CHRISTMAS GIFTS: KILKA POMYSŁÓW NA ŚWIATECZNE PREZENTY

Do świąt pozostało już tylko dwa tygodnie. Część z Was pewnie ma już wszystko dopięte na ostatni guzik a część dopiero zaczyna swoje przygotowania. Dziś chcę Wam pokazać kilka niebanalnych propozycji na gwiazdkowe prezenty. Do tego podrzucę Wam kody, które pozwolą wam nieco zaoszczędzić.

Książka

Na długie zimowe wieczory książka to prezent idealny dla osoby która lubi czytać. A najlepiej cała saga. Jeśli wiesz, że osoba która chcesz obdarować lubi czytać to koniecznie rozejrzyj się np. za Sagą "Jabłoniowy Sad" Krystyny Mirek (Wydawnictwo Filia) lub Sagą Argentyńską Sofii Caspari (Wydawnictwo Otwarte). Obie pozycje są zarówno pięknie wydane jak i świetnie napisane, czyta się je miło i z zaangażowaniem. I mimo chłodów za oknem człowiekowi jakoś tak cieplej.
Na rynku pojawia się coraz więcej pozycji także dla "młodych dorosłych". Jedną z nich jest "To skomplikowane, Julie" Jessiki Park (Wydawnictwo Znak). Sama miałam okazję ją przeczytać i bardzo mi się podobała, mimo, że nastolatką dawno już nie jestem.

Dziennik/kalendarz/planner

Chyba każda kobieta stara się być zorganizowana. Planujemy, zapisujemy i realizujemy swoje cele. Pomagają nam w tym różnego rodzaju planery. Weekly Planner od Studio of Basic Design jest nie tylko bardzo uniwersalny (można zacząć swoje planowanie kiedy się chce) ale także pięknie wydany. Idealnie wpisuje się w nurt minimalizmu. W ofercie znajdziecie także inne kalendarze, notatniki i plakaty.

Dla osób nieco młodszych, dobrą propozycją może być także dziennik trzyletni moje Q&A. Każdego dnia zadaje on nam jedno pytanie, na które musimy odpowiadać 3 lata z kolei. Coś mi się wydaje, że to będzie szał wśród nastolatek!

Mapa w ramce


Gdy po raz pierwszy zobaczyłam mapę od Mapiful to się w niej po prostu zakochałam. To piękna, minimalistyczna ozdoba każdego wnętrza. Nie czekałam długo i zamówiłam swój Wrocław. Możecie mieć jednak każde miasto a nawet najmniejszą wioskę jaka znajdzie się na google maps (bo to właśnie na tym bazuje Mapiful). To także świetny prezent dla osób lubiących podróżować - może trafisz w następną z ich destynacji?
Do końca grudnia na hasło KASIA15 otrzymasz 15% rabatu na wszystkie mapy!

Wspomnienia z Instagramu

W dobie zdjęć elektronicznych zapominamy już co to album ze zdjęciami. Ale może wybierzesz najlepsze zdjęcia swojego przyjaciela i je wywołasz np. w formie książki? Dzięki Snapbook możesz mieć nie tylko fotoksiążkę ale także zdjęcia w ramce czy też magnesy. Wystarczy ściągnąć aplikację na telefon i przesłać zdjęcia (można bezpośrednio z Instagramu lub z dysku). Możesz także zrobić to przez stronę internetową. Co kto lubi.

Dobre bo polskie

HOP-DESIGN dało się poznać dzięki pięknym, nowoczesnym projektom oraz precyzyjnym (często ręcznym) wykonaniem. Znajdziecie tam stylowe drewniane lampy, pościel wykonaną z czystej bawełny  (mam dwa komplety, są rewelacyjne!), ciepłe koce wykonane z owczej wełny oraz plakaty. Wszystko kupicie w fiufiushop. 

Rękodzieło nie musi być nudne i "babciowe". Zajrzyjcie do Kasi z Make My Wonderland, która tworzy przepiękne malunki na ceramice. Doniczka z motywem gór? A może poducha z sową lub kubek LIVE WILD? To wszystko dotrze do was wprost z podnóża Karkonoszy!

Miłośników kawy z pewnością ucieszą ziarnka od Kasi z Frannys. Kasia starannie łączy smaki tak aby móc później w łatwy sposób przygotować pyszny, aromatyczny napój. Frannys to także gratka dla osób które uczą się kaligrafii, od niedawna znajdziecie tam sporo materiałów do ćwiczeń.


Perfumy

Perfumy są pomysłem tak samo dobrym jak i tak samo złym. Łatwo jest nie trafić w gust obdarowywanej osoby, dlatego kupujmy je tylko tym osobom, wobec których mamy 100% pewność, że będą zadowolone. Ja nie lubię przepłacać i od lat zamawiam w iperfumy.pl. Mają tam oryginalne zapachy bez przesadnej marży.

Biżuteria

Kobiety kochają błyskotki. Delikatna, niekrzykliwa biżuteria nigdy nie wyjdzie z mody a motyw kotwicy jest ponadczasowy. Przepiękne, marinistyczne bransoletki możemy zamówić w Paul Hewitt. Dla siebie wybrałam Phrep w kolorze szarym z kotwicą z różowego złota. Prezentuje się przepięknie.

Zegarek

Klasyczny, elegancki elegancki zegarek zawsze będzie udanym prezentem. Tutaj ogranicza nas jedynie nas budżet., bo dobre zegarki niestety kosztują. Za Daniela Wellingtona musimy zapłacić minimum 500 zł, nieco taniej można mieć te z Rosefield. Posiadam oba i jakościową są bardzo podobne do siebie, jednak metalowa bransoleta modelu The Mercer to jest to co będzie pasować w każdej sytuacji. 

A co wy planujecie dla najbliższych? I co same chciałybyście dostać?

38 komentarzy:

  1. Twój planet z marmurowa okładka jest super 😉 . Często go widzę we vlogach

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka jest zawsze świetnym prezentem, szczególnie u mnie w rodzinie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka, Biżuteria i Kosmetyki zawsze są dobrym prezentem ;) Przynajmniej ja zawsze cieszę sięz takich prezentów;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka ciekawych pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna lista :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł z mapą mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo uważnie słucham swojego otoczenia i tak wybieram prezenty :D
    Np moja mama już od dawna planuje kupienie albumów do zdjęć i jakoś jej to nei wychodzi... Ma dużo zdjęć w takim pudle i dla niej własnie zaplanowałam kupić piękne albumy.
    Tata ostatnio ciągle narzeka na to, że w garażu nie może znaleźć swoich kluczy ;) Więc kupię mi takie magnetyczne taśmy, dzięki czemu klucze będą wisieć i łatwo je będzie odnaleźc :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że tak mało ludzi czyta książki :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Z książki bym się na pewno ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chcę dostać na święta perfumy z Lancome'a ;) oraz też mam ochotę na jakiś organizer ;) Widziałam fajny w empiku ;) Szkoda, że są takie drogie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy12:55

    Kalendarz to fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry wpis, szczególnie pomysł na instawspomnienia mnie zainspirował :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Książki w tym roku mam dla mamy kupione :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Książka jest świetnym pomysłem na prezent, mam nadzieję, że Mikołaj o tym wie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym roku postawię na kosmetyki. Sama jednak zażyczyłam dla siebie księgę sudoku oraz kolorowankę dla dorosłych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne propozycje, chciałabym ten planner ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Biżuteria, kosmetyki i kalendarze to rzeczy, które zawsze chętnie przygarnę ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. perfumy i biżuteria albo dobra wycieczka ;) To są prezenty dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie to książka zawsze będzie dobrym prezentem! Książek nigdy za wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze cieszę się, kiedy ktoś na prezent podaruje mi książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Książka zawsze dobry prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja większość prezentów już mam. Został najgorszy - dla mojej chrześniaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie zażyczyłam sobie zegarek od męża pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. książka sprawdza się u mnie zawsze i w każdej ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja właśnie szukam inspiracji na prezenty dla swoich bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie książki i kosmetyki to zawsze fajny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mapa w ramce wygląda bardzo oryginalnie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja np. dostanę od Mamy planer ślubny, który będzie bardzo praktycznym dla mnie prezentem :)
    Sama rozglądam się za różnymi drobiazgami dla najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja niestety mam totalny metlik w glowie i nie wiem, co komu kupic... Pocieszam sie mysla, ze mam jeszcze troche czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. mapa w ramce wyglada super

    OdpowiedzUsuń
  31. Niebanalne kosmetyki do pielęgnacji i książka to zawsze dobry prezent dla mnie. W tym roku dopisałam jeszcze planer :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne inspiracje, ale ten marmurek <3
    Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy21:15

    Książki to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba zamówię dla siostry tą mapę ...

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękujemy za wzmiankę o naszej kawie i kaligrafii! :) W jakim pięknym gronie się znaleźliśmy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga