Marcowe nowości czyli dlaczego lubię kupować na iperfumy

Witajcie,
Jakieś dwa tygodnie temu z "przerażeniem" odkryłam, że nie mam już się czym myć. Ostatni żel pod prysznic został rozpoczęty. Zapasy wyzerowane całkowicie. To był znak, że pora na zakupy. Pewnie większość z Was w takiej sytuacji poleciałaby do Rossmanna lub Hebe. Jeszcze rok temu też bym tak zrobiła (szczególnie, że na dzień kobiet dostałam bon do R.). Tym razem postanowiłam zrobić zakupy w mojej ulubionej drogerii internetowej iperfumy.pl. Wiecie co jest główną zaletą kupowania w tym sklepie? Znajduję tam marki których próżno szukać w stacjonarnych drogeriach. Wybór jest przeogromny a ja lubię testować nowości. Ciekawe co kupiłam?


Jak wspomniałam, moim głównym celem zakupów były produkty do kąpieli. Skusiłam się aż na 5 żeli, z czego 2 są naprawdę sporej pojemności. O marce Kneipp słyszałam już wiele, jednak nie miałam jeszcze żadnego produktu tej firmy. Dlatego też skusiłam się na żel wzmacniający. Marka Ryor jest dla mnie nowością, jednak moja ostatnia faza na lawendę nie pozwoliła mi nie zamówić żelu własnie o tym zapachu. Cudownie będzie ukajał do snu. Naturalium to dla mnie też nowość. Wybór przyprawiał o zawrót głowy, ograniczyłam się jednak do żeli o zapachu kokosowym i malinowym. Jeśli się sprawdzą to z pewnością zakupię kolejne bo te dwa pachną doskonale. Wrzucenie żelu Borotalco do koszyka było odruchem bardzo spontanicznym. Wręcz na drodze losowania. O marce nie wiedziałam nic. Teraz wiem, że są z Włoch i mają bardzo przyjemny żel pod prysznic - ten gatatek już poszedł w ruch:) Mam nadzieję, że mój zapas na trochę mi wystarczy.


Iperfumy ma także ogromny wybór zapachów. To przecież ich główny asortyment. Znajdziemy tam zarówno bardzo drogie perfumy niszowe jak i te sporo tańsze, wręcz na każdą kieszeń. Ja zamówiłam dla siebie i dla Maćka perfumy Nikki Beach. Nie są to drogie produkty, za 100 ml flakon trzeba zapłacić ok. 25 zł więc cena jest bardzo atrakcyjna. Zapachy też są niezłe.


Jakiś czas temu udało mi się doprowadzić paznokcie do stanu w jakimś mogę pokazywać je pomalowane. W stemplowanie bawiłam się dawno temu zwykłą, prostą płytką Essence. Tym razem zamówiłam sobie płytkę z geometrycznymi wzorkami marki Moyra. Do tego także kupiłam dwustronny stempel tej samej firmy. Olejek Regina Cosmetics mam nadzieję, że pomoże mi utrzymać paznokcie i skórki w dobrym stanie.


Oprócz tego zamówiłam też kilka zwykłych "przydasi" takich jak pianki do golenia (typowo męskie, głównie dla Maćka ale pewnie i ja wypróbuję) oraz płatki kosmetyczne (do pełnej kwoty).


Tak wyglądają moje marcowe nowości. Całkiem sporo tego, ale jestem zadowolona. Większość to marki kompletnie mi nieznane dlatego ciekawią tak bardzo.

O czym byście chciały przeczytać jako pierwszym?

68 komentarzy:

  1. 5 żeli pod prysznic?! to teraz chyba masz spokój z zakupami przez 5 kolejnych miesięcy;] jestem ciekawa żelu wzmacniającego, nie słyszałam o takim nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zakupy. Ja również lubię testować nowości :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne nowości :) o kilku markach nawet nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wstyd się przyznać. Stronę znam, ale nic z niej nie zamawiałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O zelu kneip, pozniej tym z lawend :€

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie kupowalem na iperfumy

    OdpowiedzUsuń
  7. znam doskonale te zapachy, przeważnie używam męskich żeli do golenia, są wydajniejsze od tych dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te żele Naturalium wyglądają zachęcająco :) ciekawe czy kokosowy pachnie kokosem, a nie chemią?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcześniej nie znałam tego sklepu, już zerkam co tam mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy tam nie kupowałam, a nawet nie zaglądałam na stronę, ale widzę że mają dużo ciekawych, niespotykanych marek ;) Bardzo skusiłaś mnie tym żelem o zapachu kokosa, bo to chyba mój ukochany zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym osiągnąć taki stan, że nie będę się miała czym myć:D Lubię zapachy Kneipp- są cudowne, mogę Ci polecić ich kryształki do kąpieli, które stosunkowo często kupuję. Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też bym coś kupiła ale niestety zapasy nie chcą stopnieć, a tyle nowych żeli kusi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Firmę Kneip kojarzę z Hebe, dostałam podczas zakupów kilka probek

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dzisiaj biegnę po uzupełnienie zapasów i też pewnie przyniosę parę "przydasi" :) Bardzo fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. większości marek w ogóle nie znam, ale w oko wpadło mi urocze opakowanie żelu Ryor :-) ciekawe czy zapach lawendy jest intensywny, czy w miarę łagodny?

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo tych nowości. Chętnie poczytam o nich trochę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niczego nie znam. Ciekawią mnie te perfumy i ich zapach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawią mnie te żele z Naturalium ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O żelach, szczególnie tych Naturalium, bo moje zapasy żeli też właśnie topnieją.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zamówiłam korektor pod oczy jestem ciekawa jak przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marki nieznane mi, ale chętnie poczytam jak sie sprawdziły u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jakieś nowe perfumki by mi się przydały

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja akurat po drogeriach nie latam :P, wręcz ich unikam :). Ciekawa jestem tego żelu kokosowego, bo pierwszy raz się z nim spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To prawda wybór mają bardzo duży:)

    OdpowiedzUsuń
  25. widzę, że zapasy poczynione :D

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja jestem w fazie oszczędzania i staram się nic nie kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Naturalium ma piękne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jeszcze nic nie zamawiałam z tej strony, ale coś mi się wydaje, że z czasem to się zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten kokosowy żel wydaje się być mega interesujący ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę w końcu coś zamówić na iperfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten żel lawendowy wygląda ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten żel Kneipp rewelacyjnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super zakupy, ja właśnie przymierzam się do zamówienia na iperfumy. Zaciekawiła mnie ta marka Naturalium, chyba też dorzucę do wirtualnego koszyczka ich żel :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie robiłam nigdy u nich zakupów ;) Ten zel z kokosem wygląda fajnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie robiłam tam zakupów ale chyba pora najwyższa przejrzeć ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja w końcu muszę kupić sobie stempel do paznokci, miałam się wziąć za zdobienia w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Hmm, też ostatnio złożyłam tam zamówienie:) Ale troszkę skromniejsze:)
    Szkoda, że nie zauważyłam kosmetyków Naturalium bo chętnie bym spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Żel kokosowy pewnie przypadłby mi do gustu :) Uwielbiam wszystko o tym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow, ile kosmetyków <3 Ja tyle żeli zużywałabym rok :P

    OdpowiedzUsuń
  40. hmm zatem i ja muszę zrobić tam zakupy;)!

    OdpowiedzUsuń
  41. ach jakie cuda cudności:D

    OdpowiedzUsuń
  42. zainteresowały mnie te żele Naturalium :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Także lubię poznawać nowe marki i zawsze wybieram sobie coś nowego na Iperfumy :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie wiedziałam, że mają tak szeroki asortyment, żele pod prysznic zapowiadają się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Też tam zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Też uwielbiam tam robić zakupy <3 Produkty marki Kneipp też mnie kuszą od dłuższego czasu ale jeszcze nic od nich nie miałam;p żel o zapachu kokosa to musi być bomba! <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja często zamawiam perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nigdy tam nic nie kupowałam, ale chętnie przejrzę asortyment.

    OdpowiedzUsuń
  49. Nigdy nic nie kupowałam z tej strony, ale chętnie przejrzę asortyment.

    OdpowiedzUsuń
  50. Nawet nie wiedziałam, że na iperfumy jest tylko przeróżności :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie kupowałam jeszcze nic na tej stronie. Przeglądałam tam perfumy ale bałam się, że taka różnica w cenie to coś jednak musi być z nimi nie tak. Koniecznie daj znać jak się sprawuje stempelek. Ja nie mogę trafić na dobry i wzorek odbija mi się tylko częściowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:28

      bo jest nie tak, nigdzie nie kupisz oryginalnych perfum za 50% ich wartości, proste:)

      Usuń
    2. A slyszales o czyms takim jak marza? Albo numery seryjne perfum ktore mozna sprawdzic?

      Usuń
  52. Na płytkę i stempelki do paznokci i ja mam ochotę, tym bardziej, że teraz często robię sobie hybrydy. Stronę znam, ale nie miałam okazji nic z niej zamawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy23:22

    kneipp dostepne w każdym rossie, a ryor znane od lat 90-tych, więc żadna nowosc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, a Borotalco jeszcze starsza firma jest. Nie rozumiem jak jednak to ma sie do tego ze dla mnie to sa nowosci? Bo anonimku chyba tylko do obejrzenia obrazkow sie ograniczasz. Piszac te notke sie zastanawialam kiedy jakis oszolom sie przyczepi do Kneipp albo Gilette.

      Usuń
  54. Anonimowy09:09

    Słyszałem o czymś takim jak marża, ale weź proszę również koszty wytworzenia. Uwierz mi, aż tak nisko firmy nie upadają, żeby sprzedać swój markowy produkt poniżej nakładów, które muszą na początku zainwestować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od dawna kupuję perfumy na iperfumy i nie mam wątpliwości co do ich oryginalności.

      Usuń
  55. Wciąż jakoś nie mogę się przekonać do zakupów online. Ale widzę że fajne zakupy poczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Dwa pierwsze żele mnie zaciekawiły, na pewno wrzucę do koszyka przy okazji zakupów na iperfumy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga