LAWENDOWY RELAKS: ŻEL POD PRYSZNIC RYOR LAVENDER CARE

Jeśli regularnie zaglądacie na mój blog to pewnie doskonale wiecie, że uwielbiam lawendowe kosmetyki. Nic nie relaksuje mnie lepiej niż ciepła kąpiel z lawendowym aromatem. Jeszcze wiosną w perfumerii iperfumy.pl zamówiłam żel pod prysznic Ryor Lavender Care. Jeśli tak jak ja kochacie lawendę i jesteście ciekawe jak się sprawdził to zapraszam na dalszą część posta.

żel pod prysznic Ryor Lavender Care

Ryor to czeska marka kosmetyków naturalnych, która oferuje swoje produkty już od 25 lat. Produkty Ryor to bogactwo naturalnych substancji aktywnych, skuteczność w działaniu a także pewność, że produkty nie były testowane na zwierzętach. 

Żel zauroczył mnie już od pierwszego otwarcia. Zapach jest dość intensywny ale przede wszystkim czysty. Dokładnie taki jaki lubię i jakiego oczekuję. Nie lubię lawendy z różnymi domieszkami, ma pachnieć dokładnie tak jak na krzaczku. Konsystencja jest dość rzadka, lekko wodnista. Ilość piany jaką można uzyskać z dosłownie odrobiny żelu jest ogromna. Wpływa to bardzo pozytywnie na wydajność. Za tę wygodną, ładną, miękką tubkę mieszcząca 200 ml trzeba zapłacić niecałe 20 zł. 


Wieczorna kąpiel lub prysznic z żelem Ryor to sama przyjemność. Oprócz właściwości aromaterapeutycznych, żel, dzięki zawartości kwasu mlekowego ma łagodzić podrażnienia czy zapalenia oraz nawilżać. Mam suchą skórę, więc od żelu nawilżenia nie oczekuję. To raczej nie jest możliwe, żeby tego typu produkt nawilżył moją skórę. Żel jednak nie wysusza skóry co sobie bardzo cenię, szczególnie teraz jesienią i zimą kiedy czynniki atmosferyczne sprzyjają przesuszeniom. Żel śmiało można stosować także jako zamiennik płynu do higieny intymnej. Informuje nas o tym sam producent i ma rację. Żel doskonale odświeża całe ciało pozostawiając je czystym, pachnącym i miłym w dotyku.
kupicie w sklepie iperfumy. Szczerze polecam!


36 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę ten żel, zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupisz w iperfumy:) ja lubie tam szperać bo właśnie wynajduję takie nieznane perełki

      Usuń
  2. Żelu nie znam ale odnośnie zapachu lawendy to mam żel pod prysznic o takim właśnie zapachu i dla mnie to wcale nie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za lawendowymi kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale ma śliczne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lawenda to nie jest mój ulubiony zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. NIe znam tej firmy ale też uwielbiam lawendę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Średnio lubię lawendowe kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uwielbiam lawendę do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię zapach lawendy, nie tylko do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bardzo lubię czysty zapach lawendy w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię lawendę, czasami po prostu lubię zapach czystości

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię lawendę bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko co lawendowe jest u mnie mile widziane ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam lawendę. Będę pamiętać o tym żelu.

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo chciałabym powąchać :) kusisz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę go po raz pierwszy i bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy14:17

    Ja też powiem, że widzę go po raz pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie zapachy podczas wieczornych kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W tym roku udało mi się powąchać lawendę na krzaczku i faktycznie zapach jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam zapach lawendy:) Muszę się rozejrzeć za tym żelem:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś nie przepadałam za zapachem lawendy w kosmetykach,teraz to sie zmieniło i bardzo lubię lawendowe aromaty w swojej łazience i kosmetyczce

    OdpowiedzUsuń
  22. Opakowanie śliczne, ale zapach lawendy zupełnie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię zapach lawendy, więc żel mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawi mnie jego czysty, lawendowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam jeszcze okazji poznać produktów tej marki, ale zaciekawiłaś mnie zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię lawendę, kusisz kolejnym żelem :) Muszę zużyć co mam i się na którąś lawendę skusić, ostatnio buszowałam na tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę, że chyba wszyscy kochają zapach lawendy ;) bardzo ciekawy żel, a zapach musi być świetny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy raz spotykam się z tą marką.
    Zaciekawił mnie ten żel.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  29. opakowanie jest fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubie lawendowe zapachy w żelu :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga