BANDI C-White, Krem na dzień z witaminą C SPF 20

Witajcie,

Lubię kosmetyki z witaminą C. Poprzedni krem jaki z nią miałam był wprost genialny, jego jedyną wadą był brak filtra oraz to, że sam producent wskazuje aby unikać słońca po jego użyciu. Nie mniej jednak postanowiłam wypróbować inny krem, który zapowiadał się na bardziej dopasowany do letniej pogody. Czy jestem zadowolona?



W moje ręce trafił krem polskiej firmy Bandi. Już po samym opakowaniu widać, że krem spełnia określone warunki: zawiera witaminę C a także ma filtr SPF 20 czyli pozwala na ekspozycję na słońce. Krem dotarł do mnie w przepięknym kartoniku. Opalizujący, biały papier zdecydowanie na mnie zrobił wrażenie a delikatny roślinny motyw dodaje uroku. Tym samym motywem została ozdobiona zgrabna buteleczka typu air-less. Zdecydowanie lubię takie opakowania, nie dość, że są bardzo wygodne w użytkowaniu to także zapewniają higienę aż do samego końca.



Zapach kremu jest bardzo delikatny. Ciężko mi powiedzieć co przypomina jednak oceniam go bardzo przyjemnie. Czuć go przed kilka minut od aplikacji a potem znika. Krem ma dość lekką konsystencję. Zdziwił mnie jednak jej kolor, wydobywając krem na dłoń można pomyśleć, że to jeden z azjatyckich kremów BB. Jest taki różowo szary. Krem dość szybko się wchłania na mat, jednak podczas aplikacji trochę bieli. Trzeba uważać aby nie nałożyć go zbyt dużo bo potrafią zostać na twarzy smugi. Jeśli zachodzi taka potrzeba lepiej jest nałożyć dwie cienkie warstwy niż jedną grubą. Producent zaleca odczekać kilka minut przed nakładaniem makijażu. Jeśli ktoś nie potrzebuje mocnego krycia myślę, że używając tego kremu śmiało może sobie odpuścić używanie podkładu - krem sprawnie go zastąpi.


Producent obiecuje nam spłycenie drobnych zmarszczek, wyrównanie kolorytu, poprawienie gęstości skóry czy przyspieszenie produkcji kolagenu. Z wyrównaniem kolorytu zgadzam się całkowicie. Już samo nałożenie na twarz daje delikatny efekt rozjaśnienia, po dłuższym stosowaniu można zauważyć ogólne wyrównanie kolorytu twarzy. Działanie przeciwzmarszczkowe jest doraźne. Nie mam jeszcze wielkich, ale część z nich została lekko wygładzona. Czuję się jednak trochę zawiedziona. Widząc w składzie masło shea spodziewałam się dobrego nawilżenia. Niestety na mojej suchej cerze nie zauważyłam takich właściwości.  Po miesiącu stosowania właściwie to zauważyłam lekkie przesuszenie, szczególnie na czole, w okolicy linii włosów i w okolicy ust. Muszę dwukrotnie wzmocnić moją nocną pielęgnację (zwykle były to olejki), czasem też rezygnuję z kremu Bandi i nakładam inny krem mocno nawilżający. Być może posiadaczki cery normalnej byłyby bardziej zadowolone w tej kwestii. Ogromny plus dla kremu za to, że posiada filtr przeciwsłoneczny i nadaje się na wiosnę i lato.


Podsumowując nie jest to zły krem. Posiadaczki cery normalnej, którym zależy na wygładzeniu pierwszych zmarszczek oraz wyrównaniu kolorytu z pewnością będą zadowolone. Dla suchych cer może okazać się jednak zbyt słaby lub trzeba znaleźć dodatkowe nawilżenie w inny sposób. Krem ten możecie kupić w sklepie internetowym firmy Bandi. Kosztuje 81 zł za 50 ml. Wydajność kremu oceniam standardowo. Większość kremów wystarcza mi na ok. 3 miesiące, z tym będzie podobnie. Jak wspomniałam, stosuję ten krem już przez miesiąc (prawie) codziennie rano i ubyła mniej więcej 1/3. Widać to po podnoszącym się wewnętrznym denku - buteleczka na dole stała się białą.

Znacie tę polską markę? Lubicie kosmetyki Bandi?

61 komentarzy:

  1. Tego kremu miałam tylko próbki, byłam zadowolona ale cena mnie odrobinę odstraszyła od dalszego próbowania.
    Z Bandi miałam kilka kosmetyków: micela, maskę drożdżową, krem pod oczy (właśnie testuje), krem złuszczający i krem matujący - bardzo dobrze wspominam te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam z tej serii maseczkę z witaminą C, która jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo polubiłam, właśnie skończył mi się ich bardzo dobry krem na dzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie miałam do czynienia z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam krem z Bandi z kwasem. Jestem bardzo zadowolona z niego

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze kosmetyków Bandi, ale przyglądałam im się kiedyś w HEBE :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Bandi miałam tylko peeling kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znałam tej marki a szkoda bo widzę , ze warto ;0

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę drogi jak na krem który nie nawilża :(

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka zbieżność, u mnie pojawiła się dzisiaj recenzja toniku, też od bandi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet u Ciebie tez napisałam, że się zgrałyśmy:)

      Usuń
  12. Uuu jaka cena, trochę drogo i szkoda, że nie nawilża, też mam ostatnio suchą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Markę znam i lubie, co takie czas kupuje ich krem z kwasami AHA, tego kremu nie mialam, ale ze moja cera raczej mieszana to byc moze sie pokusze w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam z tej serii serum. Jeszcze nie chcę sie wypowiadać, ale zapowiada sie przyjemnie :) Szkoda, ze krem nie wykazał działania nawilżającego - moja cera tego bardzo potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście, już samo opakowanie cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Bandi miałam kiedyś maseczkę drożdżową i bardzo ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic z Bandi jeszcze nie miałam, nawet nie wiedziałam, że to polska firma :) Trzeba wspierać rodzime marki, może coś od nich kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to ciekawe jak na mojej mieszanej by zadziałał ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam z tej linii krem do rąk a obecnie wykańczam emulsję na noc - oba spisały się świetnie - polecam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam jeden krem z bandi i jest całkiem okej, chociaż mam pewne zastrzeżenia do składu :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale niestety cena zwala z nóg. :/

    shariankoweleben.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja niestety na Bandi już się nie połaszę, ceny mają wysokie a według składów to samo co o połowę tańsza Pharmaceris.

    OdpowiedzUsuń
  23. Z kosmetyków tej marki miałam tylko próbki kremów do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy23:07

    Tak myślę... ale chyba nic od nich jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  25. O, bardzo fajny! Muszę się mu bliżej przyjrzeć. :) Miałam styczność z wieloma produktami Bandi, prawie wszystkie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Markę znam z blogów i z filmików urodowych ale nic jeszcze nie miałam. Opinie ma świetne muszę wypróbować coś z pewnością

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam jeszcze nic z Bandi, ale chętnie bym wypróbowała :) Jestem ciekawa jakby u mnie się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja miałam od Bandi balsam do ciała i byłam zadowolona. Szkoda, że krem trochę wysusza i bieli. Nie tego się oczekuje od kremu za taką cenę.

    A co do komentarza u mnie:
    Oczywiście od końca marca używałam;) dzięki za czujność :) choć fajnie by było, gdyby włosy rosły tyle w niecałe 2 tygodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. No to kiepsko, że Ci przesuszył skórę... Ja bym go raczej nie kupiła, bo stawiam przede wszystkim na duże nawilżenie cery...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cena wysoka i nie daje wystarczającego nawilżenia co u mnie jest ważne.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam nic Bandi ale chętnie wypróbowałabym.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdjęcia a i krem ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Firmę znam, mam dwa kosmetyki, z których jestem bardzo zadowolona. Tego kremu nie miałam, ale w sumie mimo wszysyko chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam wszystko co ma witaminę C :) Dobrze, że ma filtr to duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie kremy Bandi zapychają... Miałam jeden cały i sporo próbek innych..

    OdpowiedzUsuń
  36. Za tę cenę powinien się lepiej spisać :/ ja mam cerę mieszaną, wiec może u mnie spisałby się lepiej, ale cena nieco straszy :-(

    OdpowiedzUsuń
  37. nie miałam okazji używać kosmetyków z bandi

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię kremy z witaminą C :) Pewnie wypróbuję i ten :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam, ale prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Moja skóra też uwielbia produkty z witaminą c, ale nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku Bandi.

    OdpowiedzUsuń
  41. Używałam 2 kremów tej marki i każdy sprawdził się u mnie dość dobrze :)
    Ten także ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  42. jakoś mnie nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo lubię tę firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Powiem szczerze, że mimo wszystko chętnie wypróbowałabym go na sobie, coś mnie ciągnie do tej serii ;) może jak zużyję to, co mam, to rozważę jeszcze raz zakup któregoś kosmetyku. Na razie używałam tylko tego kremu do rąk, miała go moja mama.

    OdpowiedzUsuń
  45. O marce słyszałam pozytywy , natomiast nie dla mnie ten krem bo jak nie nawilża to nie dobrze, a szkoda bo ciekawy. A i na marginesie cena mnie zwaliła z nóg trochę ;/

    OdpowiedzUsuń
  46. Produkt raczej nie dla mnie, bo potrzebuję naprawdę dobrego nawilżenia, ale o kosmetykach Bandi myślę już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. jeszcze nie miałam okazji go próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki, a coraz bardziej mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wydaje się fajny, ale zdecydowanie za drogi...

    OdpowiedzUsuń
  50. Niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Wygląda ciekawie, chociaż wieść o przesuszeniu trochę mnie niepokoi...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  52. A już myślałam, że to coś dla mnie. Zapowiadał się fajnie - spodobało mi się to, że ma filtr i to, że lekko koryguje koloryt skóry, no i najważniejsze, że ma witaminę C, która tak fajnie działa na naszą skórę. Jednak jako posiadaczka suchej cery, pewnie nie byłabym w pełni zadowolona z jego nawilżenia..

    OdpowiedzUsuń
  53. nie znam tej marki i jakoś cena mi sie nie podoba ;/

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajny produkt, jednak różowo szarawy odcień to coś czego muszę unikać na swojej twarzy ;) zdecydowanie lepiej wyglądam w żółci na twarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  55. Polecę koleżance, bo szuka czegoś na wyrównanie kolorytu :)

    OdpowiedzUsuń
  56. taki szał na tą witaminę C ostatnio, że chętnie bym sobie coś sprawiła :) ale bardziej myślę o serum a nie kremie

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja na Bandi już od dawna mam ochotę, ale niedawno trafiłam na bardzo fajne kosmetyki, więc nie szukam niczego w tej kwestii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga