Pachnąca sobota: Yankee Candle: CINNAMON STICK

Niedawno pisałam Wam o moich pierwszych woskach z Yankee Candle. Od tego czasu moja kolekcja lekko się powiększyła, między innymi o wosk w kolorze pomarańczowym z wdzięczną nazwa cinnamon stick czyli laska cynamonu.


Jesienią i zimą lubię wszelkie korzenne zapachy. Dlatego nie mogłam przejść obojętnie wokół wosku o zapachy laski cynamonu.

Po odpaleniu wosku w kominku w salonie uniósł się przyjemny, ciepły i dość intensywny zapach prawdziwego cynamonu. Wystarczy już niewielki odłamek z tarty aby go poczuć. Zapach jest słodki, ma jednak tego charakterystycznego dla tej przyprawy pazura, dzięki czemu nie jest mdły.

Słowem, jest to bardzo ciekawa propozycja na chłodne dni. Z pewnością jest w stanie ocieplić nie jedno pomieszczenie.


Znacie? Lubicie?

25 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapach cynamonu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbaim zapach cynamonu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja coraz bardziej przekonuję się do zakupu tych wosków, oczywiście wraz z kominkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cynamon kojarzy mi się świętami. =)
    Z YC wosków jeszcze nie miałam. =/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja woski dopiero poznaję. Oj tak, ze świętami na pewno:)

      Usuń
  5. tego zapachu jeszcze nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię intensywne zapachy, ale niekoniecznie cynamonu

    OdpowiedzUsuń
  7. nieznoszę cynamonu więc na pewno wybiorę inny zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zapach cynamonu, szczególnie jesienią oraz zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ubóstwiam wszelkie korzenne zapachy jesienią i zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tak średnio lubię cynamon, więc raczej nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam wosków ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam chyba go, uwielbiam wszelakie cynamonowe zapaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeden z moich ulubionych ;)
    Idealny na jesienne i zimowe dni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wąchałam go w Organique i niestety był dla mnie za mocny :P

    OdpowiedzUsuń
  15. cynamon to nie koniecznie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  16. musiałąbym zobaczyć czy będę mogła go znieść :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie miałam wosków, ale zapach cynamonu uwielbiam ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga