Ziołowy myjak - żel do mycia twarzy z Mydlnicą Lekarską od Fitomed.

Oficjalnie mamy już jesień. Dni są krótsze niż noce, szaroburo do okoła nie niebo nie skąpi nam deszczu... W dodatku sporo zmian się u mnie zapowiada i trzeba "dać im radę". Dziś jednak chce napisać kilka słów o kosmetyku, który otrzymałam w ramach mojej pierwszej współpracy. A jest to współpraca z firmą Fitomed i testuję żel do mycia twarzy do cery suchej.


Zacznę od opakowania, bo to ono zwykle odpowiada za pierwsze wrażenie i zachęca nas do zakupu. Żel zamknięty jest w małej, 200 ml buteleczce. Jest ona przeźroczysta dzięki czemu bardzo dobrze widać zawartość. Dwie naklejki (przód i tył) informują nas czym jest ta mikstura, do czego służy i jak ją stosować. Dozownik jest niewielki, jednak bardzo poręczny i z pewnością nie przyczynia się do nadmiernego wylewania się kosmetyku. Nie mam obawy też, że szybko się połamie - a niestety mam takie doświadczenia z klasycznymi "tubkowymi" żelami. Niektóre z was mogą za minus uznać fakt, że żelu nie możemy postawić na zamknięciu i będą problemy z wydobyciem. Ja jednak takowych się nie spodziewam, ale o tym za chwilę.


Żel ma bardzo rzadką jak na żele konsystencję. Bardziej przypomina gęsty płyn niż galaretowaty żel. To właśnie ten sekret o którym pisałam chwilę temu. Żel idealnie spływa po buteleczce. Można by się spodziewać, że będzie uciekał przez palce - jeśli nałożymy go za dużo to może się tak stać, jednak wystarczy odrobina kosmetyku aby dokładnie oczyścić twarz. Żel doskonale się pieni a powstała pianka jest delikatna i mięciutka. Jest bardzo wydajny, używam już prawie dwa miesiące a w buteleczce jeszcze prawie połowa. 


Żel ten obdarzyłam ogromnym zaufaniem zabierając go ze sobą na urlop. Nie lubię w takich momentach testować nowych kosmetyków, stawiam na sprawdzone rzeczy, które mi na pewno krzywdy nie zrobią. Żel ten z pewnością krzywdy mi nie zrobił a znacznie umilał wyjazd. Kosmetyk przede wszystkim świetnie oczyszcza cerę delikatną pianką. Jak przystało na kosmetyk do cery suchej nie przesusza jej bardziej, jednak jakiegoś spektakularnego nawilżenia też nie zauważyłam  - jednak od tego mam kremy. Ogromnym plusem jest to, że nie zaobserwowałam uczucia ściągnięcia. 


Zapach żelu jest ziołowy aczkolwiek przyjemny. Skład także jest przyjemny. Zawiera jednak SLES i betainę, jednak dość daleko w składzie. Sporo ciekawych ekstraktów.

Bardzo dobry żel w dobrej cenie. Żel bowiem kosztuje koło 9-10 zł.

Dziękuję firmie Fitomed za możliwość przetestowania produktu. Fakt otrzymania produktu do testów nie wpłynął na moją ocenę.


57 komentarzy:

  1. miałam ten żel i używałam z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam jeszcze, ale bardzo lubię żele przeznaczone do skór wrażliwych, więc myślę, że go wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, może Ci przypasować bo jest naprawdę delikatny:)

      Usuń
  3. Nie przepadam za kosmetykami ziołowymi ale na ten chyba się skuszę. :) Sporo osób go chwali ;)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też do niedawna nie przepadałam, jednak stwierdzam, że są naprawdę ok:)

      Usuń
  4. Uwielbiam kosmetyki Fitomed. Miałam wersję do cery tłustej i był to bardzo dobry żel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niepozorna firma, szkoda, że dość słabo dostępna. Ale miejmy nadzieję, że z tym będzie coraz lepiej.

      Usuń
  5. super bo mam ten żel i nie długo zaczne uzywać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile ekstraktów! Wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować jeśli jestes sucharkiem:)

      Usuń
  7. Ciekawy żel - szukam czegoś, co nie wywoła efektu ściągniętej skóry

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie ta firme ale nieuzywalam tego zelu. SLS odstrasza troszke...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście żel jest delikatny, a SLES daleko w składzie:)

      Usuń
  9. Słyszę same dobre rzeczy o kosmetykach tej firmy. Mam cerę tłustą ale myślę, że i dla mnie coś by się znalazło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest odpowiednik tego żelu dla tłuścioszków, poszukaj opinii o nim, ale zapewne jest tak samo fajny jak ten żel:)

      Usuń
  10. Myślę, że proporcje poszczególnych składników są tak dobrane, że nie powinnam odnotować podrażnienia. Jednak na razie rozejrzę się za żelem Sylveco, jeśli go nie namierzę, wówczas postawię na Fitomed:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz słyszę o tym żelu Sylveco, ale już lecę pogooglać:)

      Usuń
  11. Ja kupiłam z bazą, ale powiem Ci, że to pewnie i tak bez różnicy. Nie wiem mam nadzieję, że u Ciebie to się jakoś utrzyma, albo poradzisz sobie z tym lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kuszą mnie kosmetyki tej firmy, ale jeszcze żadnego się nie dorobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzmi kusząco ! Z przyjemnością bym się w niego zaopatrzyła !

    OdpowiedzUsuń
  14. chcę go kupić! tylko szukam stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi sie że może być ciężko, szukaj po aptekach.

      Usuń
  15. Nie miałam jeszcze tego żelu.

    OdpowiedzUsuń
  16. zaciekawił mnie ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam kosmetykow fitomedu

    OdpowiedzUsuń
  18. również ostatnio testowałam produkty tej firmy, ale u mnie się nie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie muszą pasować każdemu. Mamy tak ogromny wybór, że każdy znajdzie coś mu odpowiadającego:)

      Usuń
  19. zaciekawił mnie ten żel :):) choć po raz pierwszy go widzę powiem szczerze:) również mam cerę suchą więc może kupię

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam od nich żel do skóry tłustej i świetnie się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że też jest fajny, sprawię mojemu M.

      Usuń
  21. miałam i bardzo polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. faktycznie dobry żel z dobrą cenę:) ja poluję na szampon i odżywkę z tej marki, strasznie mnie kuszą:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosowych kosmetyków Fitomedu jeszcze nie próbowałam:)

      Usuń
  23. chętnie wypróbowałabym wersję do cery tłustej ;) lubię produkt fitomedu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobra cena,dobra jakość ;)
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej:) odpowiadam na Twoje zapytanie odnośnie oświetlania mych zdjęć:
    Nie robię nic nadzwyczajnego. Zdjęcia każdego produktu robię w dzień (przy naturalnym oświetleniu, czyli bez użycia lampy). Zawsze staram się tak skierować przedmiot by nie padał na niego cień, tzn odwracam tą stroną która ma być sfotografowana do światła padającego przez okno. Dodatkowo pogłębiam kolor zdjęć w prog.graf. oraz rozjaśniam zdjęcie do zadowalającego efektu:):) Wiem, ze nie ma w tym nadzwyczajnego. Patrząc na Twoje zdjęcia robisz je bardzo podobnie jak ja, tylko ze ja je jeszcze w programie graficznym rozjaśniam:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę go kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używałam, ale mam planach kupno tego kosmetyku!

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy13:14

    Obawiałam się właśnie, co z zapachem, bo mam niemiłe doświadczenie z szamponem Green Pharmacy, którego zapach był mocno ziołowy. Fajny żel i ogromny plus za brak uczucia ściągnięcia skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu naprawdę te zioła nie są jakieś nachalne:)

      Usuń
  29. Też mam suchą skórę, a ciężko coś dobrego znaleźć do takiej i który dodatkowo nie ściąga, więc będę go miała na uwadze ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie miałam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja jesz'cze nic nie miałam z tej firmy, ale już niebawem to sie zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny! Rzadko kiedy moja sucha skóra nie odczuwa uczucia ściągnięcia po myciu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kosmetyki Fitomedu są zdecydowanie bardzo wydajne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga