Instagramowy telegram, instamix maj 2016

Maj już za nami najwyższa pora na mały telegram z Instagramu. Maj obfitował w zdjęcia, musiałam trochę pogłówkować które wybrać aby Wam pokazać:)


1. Maj obfitował w spacery, tutaj nad rzeczką w okolicy mojego ogródka.
2. Dmuchawce, latawce, wiatr:)
3. Altanka na ogródku i kwitnące tulipany
4. Pięknie kwitnąca dzika róża
5. Mostek w drodze na ogródek
6. Spacerowo
7. Pola rzepaku w drodze do Wałbrzycha
8. Słoneczna niedziela w arboretum.
9. Jeden z okazów w arboretum.


10. Billant Idea!
11. Arboretum w Stradomi Dolnej
12. Dobra książka i woda z miętą:)
13. Kosmetyki dobre na upały
14. Kolejne zdjęcie z arboretum
15. Moje konwaliowe perfumy:)
16. Przygotowywanie balkonu do sezonu letniego
17. Wycieczka do Zagórza Śląskiego, widok z tamy
18. Czas na krótkie spodenki i opaleniznę:)


19. Pewnego dnia w skrzynce pocztowej znalazłam przesyłkę od pań Erisek - magazyn Sense of Beauty
20. Ach te bzy
21. Długi weekend:)
22. I znów bzowo
23. Musso, dobra herbata od Kiper Smaku oraz pyszne biszkopty.
24. Przesyłka od Femi
25. Zestaw na sobotę, książka i kawa
26. Liferia, nowe pudełko już niedługo dostępne w Polsce!
27. Pierwsze truskawki, pierwszy rabarbar, no i książka i kawa


28. Pyszne śniadanko: croissant i dżem Bonne Mamam
29. Costa Coffee - wolałam jak było Coffee Heaven, ale nie ma:(
30. Ten chleb z Lidla jest genialny
31. Niedzielne śniadanko w Giselle
32. Twarożek z rzodkiewką i szczypiorkiem, bagetki, mrożona kawa i całość w towarzystwie pierwszych piwonii
33. Sezon truskawkowy:)
34. Tarta czekoladowa z truskawkami - wyszła genialna
35. Kolejne niedzielne śniadanko, tym razem w Bułka z Masłem
36. Popołudniowa przekąska, owsiane ciasteczka z czarnuszką, kawa z syropem waniliowym

Po więcej zapraszam wszystkich na mój Instagram. Wystarczy kliknąć w ponizsze zdjęcie:)

24 komentarze:

  1. Wow, femi- kocham tą markę. Piękna altanka, w tym roku już kilka razy jadłam truskawki, tarta wygląda przepysznie i na pewno tak jak piszesz była genialna

    OdpowiedzUsuń
  2. instagramowa piękna wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie posty :) chociaż obserwuję Cię na IG :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No działo się :D
    Femi - wow!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kadry :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Tarta czekoladowa z truskawkami, pachnący bez i piękne widoki - można się rozmarzyć :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo kwieciście i kolorowo było u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna miejscówka z tego Twojego balkonu. Nic, tylko odpoczywać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. robisz swietne zdjecia! dodaje do obserwowanych na insta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile przyrody u Ciebie :). U mnie także sezon truskawkowy w pełni :D

    OdpowiedzUsuń
  11. truskawki mniam, ja jestem na bieżąco:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ładny mix i ile pięknych miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny mix. Ach te piwonie. Obecnie też mam kilka w wazonie i pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię oglądać Twoje Instamix'y :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, uwieczniona wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale sporo tych zdjęć. Staram się zaglądać na bieżąco na instagram ale widzę, że trochę zdjęć pominęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja to akurat na bieżąco jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mmmm....tarta czekoladowa z truskawkami ....smaka mi narobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeeeej, jakie piękne zdjęcia ;)
    Zazdroszczę, że tak potraficie "popłynąć" z insta, ja wciąż stoję w miejscu i nie umiem go ulepszyć ;) chyba mam za nudne życie i brak wyobraźni :D

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam oglądać jedzenie na fotach:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam wiosnę: wiosenną zieleń, piękne słońce, budzącą się do zycia po zimie przyrodę, początek owoców sezonowych: truskawek i moich ukochanych czereśni.
    Balkon bosko zrobiony. Aż mi szkoda, że nie mam balkonu :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem na bieżąco z Twoim instagramem i bardzo lubię klimaty Twoich zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga