roku już przekwitły to zapachem mogę się cieszyć przez cały rok. W swojej kolekcji perfum posiadam aż dwie wody konwaliowe, dziś poznacie tę łatwiej dostępną (co wcale nie znaczy, że tańszą). Mowa bowiem o konwaliowej wodzie toaletowej z Yves Rocher Lily of The Valley z serii Un Matin au Jardin.


Yves Rocher zamknęło wodę w bardzo prostą aczkolwiek przyjemną dla oka buteleczkę o pojemności 100 ml. Zielone, przezroczyste szkło pasuje do woni jaką skrywa. Jest bardzo wiosenne. Atomizer nie zacina się, mam jednak wrażenie, że mógłby bardziej rozpylać wodę zamiast psikać dość mocnym strumieniem. Nie wiem czy tylko mój egzemplarz tak ma, czy takim został stworzony. Nie jest to jednak jakaś ogromna wada.



Przejdźmy jednak do zapachu, bo to przecież on jest najważniejszy. Tu się trochę zawiodłam. W starej wersji tych wód miałam wodę bzową, która wiernie oddawała zapach jego kwiatów. Spodziewałam się, że nowa wersja będzie równie dobra jeśli nawet nie lepsza. Niestety zawiodłam się. Czuć konwalie, jednak są one trochę przygaszone, spłaszczone, takie trochę już przekwitnięte. Trwałość zapachu też pozostawia wiele do życzenia. Na ciele jest to maksymalnie godzina, na ubraniach nieco więcej, ale... niewiele.



Wodę kupicie w sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym Yves Rocher. Za 100 ml trzeba zapłacić 83 zł. Obecnie jest na nią promocja i kosztuje 59 zł. Można też kupić 20 ml za 45zł co moim zdaniem w ogóle się nie opłaca.

62 komentarze:

  1. Jak za taką cenę to spodziewałam się czegoś lepszego :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że zapach nie sprostał Twoim oczekiwaniom, sama lubię konwalie i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym mieć jej jakąś próbkę do obczajenia nosem czy mi się nada:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba musisz się przejść do YR i poniuchać na miejscu.

      Usuń
  4. E za te cenę, jak wytrzymuje tylko godzinę, to chyba go sobie podaruję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wąchałam ją ostatnio i zapach niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo wszystko jestem ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię zapach konwalii, chociaż w nadmiarze wyowłuje on u mnie bóle głowy. Opakowanie perfum wygląda ładnie - szkoda tylko, że zapach nie do końca taki, jak powinien być a i trwałość marna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj i ten nadmiar, a szczególnie długotrwały nie trzeba się obawiać...

      Usuń
  8. Lubię zapach konwalii, szkoda, że ten nie jest taki ładny

    OdpowiedzUsuń
  9. zapach konwalii jest ładny, ale perfumy o takim zapachu raczej są nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zapach konwalii,niestety bardzo ciężko jest znależć taki czysty zapach,niezmącony innymi .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się na szczęście udało taki znaleźć, ale o tym z kilka dni:)

      Usuń
  11. Właśnie zawsze tak jest, że jak zmieniają opakowanie to też zawartość. :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj na nie patrzyłam w sklepie i się zastanawiałam czy są warte... Trafiłaś w punkt!:))) Już wiem, że nie... Dzięki!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubie zapach konwalii:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ehh urawało mi szkoda ze tu jednak ten zapach zawiódł:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że nie do końca jesteś usatysfakcjonowana, ja pewnie byłabym bardziej zadowolona i przymknęła oko na niuanse. Wąchałam kiedyś zapachu bzów tej marki i pamiętam że mnie oczarował, konwaliowego nie miałam okazji. małych pojemności nigdy nie opłaca się kupować a już na pewno nie w tym przypadku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale te bzy z tej samej serii? Ja miałam wodę bzową w poprzednim opakowaniu i byłam nią zachwycona. Właściwie nadal jestem, ale już niewiele na dnie zostało...

      Usuń
  16. ciekawa jestem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda że zapach jest tak krótkotrwały bo w tej cenie spodziewałabym się chociaż kilku godzin :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Będę musiała wąchnąć przy następnej wizycie w YR :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie lubię zapachu konwalii, więc raczej bym się nie skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam zapach konwalii więc jestem ciekawa jak pachną te perfumki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy13:20

    A ja tak uwielbiam zapach konwalii :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy13:35

    Uwielbiam zapach konwalii, ale gdy jest zbyt intensywny to mnie trochę muli... z ciekawości powącham tę wodę, ale na pewno jej nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie z uwagi na konwalie zawsze nie mogę się doczekać maja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurczem szkoda że nie oddaje wiernie zapachu :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie woń konwalii jest trochę za mocny ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zobaczyłam opis "woda konwaliowa", to od razu zachciałam ją mieć! A tu proszę...Taki psikus...

    OdpowiedzUsuń
  27. Już od jakiegoś czasu czaję się na zakup jakichś perfum z YR, ale zawsze jak tam zajdę, to w danej chwili nie stać mnie na te zapachy, bo niestety do tanich nie należą. Nie lubię jak atomizer pryska strumieniem, więc mam nadzieję, że tylko w przypadku tych perfum tak jest, a pozostałe działają bez zarzutu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Faktycznie, cena bardzo nieatrakcyjna w porównaniu do jakości...

    OdpowiedzUsuń
  29. Poza zapachami owocowymi, jeszcze nie miałam perfum tej marki i raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda słabej trwałości, chociaż dla zapachu bym wybaczyła, o ile by mi się spodobał :). Jakiś czas temu też mi było ciężko pisać o perfumach :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapach napewno by mi się spodobał. Tylko szkoda, że trwałość jest taka beznadziejna...

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja kocham swój Kwiat Wiśni z tej serii. U mnie atomizer psika ładniutką mgiełką.

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam zapach konwalii :) nie znam jeszcze wcale tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Trwałość faktycznie jest bardzo rozczarowująca. Co do zapachu ciężko jest mi go ocenić po samym opisie, ale przykro mi, że Cię zawiódł.

    OdpowiedzUsuń
  35. nie miałam i jakoś mnie ta seria nie kusi...
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapachy kwiatowe są słabsze same w sobie. Konwalia jest faktycznie piękna :) Zdjęcia są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  37. Moja kuzynka go ma i dla mnie zapach jest obłędny! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. uwelbiam zapach konwalii naturalnie, ciekawe jakby było z perfumami

    OdpowiedzUsuń
  39. Ostatnio prawie kupiłam tą wodę ale rozmyśliłam się w ostatnim momencie, doszłam do wniosku że wolę najpierw sprawdzić ich zapach stacjonarnie niż kupować w ciemno

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy18:36

    Szkoda, że zapach tak krótko się utrzymuje. Nigdy jeszcze nie miałam wody toaletowej z YR ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Tego zapachu nie miałam jeszcze okazji wąchać. A z YR najbardziej lubię wodę Naturelle, tą klasyczną. Jest taka świeża, idealna na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Szkoda, że z trwałością jest kiepsko. Raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  43. Miałam próbkę tego zapachu, nie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam konwalię, szkoda że zapach jest kiepski. Dostałam na urodziny żel z tej serii, ale czeka w zapasach, aż pójdę powąchać:D

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubie perfumy tej marki ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. Poluję na wode toaletową kokosowa tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kwiaty konwalie uwielbiam perfumy natomiast wcale

    OdpowiedzUsuń
  48. Kiedyś wygrałam cały zestaw z tej serii, niestety nie przepadam za tym zapachem więc oddałam mojej teściowej, która bardzo lubi kwiatowe aromaty :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Szkoda, że się nie sprawdziły :(
    Kiedyś kupowałam produkty z zielonym znaczkiem - szczególnie o zapachu wanilii i kokosu :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ostatnio wszędzie ją widzę, ale raczej się na nią nie skuszę :(.

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie miałam.. kupiłam jakiś czas temu wodę toaletową z YR waniliową, ale już mi się trochę znudziła, muszę zajrzeć do ich asortymentu :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ostatnio wąchałam wody w YR, może coś sobie wybiorę, ale konwalii jeszcze nie poznałam :P

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja lubię tą wodę, ale w ogóle nie spodziewam się trwałości w zapachu od YR, nauczona doświadczeniem, wszystko u nich to godzina do trzech godzin, niestety... Dlatego za pełną cenę się nie opłaca :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Lubię zapachy YR ale myślę że ten nie przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga