Smoky, Smoky Eyes - małe trio od Bourjois w kolorze mordore chic

Bardzo lubię kosmetyki Bourjois dlatego też chętnie sięgnęłam po cienie z serii Smoky Eyes Trio w kolorze 02 mordore chic.




Na odwrocie opakowania jest naklejka informująca nas:

"Cień potrójny smoky eyes z pudrami mineralnymi. Delikatna i mikronizowana tekstura, szybko i łatwo nakłada się na powiekę. Cień utrzymuje się na powiece do 8 godzin zarówno przy jasnych jak i ciemnych odcieniach. KOLORY DOBRANE TAK BY ŁATWO BYŁO UZYSKAĆ EFEKT "PRZYDYMIONYCH OCZU" - smoky eyes".

Cienie do najtańszych nie należą (kosztują ponad 50 zł) i niestety jakoś nie idzie w parze z ceną. Nie są najłatwiejsze do nakładania, dołączoną szpatułkę można właściwie od razu wyrzucić - jest bardzo niewygodna oraz bardzo trudno nią rozcierać cienie, bardzo łatwo o plamy. Pędzelki trochę to ułatwiają, ale rewelacji nie ma. 

W świetle naturalnym:

W sztucznym świetle:

Ciemny cień jest bardzo mocno napigmentowany, jasne już nie tak bardzo. Wszystkie cienie są perłowe. Producent obiecuje nam trwałość do 8 godzin. I tak jest, przecież 4 godziny też się mieszczą w "do 8". Mniej więcej po takim czasie cienie zaczynają znikać, zbierać się w zgięciu powieki i już tak ładnie nie wyglądają. Na opakowaniu z tyłu jest też instrukcja jak wykonać makijaż -niestety w większości zakryta nalepką z polskimi napisami. Cienie jak widać też są bardzo kruche - całe opakowanie jest od nich brudne.



Znacie te cienie? Lubicie je?

61 komentarzy:

  1. Najjaśniejszy cień jest świetny, lubię takie bezbarwne, które dają tylko połysk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najjaśniejszy jest najsłabszy z całości, znika chwila moment...

      Usuń
  2. Te dwa najjaśniejsze cienie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile ciemny jest naprawdę trwały tak te jasne to masakra...

      Usuń
  3. szkoda ze kiepsko z jakoscia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, za taką cenę spodziewałam się więcej...

      Usuń
  4. Dodałabym, ale kurcze już zmyłam, bo robiłam je już wcześniej, ale dzięki za pomysł :-)

    A taka paletka jak wyżej to dla mnie wystarczająca gama kolorystyczna do makijażu oka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też. I niekoniecznie robie z nich smoky. Lubię tym ciemnym narysować kreskę a resztą normalne malowanie powieki:)

      Usuń
  5. Jeśli chodzi o cienie oczywiście, bo z kolorami na oku nie szaleję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są małe żeby było przejrzyście. Sama możesz je powiększyć klikając na wybrane zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę, kto by się spodziewał, że za taką cenę takie średniaki będą no. Kolory piękne, ale cóż jak takie niewygodne w sumie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety:( Ciemny jeszcze jest taki w miarę w miarę, ale jasne to trochę nie to czego oczekiwałam...

      Usuń
  8. Rewelacyjne kolory i pigmentacja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do ponownego przeczytania recenzji...

      Usuń
  9. Nie znam, ale fajnie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że nie ma na oczu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie pomalowałam się nimi dziś rano aby potwierdzić dokładniej godziny znikania, ale jak przyszłam do domu, to to co miałam na oku już nie nadawało się do obfocenia a na nowy nie miałam już czasu...

      Usuń
  11. a takie ładne kolory...

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie moje kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory też bardzo moje dlatego chętnie kupiłam:)

      Usuń
  13. Ładne kolory, ale dla mnie za świetliste :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi się najbardziej podoba ten najciemniejszy cień, i chcę tylko ten kolor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi chyba też. I jest najsolidniejszy ze wszystkich:)

      Usuń
  15. Nie znam, ale szkoda że za taką cenę się kiepsko spisuje. Jest wiele tańszych i lepszych cieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jest wiele tańszych i lepszych cieni.

      Usuń
  16. Trio na pierwszy rzut oka wygląda na prawdę obiecująco..
    Szkoda, że cienie tracą przy bliższym poznaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, pod tym względem trwałości strasznie zawodzą...

      Usuń
  17. Fajny zestawik cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  18. n o tak te są drogie, zawsze miałam je ochotę kupić, ale teraz myślę, że już chyba lepiej kupic całą paletkę Sleeka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że paletka Sleeka z pewnością będzie lepszą inwestycją. Ja w niedzielę zamówiłam swoja pierwszą paletkę od nich i mam nadzieje, że dziś będzie już czekac w paczkomacie:)

      Usuń
  19. W opakowaniu prezentuje się przepięknie, szkoda, że taki ulotny i ciężki do współpracy:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię brązy w makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście ciemny jest mega mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne ale faktycznie dość drogie;/ lepiej kupić sobie wkłady z Inglota i jeszcze kasa by została ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie znam ale są to moje ulubione kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tych cieni, ale podobają mi się kolory. ;D
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne kolorki, ale jakiś straszny przeskok jest pomiędzy tym ciemnym a jasnymi :P No i cena.. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tych cieni, ale chyba wolałabym by ten brąz był słabiej napigmentowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że jakość jest taka słaba, bo zestawienie kolorystyczne jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemny daje radę, reszta średnio. Z baza jest trochę lepiej...

      Usuń
  28. Nie podobają mi się kolory ale widzę, że nie mam czego żałować. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co żałować, szczegolnie, ze nie Twoje kolory:)

      Usuń
  29. Anonimowy22:25

    Piękne kolory ;) Te brązy są idealne na jesień <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje ulubione kolorki, szkoda że tak się sypią, ale piękne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy13:16

    Piekne kolorki, sama chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolorki bardzo dzienne. Najładniejszy ten najjaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. przepiękna paleta. walka z łupieżem jest ciężka. wiele osób chwali nizoral.

    OdpowiedzUsuń
  35. Brąz jest świetny w naturalnym świetle! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam odcienie brązu i beżu:) ten środkowy jest śliczny:) Ale fakt 50zł to mocno wygórowana cena.

    OdpowiedzUsuń
  37. Cienie wygladaja bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga