Create Your Style by Schwarzkopf

Cześć,
W tym roku marka Schwarzkopf obchodzi swoje 120 lecie. Z tej okazji wraz z Shinybox stworzyli jubileuszowy ekstrabox składający się wyłącznie z produktów tej marki. W środku znajduje się aż 6 produktów o łącznej wartości 100 zł. A całość możemy mieć za jedyne 39 zł. Opłaca się nie?


Jak już wspomniałam, w pudełku jest aż 6 pełnowymiarowych produktów. Oto co znalazłam w środku.


Schauma, Szampon Nature Moments, Indonezyjska woda kokosowa i kwiat lotosu, Produkt pełnowymiarowy, cena: 8,99 zł / 400 ml
Szamponów nigdy nie za wiele. Szczególnie takich, które mają za zadanie nawilżać włosów - bo moje kręciołki bardzo mocno tego potrzebują. W dodatku szampon pięknie, wakacyjnie pachnie!



Gliss Kur, Supreme Lenght , odżywka do włosów długich skłonnych do zniszczeń z rozdwajającymi się końcówkami. Produkt pełnowymiarowy, cena: 11,99 zł / 200 ml
Kolejny produkt, który mnie bardzo ucieszył. Odżywki schodzą u mnie w bardzo szybkim tempie, są ważniejszym kosmetykiem niż szampony. Nie mam problemów z rozdwajającymi się końcówkami, jednak moje włosy są suche a przez to zniszczone. Mam nadzieję, że sprawdzi się doskonale!


Schwarzkopf, Purecolor, żelowa trwała koloryzacja produkt pełnowymiarowy 25,99 zł / opakowanie
Farba do włosów w takim pudełku to produkt dość kontrowersyjny. Nie każdy farbuje włosy, nie każdemu też losowy kolor odpowiada. Odcień 6.0 "Prażone kakao" jest dla mnie jednak strzałem w 10! Farbuję włosy na ciemniejsze kolory, więc jest idealny. I zmotywował mnie w końcu żeby w końcu pozbyć się odrostów. Tylko farbę póki co nie łatwo kupić w drogeriach, ale po kilku dniach poszukiwań - udało się - potrzebowałam dwóch opakowań na moje włosy. 


Taft, 7days, bardzo mocny lakier do włosów przeciw puszeniu się, produkt pełnowymiarowy, cena: 13,99 zł / 250 ml
Nie używam lakierów do włosów, więc ten produkt trafi w inne ręce. 


Schwarzkopf, Live, spray do włosów, fiery red, produkt pełnowymiarowy 26,99 zł /120 ml
Tu ponownie, raczej nie skorzystam, więc spray poleci w świat. 


Schwarzkopf Got2b, Fresh It Up!, Extra Fresh, Dry Shampoo
Ten produkt był juz kiedyś w Shinyboxie i wiem, że cieszy się sporą popularnością. Ja jednak nie używam suchych szamponów, moje włosy są suche z natury, nie przetłuszczają się, w dodatku czeszę je jedynie na mokro. 


A tak prezentuje się całość. Jak widać, połowa pudełka jest dla mnie bardzo trafiona, druga niekoniecznie. Ale i z pewnością szybko znajdę osoby, którym kosmetyki których ja nie chce będą odpowiadać:)
Jeśli macie ochotę na to pudełko, możecie je zamówić klikając w poniższy banerek:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga