Firmoo, moje nowe okulary

Witajcie,

Mniej więcej dwa lata temu dostałam wiadomość z Firmoo z propozycją przetestowania ich okularów. Gdzieś obiło mi się o uszy, że po dwóch tygodniach trzeba je zwrócić, uwierzyłam w to i na współpracę się nie zdecydowałam. W połowie czerwca znów dostałam podobną wiadomość. Tym razem w plotki nie uwierzyłam i skusiłam się. Wybrałam model, wpisałam odpowiednie parametry i po około tygodniu znalazłam w skrzynce awizo, że paczka na mnie czeka na poczcie. A w nie? Okulary:)


Mój model to DBSN65080. Ich model jest klasyczny, jednak ciekawym rozwiązaniem jest to, że od środka są białe a z zewnątrz czarne. Moim zdaniem daje im to bardzo dużo uroku. Dodatkowo po bokach są niewielkie, białe paski. Mam wadę wzroku, jednak jest ona stosunkowo niewielka. Bez okularów widzę w miarę wyraźnie, jednak nie wyobrażam sobie już poruszania się samochodem bez poprawy jakości widzenia. Zamawiając okulary wpisałam wszystkie dane jakie były użyte do produkcji moich poprzednich okularów. Mam wrażenie, że okulary Firmoo są jednak nieco słabsze od moich poprzednich. Główna różnica między nimi jest taka, że Firmoo oferuje plastikowe szkła powiększające, do tej pory miałam jedynie klasyczne. Nie jest to jakaś wielka różnica, jednak odczuwam ją jakieś 5 minut po zmianie okularów.



Wraz z okularami otrzymałam także etui, pokrowiec oraz szmatkę. Większość z Was dostała także kluczyk do przykręcania śrubek. Ja tego nie mam, chyba musiałam zgubić otwierając paczkę lub jego tam nie było:( Pokrowiec i szmatka są w porządku, etui niestety jest jakieś powykrzywiane i z jednej strony tworzy się spora szczelina a z drugiej dwie połówki nachodzą na siebie. Być może ktoś kiepsko je potraktował podczas transportu.



Okulary ze względu na to, że są wykonane całe z plastiku są bardzo lekkie. Prawie w ogóle nie czuję ich na nosie. Można je zamówić w sklepie internetowym Firmoo. Mój model DBSN65080 kosztuje 29$ a obecnie jest w promocji i można go kupić za 19$. Jednym słowem, polecam:)

38 komentarzy:

  1. tez nosze patarzałki :) kurcze bardzo mi sie podobaja takie białe wnętrza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój mąż też ma korekcyjne okulary zamówiony w Firmoo i jest z nich zadowolony. Ja za to mam przeciwsłoneczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię połączenie czarnego i białego w okularkach, robi to zawsze fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne i twarzowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne, sama bym się skusiła na podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wadę wzroku od lat, ale nosić okularów nienawidzę, więc zamieniłam je na soczewki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez dwa lata nosiłam jedynie soczewki, potem szłam jakoś na nocny maraton filmowy, uznałam, że w soczewkach będzie niewygodnie i zrobiłam okulary. I tak już przywykłam. Mam spore cienie pod oczami, więc okulary pozwalają mi je nieco schować.

      Usuń
  7. ja jestem soczewkowcem:) ładnie ci

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie korzystam jak do tej pory z okularów, ale Tobie do twarzy z nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zamawiałam u nich trzy razy za własne pieniądze i jestem zadowolona. Tylko jedne z nich mi pękły i to podobne go Twoich (czarno-czerwone były), ale z wyny mojego ucznia, który rzucił nimi o stolik. Pozostałe dwie pary mają się dobrze. Zawsze wszystko przychodziło w nienaruszonym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Ci pasują, wyglądasz młodziej niż ja :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealnie trafiłaś z modelem - dobrze Ci w nich. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Chociaz myślę, że model na tyle uniwersalny, ze większości będzie pasował.

      Usuń
  12. Ślicznie Ci w tych okularach, ja również miałam kilka propozycji od nich ale niestety moja wada wzroku jest tak duża że oferowane okulary wyglądałby strasznie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo Ci w nich do twarzy :)) Ja noszę na zmianę soczewki lub okulary i jak moje mi się znudzą, to chyba popatrzę na te :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbowałam wrócić do soczewek, ale coś nie mogę się do nich przyzwyczaić na nowo, przeszkadzają mi w pracy (8h przy komputerze).

      Usuń
  14. Ja nie noszę, ale ładnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś zastanawiałam się nad okularami od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie Ci w nich pasują Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy22:08

    Ładne okulary :) i pasują do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pasuje Ci ten model, dobrze wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow..... bardzo przyjemna niespodzianka :) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O proszę, nie wiedziałam, że można testować okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dobrze udało Ci się je dobrać. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękne są te okulary! Ja mam od nich 3 pary i uważam, że są to najlepsze okulary jakie miałam. Jednak na co dzień i ta preferuję soczewki.

    OdpowiedzUsuń
  24. marzą mi się okulary od nich:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo Ci pasują :) świetnie wybrałaś , rowniez mam od nich okulary :) duże - ogromne wrecz nerdy i nosze 2 rok :) bardzo dobrze się sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja dostałam ten klucz do śrubek ale też gdzieś go nieszczęśliwie zapodziałam. Bardzo ładny model okularów wybrałaś, pasuje Ci. Masz idealną cerę!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne. Podobają mi się takie oprawki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne oprawki :) mam podobne :p
    Minus białych (kawałków) w oprawkach, że ciemnieją :(

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładnie wyglądają :) ale ja wolę bardziej owalne kształty :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne okularki :) Dobrze w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy11:43

    fajne te okularki, nie chcesz odsprzedać?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga