Lipcowe nowości

Cześć,
Niedawno przedstawiałam Wam moją kosmetyczną wishlistę. Mimo, że mam silne postanowienie nie odwiedzania drogerii to jednak jakieś nowości do mnie wpadają. Nie jest ich jednak duży, w tym miesiącu oprócz pudełka beGlossy dotarło do mnie zamówienie które złożyłam w sklepie iperfumy. Bardzo lubię tam kupować, mają dobre ceny, szeroki asortyment i ekspresową wysyłkę. Jesteście ciekawe co zrealizowałam z wishlisty?


Największym chciejstwem a właściwie potrzebą był żel do skórek. Zdecydowałam się na ten z Sally Hansen, mam nadzieję, że będę z niego zadowolona. Póki co użyłam go już raz i muszę przyznać, że zmiękcza skórki naprawdę ekspresowo.

O dziwo skończyły mi się peelingi. Został mi w domu jeden, po który niezbyt chętnie sięgam bo ma parafinę. Dlatego też zamówiłam sobie peeling z Bomb Cosmetics. Jeszcze go nie używałam, ale pachnie po prostu obłędnie.

W swojej wishliście pisałam o kremie do opalania twarzy Nuxe. Zdecydowałam się jednak na emulsję opalającą do twarzy. Zaczęłam jej używać przed weekendem i już widzę delikatne muśnięcie słońcem na mojej buzi. Ogromnym plusem jest to, że nie robi zacieków, ale niestety czuć trochę typową dla samoopalaczy woń, której niezbyt lubię.





Kolejna część zamówienia jest dla Maćka. Kupiłam dla niego dwa balsamy po goleniu, bo aktualny już mu dobija dna. Jeden to niebieski Lacoste - bardzo lubi te perfumy, więc uznałam, że i balsam mu będzie pasować. Drugi to Lavera. Niech i on potestuje coś naturalnego. Dodatkowo do zamówienia mogłam sobie wybrać próbkę perfum, tym razem wzięłam męski zapach Burberry - Touch. Pachnie bardzo przyjemnie.




Jak widać nie jest tego dużo. Kupuję tylko to co naprawdę potrzebne. Uznałam, że wolę kupić raz coś lepszego, coś z czego na pewno będę zadowolona niż wydawać pieniądze na buble. Póki co mi się udaje.

A co nowego pojawiło się u Was w lipcu?

57 komentarzy:

  1. Ja w lipcu musiałam oszczędzać, więc niewiele nowości się u mnie pojawiły, jedynie podstawy jak szampon czy maszynki do golenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten żel SH dobrze u mnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w lipcy było parę potrzebnych rzeczy, w sierpniu to samo :) Staram się ograniczać swój budżet i kupuje tylko to co potrzebne i aktualnie wykończone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling z Bomb Cosmetics mnie bardo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy10:38

    o żelu z SH już tyle dobrego słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam nic nie kupować w lipcu ale jakoś mi to nie wyszło ;/ Mam nadzieję że w sierpniu będzie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mnie ciekawią te produkty od Nuxe..

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten żel do skórek i dla mnie jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łukasz ma białą i niebieską Lacoste ale perfumy. mój peeling z Bomb Cosmetics też pachnie nieziemsko. następnym razem zdecyduję się na Twój wariant. Wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej zaciekawił mnie peeling (chcę go :D ) oraz Nuxe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. żel do skórek muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie wzięłam się za post z nowościami. Bardzo zaciekawił mnie krem Nuxe.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Maciek, to prawdziwy szczęściarz. Ja mojemu Lubemu również lubię kupować kosmetyki i przeważnie trafiam w dziesiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawi mnie jak pachnie ten peeling! :) Ja z nowościami nie zaszalałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. SH do skórek od dawna za mną chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. O, same świetne rzeczy :) Muszę kupić żel do skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa tego peelingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne nowości. Peeling z Bomb Cosmetics wyglada kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  19. Żel do skórek to mój ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zakupy - mnie też ciekawi peeling :)]
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  21. używam tego żelu do skórek, zamierzam nawet napisać o nim recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie dużo rzeczy wpadło w czerwcu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę w końcu wypróbować kosmetyki marki bomb cosmetics :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Udane zakupy zawsze poprawiają mi humor.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne nowości :) żel do skórek mam i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa jestem jak się spisze peeling.Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  27. Żel do skórek z Sally Hansen podobno najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne nowości, czekam na wpis o peelingu :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Skusiłabym się na balsam z Lacoste :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Teraz też stosuję takie podejscie;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Własnie szukam czegoś fajnego do skórek, chętnie wypróbuje ten z SH:)

    OdpowiedzUsuń
  32. W lipcu kupiłam tylko trójpak płatków Carea oraz żel Intimelle :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sally Hansen zaczęłam teraz używać akurat utwardzacz.

    OdpowiedzUsuń
  34. Cranberry&lime - musi rzeczywiście obłędnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie sporo nowości, jednak ani jednej z Twojej listy :o) Piękne perełki zamówiłaś, najbardziej chyba skubnęłabym ten krem do opalania twarzy Nuxe ❤

    OdpowiedzUsuń
  36. Też ostatnio kupiłam ten żel do skórek SH :)

    OdpowiedzUsuń
  37. też mam żel do skórek Sally Hansen, ale na razie jest nieotwarty:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super nowości. Produkt do skórek z Sally Hansen jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne nowości, ciekawi mnie zwłaszcza Nuxe :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Lacoste dla mojego chłopaka. Zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem ciekawa jak się sprawdzi peeling i czy oprócz zapachu jeszcze coś Cię w nim zachwyci. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. wyobrażam sobie, że cranberry lime pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie znam produktów, a są bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  44. Wiele czytałam o zapachach kosmetyków Bomb Cosmetics, muszę kiedyś coś sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem ciekawa tego sklepu, z chęcią tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. żel do skórek mam :) reszty nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. no no za interesujące nowości

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo lubię zamawiać z iperfumy :) Szczególnie, że w Krakowie można odebrać zamówienia osobiscie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jestem bardzo ciekawa, czy Twój będzie zadowolony z Lavera :) Koniecznie daj znać!

    OdpowiedzUsuń
  50. hmm nie znam żadnego z produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Chyba wszystkie kosmetyki z Bomb pięknie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystkie produkty z Bomb Cosmetics wyglądają uroczo:) U mnie pojawiło się za dużo nowości i też mam zakaz wstępu do drogerii :P

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie znam tych produktów... :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Całkiem ciekawe kosmetyki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam ten żel do usuwania skórek i bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga