Perfecta Satin Mat, fluid kryjący, długotrwale matujący

Cześć,

Mam suchą cerę, ale poza tym nie mam powodów do większych narzekań. Od podkładów oczekuję wyrównania kolorytu, rozświetlającego a nie puderowego wykończenia. Mój makijaż ma być bardzo naturalny, nie uznaję szpachli. Jakiś czas temu w paczce od BLOGrecommend znalazłam fluid kryjący, długotrwale matujący Satin Matt z Perfecty. Posiadam kolor 02 Natural Beige.


Jestem bladziochem i jest to typowa, słowiańska bladź. Widząc Natural Beige obawiałam się, że kolor będzie dla mnie mocno za ciemny. Zimą by tak było, latem, gdy moja cera jest już trochę opalona kolor całkiem mi pasuje. Gdyby ciemniał w ciągu dnia to z pewnością bym nie była z niego zadowolona. Na szczęście nie ciemnieje.  Mógłby mieć jednak trochę mniej żółtych tonów.

Podkład zamknięto w plastikowym opakowaniu z pompką typu air less. Opakowanie nie jest przezroczyste - może to utrudniać trochę podjęcie decyzji przy zakupie, bo nie widzimy koloru w środku. Ale przecież nie tym powinniśmy się kierować.


Podkład ma dość lekką, kremową konsystencję. Ostatnio moim ulubionym sposobem nakładania fluidow jest całą dłoń - podkład tak nakładany rozprowadza się cienką warstwą bardzo równomiernie, bez smug czy plamek.  Zapach jest przyjemny, lekko kwiatowy.

Fluid ma być produktem kryjącym. Jeśli jednak oczekujecie mocnego krycia to się zawiedziecie. Krycie jest słabe, właściwie jedynie koloryt jest wyrównany. Dla mnie to nie problem, bo właśnie tego oczekuję po podkładzie. Fluid ma być także produktem matującym. Takie produkty kojarza mi się z pudrową warstwą, której bardzo nie lubię (podkreśla ona suche skórki w okropny sposób). Na szczęście tego nie ma. Skóra jest matowa, dość płasko matowa. Z pewnością nie można się ograniczyć jedynie do fluidu, odrobina rozświetlacza dla mnie jest konieczna. Nie mam zbytnich problemów ze świeceniem się cery, więc długotrwałość zmatowienia nie mi oceniać.


Suchą cerę ciężko zapchnać, ten podkład tego nie dokonał, więc jest ok.

Podsumowując, jest to niezła propozycja dla osób oczekujących wyrównania kolorytu. Brakuje mi w nim lekkiego efektu rozświetlenia, ale nie można mieć wszystkiego na raz... Cena jest bardzo dobra, fluid Perfecta kosztuje mniej niż 20 zł.

Znacie ten produkt?

31 komentarzy:

  1. Raczej nie dla mnie, na co dzień lubię lekkie kremy bb, a do zadań specjalnych wymagam większego krycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też oczekuję wyrównania kolorytu i nie zależy mi zbytnio na dobrym kryciu. może kiedyś wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy go nie miałam. Od lat jestem wierna podkładowi Loreal true match. Ale możliwe że się skuszę. :) Są może ciemne odcienie tego podkładu?

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie uznaję szpachli, patrząc na dziewczyny na ulicy widzę, ze najmocniej wymalowane są te najmłodsze. kobiety w naszym wieku raczej podkreślają swoją urodę i są naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym była zadowolona z tego matowego efektu, ale moja cera latem lubi się świecić. Ładne, różowe opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie kusi mnie jakoś ta firma.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest to produkt dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie te podkłady są za ciemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wolę nawilżające, rozświetlające podkłady, krycie byłoby w porządku bo też oczekuję tylko wyrównania kolorytu, jedynie na większe wyjścia lubię "szpachle" ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja go prawie kupiłam, ale kolor okazał się strasznie żółty :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na 20 zł to myślę, że będzie ok chociaż ja potrzebuję jednak większego krycia niż to :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam go, ale nie stosuję gdyż kolor nie jest odpowiedni :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam fluidów z Prefecty, ale cena całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie byłam przekonana do fluidów z perfecty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie. Wystarczy, że jeden się nie sprawdził ;/

      Usuń
  16. Z Perfecty znam doskonale maseczki jednorazowe na twarz, kremy też używałam, ale fluidów ani razu. Na zdjęciu idealnie komponuje się z Twoją skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zupełnie nie znam tego podkadu, przyznam że cena bardzo przyzwoita. Na moim blogu już w ten weekend recenzja podkładu Marca Jacobsa, zapraszam Cię do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przekonuje mnie ten podkład...

    OdpowiedzUsuń
  19. Produkt nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem czemu, ale jak patrzę na Twoją dłoń to odcień wydaje mi się ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Z perfecty znam bardziej pielęgnację, fluidów nigdy nie próbowałam, ale zmian nie planuję w tej kwestii :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam i na razie nie eksperymentuje, latem nie używam podkładów, może na jesień się skuszę i zobaczę, bo ja mam tłustą cerę i matu oczekuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. myślę że u mnie by si enei sprawdził, ja potrzebuję czegoś naprawdę dobrze kryjącego

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety firma nie pomyślala o bledziochach, dla mnie najjasniejszy odcien zaciemny jest o jakies 3-4 tony

    OdpowiedzUsuń
  26. różowe opakowanie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam już swojego ulubieńca z Revlonu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga