Shinybox "Think Pink" - październik 2018

Cześć,
Październikowy Shinybox dotarł do mnie już kilka dni temu, jednak dopiero dziś udało mi się do Was z nim przyjść. To nic straconego po pudełko "Think Pink" jest nadal dostępne i jeśli tylko poczujecie się zachęcone to nadal możecie je kupić.


Pudełko to aż 6 pełnowymiarowych produktów. Ja jako ambasadorka dostałam jeszcze 3 bonusy, które sprawiły, że pudełko cieszy jeszcze bardziej. Ale pójdźmy po kolei:
Biotaniqe, naturalny krem odżywczy, Produkt pełnowymiarowy, 10,49 zł/ 150 ml. 
Naturalny Krem Odżywczy Biotaniqe oparty na świeżej wodzie proaQua z technologią probiotyczną, która w inteligentny sposób wspiera mikroflorę skóry, długotrwale i dogłębnie nawilża oraz odżywia ją i chroni. Wzbogacony o D-Panthenol i wyjątkowo bogaty w kwasy Omega-6, witaminy i minerały Olej z Opuncji Figowej, który pozostawia skórę wygładzoną i silnie zregenerowaną. Aktywnie łagodzi podrażnienia, chroni przed przesuszeniem. Odpowiedni dla skóry twarzy i ciała. Bogaty w bezpieczne składniki odżywcze jest przyjazny skórze wrażliwej. Lekka konsystencja szybko się wchłania, pozostawiając na skórze miłe, aksamitne odczucie.
Ten krem pojawił się już w poprzednim pudełku. Tym razem jest większy ale niestety ma krótki termin ważności. Nie wiem czy dam radę do zużyć na czas.
 

Olimp Labs, Produkt pełnowymiarowy, opakowanie/ 31,50 zł. 
Apecontrol to suplement diety w postaci kapsułek, stanowiący kompozycję składników aktywnych, wspomagających kontrolę masy ciała poprzez niwelowanie chęci podjadania oraz regulację metabolizmu makroskładników odżywczych. Zawiera m.in. takie składniki aktywne jak Garcinia Cambodia, ekstrakt z Guarany, Chrom czy Morwa Biała.
Lubię takie dodatki do boxów. Szczególnie, że mam mocne postanowienie pozbyć się kilku nadmiarowych kilogramów.


IL Salone Milano, odżywka bez spłukiwania do włosów farbowanych, produkt pełnowymiarowy, 34,99 zł / 200 ml. 
Profesjonalna odżywka bez spłukiwania do farbowanych włosów. Testowana dermatologicznie. Odżywka do włosów farbowanych bez spłukiwania Eternal Spray leave-in Il Salone Milano polecana jest do codziennej pielęgnacji włosów, zwłaszcza tych suchych i łamliwych, tracących blask. Odżywka zapewnia niesamowitą intensywność koloru oraz nadaje włosom piękny blask. Tworzy warstwę ochronną przed promieniowaniem UV, wzmacnia strukturę włosów oraz ułatwia ich modelowanie. Dzięki atomizerowi, aplikacja odżywki jest niezwykle łatwa i wygodna.
Coś mi nie idzie się polubić z tą marką. Kończą mi się jednak moje odżywki bez spłukiwania, więc bardzo chętnie wypróbuję.
 

Delia krem do rąk i paznokci, wygładzający z d-panthenolem, Produkt pełnowymiarowy, 75 ml / 3,90 zł. 
Krem Delia Cosmetics Extra Hand Care doskonale nawilża skórę rąk i zapewnia im potrzebne odżywienie. Formuła wzbogacona masłem shea i alantoiną sprawia, że skóra staje się aksamitna i gładka w dotyku. D-pantenol doskonale koi i łagodzi podrażnienia.
Kremów do rąk nigdy nie za wiele. Chętnie przetestuję.


Kontigo, pomadka MOOV, Produkt pełnowymiarowy, 5,5 ml / 18,99 zł. 
Płynna pomadka matowa o kremowej konsystencji zapewnia komfortowe, matowe wykończenie ust bez uczucia przesuszenia i lepkości. Dzięki niezwykle trwałej formulacji długo utrzymuje się na ustach nie rozmazując się, zapewnia długotrwały efekt, bez przesuszania. 
Kolor - petarda, ale nie wiem czy będą umiała się z nim sprawnie obchodzić. Ogromny plus za to, że mimo, że matowa to faktycznie nie podkreśla suchych skórek i nie wysusza!


Bee Natural, balsam do ust, granat, Produkt pełnowymiarowy, sztyft 4,2 g/ 10,99 zł.
Bee Natural jest dla osób, które szukają bardziej naturalnego podejścia do życia i dla tych, którzy potrafią odróżnić koszt od wartości. Bee Natural to autentyczna wartość: naturalne składniki; najwyższa jakość; uczciwa cena; żadnych sztuczek. 100 % naturalny balsam do ust z woskiem pszczelim, regeneruje usta, natłuszcza, wygładza. Dostępne tylko w Rossmann.
Na jesień i zimę zawsze się przyda.




W boxie znalazły się też dwa vouchery. Jeden uprawnia nas do zrobieni 25 odbitek zdjęć w FotoJoker. Drugi to juz chyba bardzo dobrze znany klientkom Shinybox voucher zniżkowy na plany dietetyczne DrBarbara. Nigdy nie korzystałam i póki co nie planuję.


Jako długoletnia ambasadorka Shinybox, w tym miesiącu znalazłam też kilka produktów bonusowych. Pierwszym z nich jest krem do twarzy 360°AOX marki Naturativ. O marce już nie raz słyszałam na Instagramie, nie miałam jednak okazji wypróbować ich produktów. Cieszy mnie, że coraz częściej producenci kosmetyków reagują na zmienne warunki atmosferyczne nie tylko w kategoriach "lato/zima". Ten krem myślę, że docenię za działanie antyoksydacyjne. W końcu smog w mieście nie jest niczym nowym, a w dodatku pracuję w klimatyzowanym pomieszczeniu.


LiqPharm to kolejna marka podbijająca Instagram. Serum rozświetlające LIQ CC Serum Light 15% Vitamin C BOOST marki LiqPharm może mi się spodobać. Cieszę się, że to nie jest olejek. Moja przygoda ze stosowaniem olejków to już przeszłość do której nie zamierzam wracać. Dużo lepiej sprawdzają się u mnie innego rodzaju produkty i mam nadzieję, że to serum idealnie wpisze się w moje potrzeby.

Trzeci i ostatni produkt do bursztynowe mydło "Aqua Baltic" marki Horfes. Początkowo się nie ucieszyłam z niego, bo nie używam mydeł w kostkach. Powoli zmieniam zdanie, mydełko ma dość ciekawą, wartą wypróbowania konsystencję. Śmiało może zastąpić żel pod prysznic lub płyn do kąpieli.

Jak dla mnie tym razem pudełko jest bardzo udane. Nawet nie licząc produktów dla ambasadorek. A jakie są Wasze wrażenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga