Kenzo Jeu D'Amour, Gra Miłości

Która z nas nie kocha pięknie pachnieć? Ze świeca takowych szukać. Ja oprócz tego, że lubię pięknie pachnieć to lubię pachnieć trochę mniej typowo. Od pewnego czasu staram się wybierać zapachy nieco mniej popularne. Kenzo Jeu D'Amour wpadł w moje ręce już rok temu. Towarzyszył mi całą wiosnę i kawałek lata. Teraz na nowo do niego wróciłam i przy okazji chcę Wam co nieco o nim opowiedzieć.

Kenzo Jeu D'Amour,

Uwielbiam wszelkie fikuśne flakony. Ten przypomina mi smukłą kobietę w długiej  balowej sukni. Delikatna, różowa kolorystyka poprawia nastrój i zapowiada, że perfumy muszą pięknie pachnieć. I pachną, znajdziemy tutaj nuty:

Głowa
owoc granatu, herbata, mandarynka
Serce
tuberoza, frezja
Podstawa
piżmo, drzewo sandałowe

To jednak właśnie tuberoza gra tutaj główną rolę. Perfumy pachną słodko, jednak nie jest to taka typowa cukrowo-ulepkowa słodycz, jest dość stonowana i soczysta. Znacie gumę Orbit dla dzieci? W mojej ocenie zapach na samym początku jest całkiem podobny. Potem w grę wchodzą nieco mandarynki i granat. Po pewnym czasie zapach staje się nieco bardziej pudrowy, pojawia się piżmo i drzewo sandałowe. Początkowo czuć ogon zapachu, jednak po pewnym czasie staje się on bliski skórze, bardzo subtelny. 
Moim zdaniem jest to idealny zapach dla kobiety w okolicy trzydziestki. Lekki, bardzo kobiecy i zarazem dość uniwersalny. Nadaje się zarówno do pracy, na spacer po łące jak i na wieczorową kolację. Zapach jest zmysłowy, radosny i dość miękki. Trwałość nie jest może rewelacyjna, ale zła nie jest. Na ubraniach utrzymuje się od rana do wieczora, na ciele około 6-7 godzin. Mnie to zadowala.



Wiecie co jednak cenię sobie w tym zapachu najbardziej? Od roku nie wyczułam go jeszcze na żadnej innej kobiecie. Dzięki temu jest taki bardziej "mój". I cudownie pobudza w wiosenne poranki. Rok temu to czynił, w tym roku także będzie. Z pewnością zakupię jeszcze jeden flakon. Grę Miłości Kenzo możecie zakupić np. w perfumerii iperfumy.pl. Obecnie dostępna jest jedynie pojemność 100 ml (cena 234 zł), możecie też zamówić próbkę 1 ml aby sprawdzić czy zapach Wam pasuje.

Jeśli chcecie się wyłamać spośród perfumowych trendów, polecam zapoznać się z tym zapachem. Miałyście jakieś perfumy Kenzo?

23 komentarze:

  1. Brzmi ciekawie. Musze przetestowac

    OdpowiedzUsuń
  2. fikuśny ten flakon:) ale zapach dla mnie nieznany

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy te perfumy by mi się spodobały - musiałabym je powąchać na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę drogie perfumy jak na kiepską trwałość. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiepską? 6-7 godzinna ciele to kiepska trwałość? Nie jest to może Alien które czuć przez dwa dni, ale nie jest to Elizabeth Arden której nie ma po godzinie.

      Usuń
    2. Trwałość moim zdaniem jest całkiem dobra :) Może zapach nie utrzymuje się tak długo jak Opium czy Poison ;), ale czuć je nawet następnego dnia :)

      Usuń
  5. wąchałam je. ale nie moje nuty

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi to opakowanie jakoś się nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Boję się tej słodyczy trochę ;) Ja lubię takie orzeźwiające nuty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ ma piękny flakon.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam zapachu,

    OdpowiedzUsuń
  10. Po nutach zapachowych i Twoim opisie stwierdzam, że mogą mi się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam klasyczny Amour od Kenzo :-) Zapach, który się wiąże z pięknymi wspomnieniami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam wcześniej tych perfum, faktycznie muszą być mało popularne. Fajnie, że znalazłaś "Twój" zapach, taki, który Cię wyróżnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Flakon bardzo ciekawy, przypomina mi jeden z zapachów Bruno Banani :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam żadnych ich zapachów muszę to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych perfum, chętnie bym powąchała;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego zapachu, ale ostatnio moja przyjaciółka je dostała i zachwycała się nimi. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe nuty. Wielki plus za niepowtarzalność.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa jak pachnie "na żywo", bo nuty ma całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznam, że nie znam zapachu, a ostatnio poszukuję czegoś fajnego :) Postaram się poznać ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ten zapach! To jedne z moich ulubionych perfum. Co do perfum jestem strasznie wybredna, ale te pachną przepięknie i wiele osób pyta co to za ładny zapach. Trwałość też jest bardzo dobra. Jak dla mnie zapachowe cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga