Ulubieńcy kwietnia 2016

Cześć,

Kwiecień już za nami, najwyższa pora na wybranie moich ulubieńców - czyli kosmetyków, które szczególnie polubiłam w ostatnim miesiącu. W kwietniu poznałam kilka ciekawych produktów, ale wybór okazał się być bardzo łatwy:)


1. Zielone Laboratorium, masło do ciała jabłko i lawenda. Rewelacyjny produkt do nawilżania ciała. Masło jest gęste, ale nie jest tłuste, dzięki czemu wchłania się bardzo sprawnie. Nawilżenie jest na bardzo dobrym poziomie, obecnie nie potrzebuję już sięgać po ten produkt codziennie, używam raz w tygodniu a w pozostałe dni ograniczam się do lekkiego mleczka. W dodatku ten cudowny zapach!


2. Sally Hansen, hard as nails, odżywka do paznokci. Moje paznokcie od dłuższego czasu były bardzo kruche, rozdwajały się i łamały. Gdy wyczytałam w sieci, że polecacie tę odżywkę od razu pognałam do Rossmanna. Miałam szczęście, bo upolowałam ja wtedy na jakieś promocji. Odżywka ma wspaniały wpływ na moje paznokcie, w końcu odzyskały długość. Jeszcze tylko z jednym pazurkiem muszę powalczyć, bo jako jedyny nadal się coś łamie. Mam nadzieję, że niedługo problem będzie zażegnany.


3. Marion, odżywka do końcówek włosów "7 efektów". Mam bardzo suche włosy a końcówki są jeszcze bardziej suche. Na szczęście się nie rozdwajają, ale tworzą mi się takie supełki na pojedynczych włoskach, które nie mają siły same się rozplątać. Odżywkę do końcówek używam już drugi miesiąc i widzę znaczną poprawę stanu moich włosów.



4. Ava, Peptide Lift, serum wygładzające. Jestem zakochana w tym produkcie i bardzo ubolewam, że już się skończył. Serum dobrze nawilżało cerę i ją napinało a przy okazji cudownie pachniało! Chcę jeszcze!



5. Borotalco, żel pod prysznic. Bardzo ciekawy, kremowy i cudownie pachnący żel do mycia całego ciała. Bardzo zaskoczyło mnie to, że pomimo silnych detergentów w składzie nie wysuszał skóry a wręcz delikatnie ją nawilżał. Szkoda, że nie jest dostępny w Polsce.


Znacie moich ulubieńców?

45 komentarzy:

  1. Odżywkę z Mariona muszę sobie kupić bo mam ten sam problem. Mam pytanie były wyniki konkursu czeskiego boxa? Bo nie wiem czy przegapiłam, czy jeszcze losowania nie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było jeszcze. Pojawią się na pewno w tym tygodniu:)

      Usuń
  2. OO.. to masełko do ciała bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serum wygładzające wygląda fajnie 👍🏻

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jak zwykle nie znam Twoich ulubieńców.
    Pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego z tych produktów, ale gdy zużyję część zapasów to pewnie pokuszę się na coś z Mariona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No muszę wreszcie zakupić coś od Zielonego Laboratorium :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie się zastanawiałam nad kosmetykami z tej linii Avy :) Co do tego serum z Mariona to mnie bardzo nim zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainteresowałaś mnie masłem do ciała, bo uwielbiam tego typu produkty,a do tego jest o zapachu jabłka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie znam żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie poszukam w Rossmannie tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam takie olejkowe serum z Marion, całkiem przyjemne było, ale ja akurat nie mam dużego problemu z suchymi końcówkami.

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię preparaty do włosów z Marion. szczególnie serię do termoochrony

    OdpowiedzUsuń
  13. Odżywkę Sally Hansen muszę sobie kupić, bo moje paznokcie są w strasznym stanie ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam żadnego z tych produktów, ale na odżywkę do paznokci może zapoluję teraz na promocjach w Rossmanie :D I te masełko do ciało brzmi ciekawie, ten zapach mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię produkty to włosów Marion .;)

    OdpowiedzUsuń
  16. aktualnie używam odzywkę tej firmy ale maximum growth i też mogę polecić :) niedługo mi się skończy, więć może wypróbuję tą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawiłaś mnie odżywką, bo moje pazurki również są łamliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odżywkę Marion stosowałam i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam, ale chętnie wypróbuję wszystkie, szczególnie serum Ava i masło Zielone Laboratorium.

    OdpowiedzUsuń
  20. zaciekawiło mnie masło

    OdpowiedzUsuń
  21. ja z marionu też teraz używam jakiegoś serum na końcówki, fajne mają olejki do pielęgnacji włosów

    OdpowiedzUsuń
  22. Te odżywki Marion widuje w Laboo , ale chyba się nie skusze, boję się, że mi przeciąży włosy,
    Serum wygładzające Ava musi być super, lubię kosmetyki z tej firmy, choć nie było ich wiele.

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety nie znam żadnego z nich.

    OdpowiedzUsuń
  24. maslo bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawi mnie ten przyjemniaczek z Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Używałam olejku do zabezpieczania końcówek z tej serii Marion i był całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj chodzi za mną to Zielone Laboratorium :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Znam tylko odżywkę z Mariona! :) Nie wiedziałam, że byłyśmy razem na dwóch warsztatach :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Najbardziej mnie ciekawi Zielone Laboratorium:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej ciekawi mnie zielone laboratorium :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy22:55

    Od jakiegoś czasu czaję się na produkty z zielonego laboratorium, najbardziej kuszę mnie właśnie ich masełka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. dla mnie to same nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Masło do ciała brzmi baaardzo kusząco. :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałabym przetestować jakikolwiek produkt Mariona. Tyle pozytywnych recenzji czytam na temat marki. Niestety produkty innych marek słabo znam :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chyba miałam kiedyś ten produkt z Mariona i całkiem go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. mam ochotę na to masło :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ani jednego z tych produktów jeszcze nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Serum wygładzające i odżywkę do końcówek chcę!

    OdpowiedzUsuń
  39. Często kupuje z Mariona spraye ale tego produktu jeszcze nie widzialam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w Naturze jakieś dwa miesiące temu:)

      Usuń
  40. Najbardziej ciekawi mnie to serum Ava, ale juz wiem gdzie kupić kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga