Radical, szampon nadający objętość

Cześć,
Na wstępie chciałabym Was przeprosić za moją nieobecność ostatnimi czasy. Niestety natłok spraw służbowych sprawił, że spędzam w pracy więcej niż 8 godzin, mam sporo rzeczy do zrobienia "na wczoraj". Gdy wracam do domu nie mam już ochoty zaglądać do komputera, bo wiem, że to prędzej czy później zaprowadzi na służbową pocztę. Wieczory poświęcam na spacery i nadrabiam zaległości czytelnicze. Dobra lektura pozwala oderwać się nieco od codzienności. Najbliższy tydzień też będzie ciężki, mam nadzieję, że później już się unormuje. Aż w końcu początkiem sierpnia wyczekany urlop. Teraz siedzę i przeglądam stronę apteki internetowej i-apteka - muszę kupić jakiś suplement, który doda energii i poprawi koncentrację. A tymczasem chcę Wam napisać kilka słów o pewnym szamponie, który także kupicie w i-aptece. Mowa o szamponie nadającym objętość marki Radical.


Szampon zamknięty jest w przezroczystej buteleczce z przyjemną dla oka, zieloną szatą graficzną. Pojemność to 330 ml, przy czym 30 ml jest tutaj gratis. Całość zakończona jest sporą, zakrętką w kształcie wielokąta foremnego. Muszę przyznać, że jest to świetne rozwiązanie, bowiem kanciatość zakrętki znacznie ułatwia otwieranie szamponu mokrymi dłońmi.


Konsystencja szamponu jest typowa. Średnio gęsty żel, przezroczysty o lekko żółtawym zabarwieniu. Nie spływa z dłoni, dobrze nakłada się na włosy i skalp oraz przyzwoicie się pieni. Zapach jest przyjemny, bardzo delikatny. Moim zdaniem pierwsze skrzypce gra tutaj właśnie ekstrakt z lipy. Ja polubiłam się z tym zapachem.


Jestem posiadaczką kręconych włosów, które obecnie są bardzo bujne. W dzieciństwie niestety przez długi czas miałam bardzo mało włosów i nie chciały rosnąć. Specjalnie nie szukam dodatkowej objętości, jednak szampon zaciekawił mnie swoją łagodnością. Nie mam wielkich wymagań wobec szamponów. Ma dobrze domywać włosy, nie puszyć ich ani nie wysuszać. Ten szampon spełnił te wymagania. Bardzo dobrze się pieni, dzięki czemu włosy i skalp myję delikatnym puchem. Moje suche włosy nie są dodatkowo przesuszone, nie ma niechcianego puchu. Szampon dobrze domywa oleje. Dla mnie to dobry szampon, po części jakich wiele.


Jak dobrze wiecie mój Maciek ma większy problem ze skórą głowy. Niestety jego włosy się przetłuszczają, często pojawia się u niego łupież oraz swędzenie. Większość szamponów przeciwłupieżowym niestety tylko wzmaga problem, lepiej sprawdzają się szampony do włosów normalnych. Poleciłam mu spróbowanie tego szamponu i... jest zachwycony. Szampon nie wpłynął jakoś szczególnie na przetłuszczanie włosów, Maciek musi je myć w takim samym interwale jak wcześniej. Jednak już po pierwszym użyciu skóra głowy przestała go swędzieć. Maciek myje nim włosy już prawie miesiąc i przez ten czas zapomniał też co to jest łupież. To pokazało, że szampon jest naprawdę delikatny i nie podrażnia wrażliwej skóry głowy. Już teraz wiem, że niedługo czeka mnie zakup kolejnego opakowania.


Jak widzicie szampon spełnił oczekiwania i moje i Maćka. Moje włosy są czyste i nie puszą się, a Maciek już się nie drapie:) W i-aptece szampon kupicie w cenie ok 13 zł. Serdecznie polecam!

48 komentarzy:

  1. wieczorami też staram się na zasiadać do komputera tylko spędzić ten czas na spacerowaniu czy czytaniu, tak jak to jest u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że tak dobrze się sprawdził :) Dotychczas miałam wersję wzmacniającą ale tą też z przyjemnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Radical lubię i co jakiś czas do niego wracam, tylko ja do wersji przeciw wypadaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy szampon, lubię kosmetyki nadające włosom objętości

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wiedzieć że się sprawdza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie stosowałam tego szamponu. Napisałaś, że Maciek:"Niestety jego włosy się przetłuszczają, często pojawia się u niego łupież oraz swędzenie.", czy próbował stosować zoxin-med? Miałam okropny problem z łupieżem, swędzeniem, rankami na głowie itd. Gdyby nie ten szampon nie wyleczyłabym się pewnie nigdy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś jakiś płyn do włosów tej firmy, ale za bardzo nie polubiłam go (miał też alkohol w składzie co nawet było czuć) :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja siostra używa szamponów Radical i bardzo sobie chwali.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam jeszcze szamponów tej firmy :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że się sprawdził, muszę się rozejrzeć za nim ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jedynie mgiełkę Radicala, ale czuję się skuszona by wypróbować również szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałem inną wersję jednak an dłuższą metę szampon wysuszał

    OdpowiedzUsuń
  13. Skoro tak dobrze wpływa na skórę głowy to będę musiała się nim zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tej wersji nie znam, ale inne szampony z Farmony używałam i byłam zadowolona
    ten szampon mnie bardzo zaciekawił i chętnie go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. moje włosy są dość dziwne, ale chyba wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwa dni temu wymyłam włosy Radicalem (czerwonym) i skończyło się masakrą...Nie dość, że pojawił się łupież, to jeszcze włosy zamieniły się w siano, a końcówki przypominały widelce, choć nie miałam problemu z ich rozdwajaniem :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety u mnie produkty radical się nie sprawdzają ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach lipy lubię, dobrze że się sprawdził. Chociaż jakiś czas temu miałam inny szampon tej firmy i nie wspominam go dobrze :). Teraz mam trochę obawy przed następnymi :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny szamponik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubie zakupy w i-aptece:) a szamponu takiego jeszcze nie miałam dawno temu miałam zwykły radical ale mi wysuszął strasznie koncówki

    OdpowiedzUsuń
  21. Tej wersji Radicalu nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że się sprawdził na wymagającej czuprynie Twojego Maćka, sama raz na jakiś czas zmagam się z łupieżem :-(

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam tego konkretnie szamponu, jestem zachęcona spróbowaniem w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Całkiem fajny produkt , mam wersję żółtą ;) .

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja po Radicalu przeciw wypadaniu nie mogłam się uczesać, ale to były czasy kiedy nie używałam odżywek :D ale może jeszcze kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam jeszcze nigdy szamponu tej marki, ważne, że dobrze się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się ten szampon. U mnie, niestety, większość wywołuje podrażnienia i w końcu łupież. Jedynie szampony Yves Rocher się sprawdzają. Mam już jednak ochotę na odmianę i wyprobowanie czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam jeszcze kosmetyków Radical :) Mogłabym wypróbować ten szampon jak nie puszą się po nim włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Powiem Ci, że Radicale to są jedne z moich ulubionych szamponów, kupuje bardzo różne, jak to blogerka kosmetyczna testuje sobie ciągle coś nowego, ale jeśli już do czegoś wracam to właśnie to Radicali lub Cece Oprócz tego, że moje włosy jakoś tak dobrze po nich leżą, to jeszcze moja kapryśna skóra głowy w pełni je akceptuje. :) No to życzę kochana, aby sprawy w pracy szybko się poukładały i abyś trochę odetchnęła. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie go wypróbuję. Miałam pomarańczową wersję, która zupełnie się nie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jeszcze nie miałam nic z tej firmy, jednak po wykończeniu swoich zapasów muszę sobie poszukać jakiegoś dobego naturalnego szamponu do skóry głowy

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam obecnie wersję do włosów suchych i jestem bardzo zadowolona :) Uwielbiam Twoje zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo mnie zachęciłaś moja droga ponieważ mam ten sam problem co Maciek :) Z wielką chęcią go wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Według mnie jest to lepsza z drogeryjnych firm. Produkty są niedrogie, mają fajne składniki i dobrze działają. Kiedyś używałam tego szamponu i również byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie sięgnę,mam mgiełkę tej marki i jest naprawde dobra.

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczne eustomy - moje ulubione kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie, że nie długo szykuje Ci się drugi urlop. Oby był spędzony w dobrym towarzystwie :P
    Wiem co to znaczy pracować kilkanaście godzin dziennie. Bardzo ładne zdjęcia. Ja mam spory zapas szamponów ponieważ włosy myję 2-3 razy w tygodniu i to jest max. Dobrze, że Twój Maciek jest zadowolony z tego szamponu. Mój Łukasz praktycznie nie ma włosów więc problem z szamponami też jest niewielki.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubię szampony z Radical ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy nie używałam żadnych Radicali ale dużo dobrego czytałam o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Widzę, że pomógł na łupież. skoro tak, to muszę go kupić swojemu Mężowi, który ma dokładnie te same problemy z włosami co Twój Maciek.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja go z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja używałam wersji przeciw wypadaniu włosów i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Muszę przyznac że tej wersji szampon jeszcze nie widziałam jak tylko uszczuplenia zapasy to się na niego skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wydaje mi się, że byłby dla mnie odpowiedni. Radical dobrze mi się kojarzy, ale jeszcze nie miałam żadnego szamponu tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Miałam kiedyś mgiełkę z Radicala, ale taka średnia była ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Miałam inną wersje i nie sprawdziła się u mnie, więc na razie na inną też się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga