Odgrzewane kotlety czyli parę słów o arbuziku z serii Virtual Fruit Cocktail

Dawno dawno temu Virtual wypuścił serię 8 soczyście owocowych letnich lakierów pod nazwą Fruit Cocktail. Wśród nich znalazł się także Juicy Watermelon, który ostatnio zagościł na moich paznokciach. I pomimo, że lakier ten jest już u schyłku swojego życia i prędzej trzeba go reanimować niż nim malować nadal bardzo go lubię.


Nie będę się za dużo rozpisywać. Lakier ma przepiękny kolor, jest to czerwień z lekką domieszką różu i pomarańczu. Wygodnie się nim maluje, pędzelek jest dość szeroki i dobrze wyprofilowany a krycie lakieru jest bardzo przyzwoite. Jedna warstwa daje radę a dwie to już absolutne maksimum. Całkiem szybko schnie. Bardzo lubię lakiery Virtuala za efekt jaki dają na paznokciach, są kremowe, lekko błyszczące. Na początku lakier trzymał się świetnie nawet i przez 5 dni, teraz jest z nim trochę gorzej, ale wraz z dobrą bazą i topem daje sobie nieźle radę przez kilka dni.







37 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentuje. Ja ostatnio bardzo polubiłam się z brązowymi lakierami. :) Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomniałaś mi o tym lakierze, kiedyś go miałam i baaardzo lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:26

    Bardzo ładny kolor :)
    Tylko szkoda, że nie będzie się tak pięknie prezentował w pochmurne dni :/
    Laatoo! :(

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjemny jednak mnie nie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a wyobraź sobie, że przypadkiem w sh:D za grosze
    i nie ma na niej żadnej metki;/

    OdpowiedzUsuń
  6. E tam, jak dla mnie nowość, bo mało o nich słyszałam :p Kolor piękny, szkoda, że już traci swoje właściwości :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał, ależ kolor zmienia się w zależności od oświetlenia!
    Na tym przedostatnim zdjęciu najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor rzeczywiście arbuzowy, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. całkiem przyjemny ten lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem straszną fanką takich odcieni na paznokciach tym bardziej jesienią. Faaaajny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jest połysk, lubię czerwienie

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier się kończy bo i koniec lata :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, soczysty kolor. Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie nie typowe czerwienie

    OdpowiedzUsuń
  16. czerwonych paznokci nigdy dość:) czerwień wygląda pięknie i na krótkich i na długich:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam u siebie za czerwieniami na paznokciach, ale muszę przyznać, że ta jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja nie pałam za czerwienią na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powiem Ci, że za taką klasyczną też nie. W sensie u innych bardzo mi się podoba, ale sama czuję się niepewnie w niej. Ale takie zmodyfikowane czerwienie lubię:)

      Usuń
  19. Prawdziwy arbuzik :) I do tego soczysty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też go mam. Absolutnie uwielbiam ten kolor. To hit mojego tegorocznego lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie hitem z tej serii jest berry and milk):

      Usuń
  21. Przepiękny kolor trzeba przyznać, ale nie lubię czerwieni na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga