Inya, pure hyaluronic acid serum, czysty kwas hialuronowy

Dobroczynnych właściwości kwasu hialuronowego chyba nie muszę nikomu przedstawiać. Jest to chyba najpopularniejszy kwas w kosmetyce, występuje w ogromnej ilości kosmetyków pielęgnacyjnych, głównie tych które mają nawilżać. Wiem, że młodsza już nigdy nie będę, w tym roku cyferka z przodu zmieni się z 2 na 3, jednak mogę starać się spowolnić nieco procesy starzenia mojej skóry. Jakiś czas temu zgodziłam się na wypróbowanie serum z czystego kwasu hialuronowego marki Inya.  Ciekawe wrażeń?

Inya pure hyaluronic acid serum

Serum ze 100% kwasu hialuronowego zamknięte jest w niewielkiej buteleczce o pojemności 30 ml. Ma to nam wystarczyć na miesięczną kurację, ja jednak widzę, że wydajność jest dużo lepsza. Serum stosuję już ponad miesiąc i myślę, że jeszcze 2-3 tygodnie mi posłuży. Całość zakończona jest zakraplaczem, przez co użytkowanie jest bajeczne proste. Serum należy chronić przed światłem dziennym, dlatego buteleczka jest wykonana z ciemnobrązowego szkła. Większość powierzchni zasłania naklejka. Pure hyaluronic acid serum należy przechowywać w lodówce a jego termin ważności to 12 miesięcy od otwarcia.


Pierwsze co mnie zdziwiło to konsystencja. Serum hiualuronowe Inya jest bardzo gęste, żelowe. Gdy dam kroplę na dłoń to nie rozpływa się ona po niej a trzyma formę. Producent zaleca nakładać serum na wilgotną skórę lub rozprowadzić w odrobinie wody. Ja wybrałam tę drugą formę, daję kilka kropli wody na dłoń a następnie kroplę serum. Rozcieram i nakładam na twarz, taka ilość wystarcza mi aby dokładnie pokryć moją buzię i szyję. Jeśli chodzi o zapach to praktycznie go nie czuję.


Właściwości serum
według dystrybutora (Zdrowie i Uroda):
 - wygładza naskórek (zmarszczki, blizny, bruzdy)
 - doskonale nawilża
 - przyspiesza regenerację naskórka
 - uelastycznia i ujędrnia skórę
 - niweluje objawy trądziku
 - przyspiesza absorpcję składników odżywczych zawartych w kosmetykach

Muszę przyznać, że jestem zadowolona z działania serum. Wygładzenie naskórka widać już 2 minuty po aplikacji, serum wchłania się w skórę ale zarazem tworzy na skórze delikatną powłoczkę (nie jest ona nie kleista, ani tłusta, ani w żaden sposób nieprzyjemna). Po tygodniu widać było zmiany nie tylko te powierzchowne, ale moja sucha cera była w dużo lepszej kondycji. Tak, była doskonale nawilżona, tego odmówić nie mogę. Dodatkowo stała się bardziej jędrna, pełniejsza i przyjemniejsza w dotyku. Nie mam problemów z trądzikiem, wyskakują mi może dwie niespodzianki na miesiąc. Serum dość widocznie przyczyniło się go szybszego ich zniknięcia. 

czysty kwas hialuronowy

Serum bardzo dobrze się sprawdza solo, jako baza pod makijaż. Ja stosuję głównie kremy BB, które ładnie się rozprowadzają na przygotowanej w ten sposób buzi, nie rolują oraz nie pozostawiają smug. Serum hialuronowe Inya można też śmiało stosować pod kremy, nie wpływa ona w żaden sposób na ich wchłanianie - szczególnie, nie przedłuża tego procesu. 

Jednym słowem polecam je każdemu. Kupicie je na stronie Zdrowie i Uroda w cenie 37,90 zł. Moim zdaniem warto mieć taki produkt w swojej kosmetyczce. 

43 komentarze:

  1. Lubię bardzo kwas hialuronowy jako dodatek do maseczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze go dodać do maseczki, chociaż w sumie maseczka której teraz używam jest maseczką hialuronową, więc nie wiem czy już nie wystarczy:)

      Usuń
  2. Super serum lubię kwas hialuronowy w kosmetykach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze serum z kwasem hialuronowym, ale jestem ciekawa jakby się sprawdził u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sera hialuronowe bardzo lubie, ale tego jeszcze nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przydałoby mi się takie serum :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Działaniem bardzo przypomina mi serum All FOR YOU.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki, które zawierają własnie ten kwas. Moja skóra jest wtedy dobrze nawilżona i odżywiona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się marzy jakieś serum do twarzy, ale nie wiem czy to byłoby odpowiednie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz suchą cerę to na pewno będziesz zadowolona.

      Usuń
  9. mogłoby sie przydać, mam ciągle problemy z cerą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami dodawałam kwas hialuronowy do masek do włosów. Jednak ostatnio o nim zapomniałam, ale może wypróbuję na twarz. ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałoby mi się serum w takiej formie, bo moja cera ostatnio bardzo kaprysi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba za jakiś czas sobie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie działa kwas hialuronowy, no i praktycznie nadaje się dla każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy kosmetyk. Markę widzę pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę sobie sprawić taki czysty kwas :) podziele sie z mamą, a ja jej tylko bede podbierac:)

    OdpowiedzUsuń
  16. no nie pogardziłabym, gdybym je miała :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja lubię używać kwasu hialuronowego ale takiego samego bez niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja lista kosmetyków pielęgnacyjnych do kupienia niebezpiecznie się wydłuża :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna cena i działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pewno ładnie wygładza i nawilża skórę.
    Ja też w tym roku zmiana kodu z 2 na 3. Tego serum nie stosowałam, ale chyba pora zacząć! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. ja kwas hialuronowy dodaję do maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Musze w takim razie kupić jakąś maskę algową lub gipsową. Nigdy takich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja czesto dodaje kwas do kremow i maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę, że polubilibyśmy się z racji tego, że szybko wchłania się w skórę i nie pozostawia na niej uczucia tłustości :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też mam suchą cerę, wiec myślę, że to serum dobrze by się u mnie sprawdziło. Kiedy skończę moje mazidła, może po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam innej marki kwas hialuronowy i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe czy pomógł by mi na mój trądzik ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja się nie rpzekonałam do kwasów, ale moja mama uwielbiam kosmetyki z hialuronowym więc takie coś byłoby dla niej bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przydałby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam tego produktu, ale mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  31. OoO :) bardzo lubię kremy z dodatkiem tego kwasu, ale w takiej postaci jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Do tej pory kwasu nie stosowałam w czystej postaci,czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  33. no brzmi super, mam dwie ampułki z czymś takim (tak mi się wydaję) i na pewno je wypróbuję :) w sumie chętnie bym takie serum przygarnęła, nie powiem ..

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze go nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawy produkt, myślałam, że cena będzie dużo wyższa, a jednak pomyliłam się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga