Shinybox, Pool Party, Lipiec 2017

Mimo, że lipcowy Shinybox dotarł w ręce subskrybentek już jakiś czas temu, u mnie dopiero teraz pojawiła się okazja aby go otworzyć i Wam zaprezentować. Lipcowa edycja nawiązuje do zabaw na basenie. Jak ją więc oceniam?


W pudełku znalazły się same pełnowymiarowe produkty - takie pudełka to ja lubię:) Lubię też gdy pudełka są bardziej pielęgnacyjne niż kolorowe - z kolorówką nigdy nie wiadomo czy się trafi czy nie. Tu mamy trochę kosmetyków do makijażu, jednak mają bardzo neutralne kolory. 


1. Kueshi, Żel aloesowy, aloe vera pure 99%, produkt pełnowymiarowy, cena: 45zł/250ml


2. Syoss, szampon do włosów, Hair reconstruction z linii Salonplex, produkt pełnowymiarowy, cena: 11,49zł/500ml


3. Joko, Baza pod makijaż, Smooth your face, produkt pełnowymiarowy, cena: 22,99zł/15ml


4. Catrice, Żelowy lakier Iconails, produkt pełnowymiarowy, cena: 10,99zł/10,50zł


5. CleanHands, Antybakteryjny żel do rąk, produkt pełnowymiarowy, cena: 3,29zł/30ml


6. Virtual, Cień do powiek Mono, produkt pełnowymiarowy, cena: 9,40zł/szt.
7. Vipera Hamster, Róż do policzków Blush, produkt pełnowymiarowy, cena: 9,50zł/szt.


8. Efektima, Peeling-maska do stóp, produkt pełnowymiarowy, cena: 2,56zł/2x7ml

Podsumowując, pudełko jest naprawdę warte uwagi. Ja jestem bardzo zadowolona. 
Jeśli go jeszcze nie macie - nadal jest dostępne, wystarczy kliknąć poniższy baner.


Dacie się jeszcze namówić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga