Instamix #1

Cześć,

Niedawno zorientowałam się, że jeszcze nigdy nie pokazywałam Wam moich fotek z instagramu tutaj. Cześć z Was mnie tam regularnie odwiedza, część na instagram jeszcze lub świadomie nie dotarła. Dlatego zapraszam wszystkich serdecznie tutaj:


a zanim tam pójdziecie mam dla Was mały mix ostatnich dwóch miesięcy:)

Było kosmetycznie, zazwyczaj wrzucam tam powiadomienie o nowej notce.

Było też wakacyjnie, czyli kilka wspomnieć z pobytu we Włoszech. W tym cudownie kształtna pizza:)


Coś z życia mojego ogródka. Radość z pierwszych truskawek, pierwszy pomidorek sprzed kilku dni. I piękne, wiosenne kwiaty.


I coś typowo prywatnego. Czyli moje migawki z moich zwykłych dni. Spacery, wycieczki, siłownia, chwile relaksu.



Lubicie takie mixy?

46 komentarzy:

  1. uwielbiam takie mixy zdjęciowe świetna atmosfera z nich płynie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie mixy zawsze mile się ogląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie mixy :) dzięki nim można dowiedzieć się czegoś więcej o blogerce, do której systematycznie się zagląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia z Włoch przepiękne, chciałbym tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny mix :) Szczególnie te zdjęcia z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia piękne :) Instragram nigdy mnie nie ciągnął ale zdjęcia lubię i oglądać i robić. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. marzy mi się teraz przez Ciebie wakacyjny wyjazd, a to dopiero w sierpniu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam takie mixy :-) ale ja na Twojego instagrama juz dotarłam, więc jestem na bieżąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia kosmetyków. Super że wyjazd udany, też bym jeszcze kiedyś odwiedziła Włochy.

    OdpowiedzUsuń
  11. pizza i gril :D Pychota!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy14:25

    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. apetyczna pizza, fajne zdjęcia. lubię konwalie

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny mix zwłaszcza włoskie wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia, część z nich widziałam co prawda na Instagramie ale i tak lubię zaglądać na tego typu notki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ah Włochy, zazdroszczę! świetny mix ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem na bierząco, lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię takie mixy zdjęciowe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie mixy :), na pewno u Ciebie przywołują wiele fajnych i ciekawych wspomnień :).

    OdpowiedzUsuń
  21. O, nawet nie wiedzialam, że masz instagrama. Zatem już Cie obserwuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna fotorelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie piękne zdjęcie dmuchawca :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze miło popatrzeć na zdjęcia, ja raczej nie robię zdjęć... mam kiepski aparat więc wolę sobie popatrzeć u innych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę wakacji we Włoszech :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny mix :) Zazdroszczę pobytu we Włoszech, to musiała być wspaniała podróż :) Mam nadzieję, że mi też niedługo uda się zrealizować taką wycieczkę. Rodzina mojego chłopaka mieszka we Włoszech i wybieramy się tam od dłuższego czasu, ale jakoś powoli nam to idzie i nie możemy się zebrać :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiamy takie mixy :) Widzę, że masz też te słoiczki do koktaji :) są super

    OdpowiedzUsuń
  28. Super mix ;) Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  29. No to obserwuję ;) fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale ladne zdjecia kosmetykow, wszystko takie kwieciste :))

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ciekawe zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię takie mixy ;-) podobają mi się zdjęcia kosmetyków, świetnie są uchwycone :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam Twoje zdjecia kosmetykow ;) Sa takie piekne ;))

    + wlochy <3 looove

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne są te mixy zdjęć. Instagrama nie mam więc fajnie, że zdjęcia mogę obejrzeć tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zdjęcia :) wszystkiego po trochu :)
    Zapraszam do przeczytania mojej nowej notki :)
    http://maja-mix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Własny ogródek to bardzo fajna sprawa :), sama mam :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy20:51

    Piękne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  38. Super mix :) Pizza domowej roboty - taką uwielbiam najbardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest pizza domowej roboty. Taki placek dziwnego kształtu dostałam w restauracji we Włoszech...

      Usuń
  39. Bardzo lubię takie mixy, choć i tak staram się być na bieżąco na Instagramie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga