Naturalnie z Pudełka - lipiec 2015

Witajcie,

Wiele z nas bacznie zwraca uwagę na składy kosmetyków. Coraz częściej staramy się wybierać te jak najbardziej naturalne. Całkiem niedawno (bo w maju) pewne małżeństwo postanowiło stworzyć naturalne pudełko - naturalnie z pudełka. I dziś właśnie dotarło do mnie lipcowe pudełko, drugie z tej serii. Zawartość jest bardzo ciekawa, dlatego chce się z Wami podzielić moimi wrażeniami:



Pierwsze co mnie bardzo zauroczyło to opakowanie. Pudełko zapakowane było w szary papier na którego punkcie mam fioła od Bożego Narodzenia - własnie w taki papier zapakowałam prezenty które miałam dla bliskich. A w środku znajdowało się proste pudełko - także z szarego papieru. Całość przewiązana sznurkiem jutowym. Bardzo naturalnie, bez zbędnych ekscesów. A co w środku?

Gdy tylko uchyliłam wieczka ujrzałam 4 pełnowymiarowe produkty.



Lavera - pasta do zębów bez fluoru

Orientana - tonik do twarzy – róża japońska i pandan lub jaśmin i zielona herbata

GoCranberry - olejek do demakijażu twarzy i oczu

Zielone Laboratorium - energetyzujący żel do mycia z żurawiną i jabłkiem

Uchylając wieczko dalej ujrzałam jeszcze trzy miniaturki:



Earthnicity - jedwabny puder wykończeniowy – rozświetlający, kolor Silk Glow Light

Zielone Laboratorium - masło do ciała odżywcze - jabłko i lawenda

Orientana - peeling do twarzy 

Przyznam się, że wszystkie kosmetyki jakie w nim znalazłam są dla mnie całkowita nowością. O co poniektórych już kiedyś słyszałam, ale w gruncie rzeczy niewiele.  Bardzo mnie cieszy to, że produkty do twarzy są odpowiednie dla mojej suchej cery. Tonik Orientany nosi informację, że jest do cery suchej i normalnej, olejek Go Cranberry według producenta nadaje się dla każdej buzi a szczególnie dla posiadaczek cer suchych i wrażliwych. Już jakiś czas temu zaczęłam stosować pasty bez fluoru, więc ta Lavery z pewnością niedługo pójdzie w ruch. A żeli do mycia nigdy nie za mało a ten z Zielonego Laboratorium ma piękny zapach.


Podsumowując ja jestem bardzo zadowolona. Jeśli zaciekawił was ten box zapraszam do zapoznania się z ofertą na stronie Naturalnie z Pudełka. Tego pudełka już nie kupicie, ale do jutra możecie zamówić sierpniowe. Jednomiesięczna subskrypcja to koszt 89 zł. Można też zamówić 2 pudełka (169 zł) lub 4 (339 zł). Ja polecam, bo warto!

51 komentarzy:

  1. Zawartość jest bardzo udana!:) Ciekawe co będzie w nowym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dość, ża oprawa piękna to i zawartość ciekawa :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obiecująca zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawartość pudełka bardzo mi odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj zawartość jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne pudełeczko, biłam się z myślami, czy zamawiać, ale nie chciałabym jednak w pudełku znaleźć pasty do zębów :P
    raczej się nie skuszę już

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie taka pierwsza lepsza pasta:)

      Usuń
    2. A ja na ta pastę jak najbardziej bym się ucieszyła :) Fajna zawartość tego boxa :)

      Usuń
  7. zawartość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW!!!! świetna zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niewątpliwie kosmetyki są warte uwagi (choć pasta mnie akurat by nie zachwyciła). Trochę drogie to pudełko, ale natura jest w cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowanie piękne,minimalistyczne,zawartość też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna zawartość ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ochotę na żel z tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podzielam Twoj zachwyt nad lipcowym pudełkiem. Sama jestem nim oczarowana. Czekam na sierpniowe z kosmetykiem od Clochee.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedno z ciekawszych pudełek jakie są na rynku głównie przez fakt, że produkty są niezbyt popularne. Oby teraz dobrze się u Ciebie spisały, bo to najwazniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi sie :) kiedys kupie na razie mam szlaban

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo spodobała mi się zawartość. Biję się z myślami, czy zamawiać sierpniowe - miałam zużywać to co mam, ale kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  17. zawartość bardzo fajna, z każdego kosmetyku bym była zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe produkty, żadnego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne pudełko, uwielbiam naturalne kosmetyki, a tonik Orientany mam i jestem nim zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kuszą mnie te pudełka najbardziej ze wszystkich dostępnych. Stosuję pielęgnacje naturalną i to jest coś dla mnie. Póki co mam jednak ogromne zapasy i odpuszczam na chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawartosc godna swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pewnie kiedyś się skuszę na to pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Same pyszności :) No i piękne, proste opakowanie, bardzo pasuje do całej idei kosmetyków naturalnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pudełko i bardzo atrakcyjna zawartość. Z pewnością kiedyś skuszę się na nie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten na tyle mi się spodobał, że zamówiłam sobie ten na sierpień :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te pudełeczka coraz bardziej mnie ciekawią, zawartość o wiele ciekawsza niż np w ShinyBox :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne pudełko i ciekawa zawartość jednak nie wiem czy dałabym za to aż tyle pieniędzy nie wiedząc co do mnie przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Całkiem przyjemne to pudełeczko :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne pudełko :), sama mam lipcową edycję i jestem nim zauroczona :). Żel faktycznie pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. zastanawiam się nad jego kupnem:)

    OdpowiedzUsuń
  31. sama natura kurcze tez chcę

    OdpowiedzUsuń
  32. Zawartość jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zawartość tego pudełka mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne pudełko :) pomyślę nad sierpniowym :)

    OdpowiedzUsuń
  35. zawartość świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne produkty w tym boxie, chociaż osobiście nie lubię pudełek-niespodzianek.

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne produkty, ale jakoś nie jestem fanką pudełek, więc raczej nie zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Takie pudełko to bym przygarnęła :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo lubię tę pastę do zębów :) Ciekawe pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale się namnożylo ostatnio tych pudełek. Zawartość jest rewelacyjna. Świetny pomysł na taki motym przewodni.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow super :) może się skusze :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga