Moje nowości z Dresslink

Cześć,

Jakiś czas temu pokazywałam Wam moją wishlistę ze sklepu Dresslink. Moje zamówienie przyszło w dwóch częsciach. Jedną odebrałam już przed urlopem a drugą kilka dni temu. A co zamówiłam?


Pierwsze co znalazło się w moim koszyku to niebieska, korkodyla torebka. Uznałam, że będzie idealna na jesień. Lubię duże i kształtne torebki, nie przepadam za workami. Miałam też już trochę dosyć zwykłych czarnych torebek, niebieska mi się spodobała najbardziej. Torebka jest wykonana z miękkiego materiału i na pusto nie trzyma swojego kształtu (przez co jest bardzo wygodna do przechowywania). Zapinana jest na zamek. W środku znajdziemy jedną dużą komorę, małą zapinaną kieszonkę na dokumenty oraz dwie kieszonki na drobiazgi. Torebka wykonana jest z miękkiej, delikatnej ekoskórki, środek wyścielony miłym w dotyku materiałem. Torebka była bardzo tania, kosztowała raptem 3,40$.


Drugą rzeczą był niewielki portfel w kolorze niebiesko-różowym. Dopiero gdy do mnie dotarł zorientowałam się, że ma także miejsce na telefon. Nie jest to portfel jaki lubię nosić na co dzień, jednak bardzo mi się przyda na jakieś wyjścia, aby wrzucić do niego dowód, kartę, trochę gotówki i telefon. Cena portfela to 3,03$




Do całości zamówiłam także dwie apaszki, które pokazywałam Wam w mojej wishliście. Jedna jest biała w czarne nutki, druga czarna w białe gwiazdki. Ostatnio lubię wszelkie czarno-białe dodatki, dlatego chętnie je wybrałam. Są wykonane z tego samego materiału. Jest on miękki, delikatny, lejący. Należy do gatunku niegniotących się. Będą idealne na wczesną jesień czy też chłodne, sierpniowe wieczory. Ta w gwiazdki kosztowała 2,35$, nutki były nieco tańsze 2,01$.



Coś Wam wpadło w oko?

45 komentarzy:

  1. Tylko torebka nie przypadła mi do gustu, nie przepadam za wzorem krokodylim ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Portfel mi się bardzo podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kusi mnie ten sklep, choć mam podobny portfel ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Apaszki urocze, ale portfel też przykuł mój wzrok :) Poklikałam w linki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podobają apaszki. Poklikane ale pierwszy link do torebki nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Portfel mega mi się podoba :) Ale torebka też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna torebka :) W moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zamówienie .Nie widziałam nigdy portfela z miejscem na telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Apaszki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam już gdzieś ten portfel z opcją, na telefon. Fajnie wygląda i faktycznie na takie wyjścia może się przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten portfel mi się podoba, ale jakoś nigdy nie zdecydowałam się na zakup :) może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Apaszki podobają mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten portfelik jest przeuroczny :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Apaszka w nutki ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  15. apaszki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ten sam portfel tylko mietowy i z ebay :)

    OdpowiedzUsuń
  17. torebka naprawdę za niewielkie pieniądze, zresztą pozostale rzczy tez :) przydałby mi się nowy portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Portfel podbił moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Portfel i apaszki bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny portfelik i apaszki, torebka wygląda na ciekawą. Ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie wszystko się podoba. Świetne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. W moje oko wpadł portfel. Szukam właśnie jakiegoś mniejszego, bo mój ma ok 20cm i mało kiedy mieści się do torebki. Myślę nad czymś dużo mniejszym, ale typowe małe są dla mnie zbyt małe. Ech

    OdpowiedzUsuń
  24. Apaszki są przednie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko fajne, ale apaszki spodobały mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne rzeczy, zwłaszcza ta torba na pierwszym zdjęciu przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna apaszka w nuty :D

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne apaszki, portfelik i torebka też wyglądają ok. a ich ceny są bardzo niskie

    OdpowiedzUsuń
  29. Najbardziej w oko wpadł mi portfel:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam kobaltowy kolor, ale nigdy nie spotkałam torebki, która miałaby idealny odcień. Ta na zdjęciach prezentuje się świetnie, szkoda, że jest z chińskiego sklepu, bo trochę boję się stamtąd zamawiać :(. A apaszki prezentują się bardzo ładnie, jak sama mówisz, będą idealne na nadchodzącą jesień. :-) Spodobało mi się tutaj, dodaję do obserwowanych.
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Portfel i torba bardzo mi sie spodobaly. Ciekawe jak bedzie z trwaloscia

    OdpowiedzUsuń
  32. Podobają mi się apaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Apaszki są cudne! Portfelik też mi się podoba, w takich cenach na pewno warto się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Apaszki bardzo mi się podobają, zdecydowanie ich motywy to moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Podobają mi się Twoje paczuszki :)) Poklikałam w linki :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Portfel wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  39. Chcę kupić sobie ten portfel,ale w innym kolorze, a apaszki boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne zakupy, najbardziej mi się torebka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawe nowości ;) Mam czarną bluzkę w białe gwiazdki, coś a'la jedna z Twoich apaszek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga