U•R•O•K po raz siódmy

Pudełka U•R•O•K mają to do siebie, że są po prostu urocze. Bardzo dziewczęca, delikatna kolorystyka opakowań zachęca do zamówień. Bardzo się ucieszyłam, kiedy w zeszłym tygodniu w moje ręce trafiła siódma już edycja tego zestawu. A co myślę o zawartości? Zapraszam!


W pudełku znalazłam aż 6 pełnowymiarowych kosmetyków, dwie próbki żelu prOVag, próbkę herbaty oraz breloczek.



prOVag Specjalistyczna emulsja do higieny intymnej, Średnia cena: 13,50 zł / 150 ml, 
Emulsję miałam okazję już poznać. Jest dobra - tego nie można jej zarzucić. Dobrze myje oraz jest bardzo delikatna. Kolejne opakowanie z pewnością się przyda. Do emulsji dołączone były dwie próbki żelu do zapobiegania oraz leczenia zakażeń.

Joanna Naturia Olejek do kąpieli wanilia i śmietanka, Średnia cena: 6,00 zł / 200 ml, 
Bardzo lubię serię Naturia, szczególnie produkty do włosów. Mimo, że produktów kąpielowych mam sporo, cieszy mnie ten olejek, bo to właśnie na tego typu produktach mam zamiar przetrwać zimę. Ciekawa jestem czy się sprawdzi, bo pachnie cudownie.


Kneipp Bio-Olejek do ciała, Średnia cena: 28,90 zł / 100 ml
Olejki Kneipp ciekawią mnie od dawna, jakoś nie miałam okazji ich wypróbować do tej pory. W końcu to się zmieni z czego bardzo się cieszę.

Pilomax Pielęgnacja włosów, Średnia cena: 13,60 zł / 70 ml
Lubię produkty Pilomax, sprawują się u mnie dobrze. Z tego szamponu cieszę się i nie cieszę. Cieszę, bo go znam i jest dobry. A dlaczego się nie cieszę? Jest przeznaczony do ciemnych włosów a ja tydzień temu zostałam blondynką:)


PROCLE Powiększająca pomadka do ust, Średnia cena: 35,90 zł / 3,5g
To chyba najciekawszy produkt tego pudełka a marka jest dla mnie całkowitą nowością. Nigdy nawet o niej nie słyszałam. Trafił mi się przyjemny kolor brudnego różu/fioletu. Mam nadzieję, że nie będzie wyglądał trupio, bo zapowiada się dobrze.

Revers My Only-kredka do oczu czarna z temperówką, Średnia cena: 3,00 zł / szt.
Z kredek nie korzystam. Mam wrażenie, że kreska na oku mi nie pasuje i wyglądam na zmęczoną. Ale tak myślę czy nie poeksperymentować i nie wypróbować jej?


Łyczek herbaty Tea of Life herbata piramidka, Średnia cena: 35,00 zł / 50g
W tym pudełeczku była jedna torebka herbaty. Wersja jaka mi się trafiła to biała herbata ze smoczą lilią. Pisząc ten post właśnie sobie ją popijam, całkiem smaczna.


Yellow Giraffe Brelok pompon, Średnia cena: 21,00 zł / szt.
Powędruje do kluczy, bo ostatnio ich poszukiwania w torebce zajmują mi naprawdę sporo. Trafiłam na kolor czarny - najbardziej klasyczny:)

Co myślicie o kolejnej edycji pudełka U.R.O.K.? Jeśli czujecie się zauroczone, pudełko możecie zamówić na stronie Shinybox (pojedyncze pudełko w cenie 59 zł) lub na stronie Inspired By (jako subskrypcję łącznie za 49 zł - wysyłka co miesiąc).


36 komentarzy:

  1. jedynie z kneip bylabym zadowolona:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadka i dla mnie jest najciekawszym produktem z pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zaciekawiła mnie pomadka PROCLE - mam nadzieję, ze się sprawdzi. Pomponik uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw :) Najbardziej zaciekawiła mnie ta powiększająca usta pomadka, bo i nie znam firmy, a i kolor na zdjęciu wygląda bardzo ładnie. Za to ciemno brałabym olejek Kneippa :) Uwielbiam ich preparaty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba zawartość. Ciekawi mnie mocno ten olejek z Joanny, bo pierwszy raz go widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne kosmetyki, przygarnęła bym niektóre ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy11:54

    Kolor pomadki mi się podoba. Ciekawa jestem jak prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz ładniejszy kolor pomadki 😊 puszek jest super. Mam ten brelok przy kluczach od auta

    OdpowiedzUsuń
  11. Dosyć fajne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się pomadka i z olejku bym się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem przyjemna zawartość. Jestem ciekawa tej pomadki, bo przyznaję, że ja również wcześniej nie słyszałam o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw całkiem ciekawy, dawaj znać, jak sprawdza się ten olejek! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jedynie pomadka mnie zainteresowała

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię olejki od Kneipp ;) Pomadka mnie ciekawi, a pomponik uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pomadką bym nie pogardziła! :D super box!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam większości z produktów więc ucieszyłaby mnie zawartość pudełka - byłoby co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiększająca pomadka do ust kusi najbardziej :) kiss!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyzwoita zawartość. Mam ten olejek Kneipp i bardzo go lubię. Cudownie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze to jak dla mnie słaba ta zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  22. Te breloczki pompony to jakiś szał w tym roku :D Pilomax fajne ma produkty.

    OdpowiedzUsuń
  23. nieee :/ nic mnie nie zauroczyło, wg mnie dość słaba zawartość :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się taka zawartość pudełeczka. Jestem ciekawa jak Ci się sprawdzi olejek do kąpieli od Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Powiem szczerze że średnio mi sie podoba ta zawartość :( z Kneippa bym się cieszyłą ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomadka ma ładny kolor ale ogólnie najbardziej lubię takie pudełka w których kosmetyki w niej zawarte są słabo dostępne. Więc tak średnio byłabym zadowolona z takiego boxa.

    OdpowiedzUsuń
  27. Tych pudełek jeszcze nie znam, choć nazwa gdzieś mi mignęła. Fajny kolor ma ta pomadka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wkradł Ci się mały błąd - jest 5 produktów pełnowymiarowych ;) W moim zestawie znalazła się maska Henna Wax oraz szary breloczek który już dynda przy kluczach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak 5? Provag, Joanna, Brelok, Procle, Revers i Pilomax. Moim zdaniem 6:)

      Usuń
    2. A jednak masz rację:) Odżywka Pilomax standardowo ma 70 ml, ale szampon ma 200 ml.

      Usuń
  29. Miałam pierwsze dwa pudełka UROK - były fajne, ale muszę przyznać, że nie zużywam, aż tylu kosmetyków, żeby mogły mnie zatrzymać, pilomax jednak bym spróbowała, bo miałam step 2 i był bardzo fajny :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę kiedyś sprawdzić ten ProVag :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Patrząc po składzie, to pudełko UROK wyróżnia się na te innych. Dużo ma marek, których nie znam. Testowałam ok. rok temu ShinyBox, ale uznałam, że jednak wole swoje ulubione, znane produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga