Shinybox Majowo Mi, maj 2016

Cześć,
Majowy Shinybox dotarł do mnie wyjątkowo późno, odebrałam go z poczty dopiero 31 maja - wieczorem. Nastąpiło małe zamieszanie i Shiny dość późno wysłało do mnie pudełko, na szczeście Pocztex spisał się doskonale, próba dostarczenia odbyła się po mniej niż 24 godzinach od nadania. Niektóre z Was narzekają na zmianę doręczyciela, dla mnie jest ok. Jedyna wada - Pocztex nie dzwoni i nie zostawia paczek sąsiadom. Poza tym jest ok. Ale najwyższa pora na moje wrażenia po otwarciu pudełka Majowo Mi.


Gdy widziałam pierwsze zdjęcia pudełka na FB nie wywarło na mnie ono jakoś szczególnie dobrego wrażenia. Zmieniło się to trochę gdy pudełko mogłam obejrzeć na żywo. Nie wszystkie produkty cieszą mnie tak samo, jednak widze tu kilka ciekawych produktów.


EFEKTIMA MASŁO DO CIAŁA Z SERII MIRACLE
średnia cena 16 zł/200 ml. W pudełku 50 ml.
Masła do ciała z serii Miracle to preparaty o cenionym, bogatym składzie. Zalecane szczególnie do skóry wymagającej intensywnej pielęgnacji. Wzbogacone w drobinki z olejkami znakomicie wpływają na poprawę kondycji skóry, zmniejszając szorstkość i suchość naskórka. W zestawie znajdują się wymiennie Shea Miracle lub Coconut Miracle.


Markę znam z raptem jednej małej próbki, dlatego cieszę się, że w Shinyboxie znalazłam to masełko. Nie jest to pełne opakowanie, jednak 50 ml to odpowiednia pojemność aby przetestować produkt. Cieszy mnie, że nie jest to saszetka, bo tę bym pewnie prędzej zgubiła niż przetestowała. Zużyję z przyjemnością.


JOANNA PEELING MYJĄCY DO CIAŁA Z TRUSKAWKĄ NATURIA BODY
średnia cena 3,98 zł/100 g. Produkt pełnowymiarowy.
Seria Naturia body mini została stworzona z myślą o Twojej wygodzie. Poręczne opakowanie jest idealne do codziennego stosowania i niezastąpione w czasie podróży. Receptura szamponu wzbogacona o nawilżający ekstrakt z pomarańczy zapewni zapewni włosom i skórze głowy zdrowy i piękny wygląd. Przyjemny zapach soczystego owocu umili Ci pielęgnację włosów każdego dnia.


Tego peelingu nie trzeba nikomu przedstawiać, ze świecą szukać osoby, która nie zna tych maluszków Joanny. Truskawka teraz bardzo na czasie. Sam produkt nie wnosi nic do Shinyboxa, jednak miło go będzie użyć.



OILLAN ACTIVE BIOAKTYWNA EMULSJA DO MYCIA I KĄPIELI
średnia cena: 25,00 zł / 200 ml, produkt pełnowymiarowy
Bioaktywna emulsja do mycia i kąpieli do codziennego stosowania. Łagodnie oczyszcza skórę, wzmacniając barierę ochronną, łagodzi świąd, działa przeciwzapalnie, redukuje podrażnienia, szorstkość i zaczerwienienia. W składzie emulsji znajdują się specjalistyczny kompleks bio-active dermasystem (masło shea + oleje z: baobabu, wiesiołka, pachnotki), olej z awokado, olej arganowy. Przeznaczona do skóry suchej, wrażliwej, podrażnionej i atopowej.

Produkty Oillan ciekawią mnie od dawna, jednak ciągle mi z nimi nie po drodze. Cieszę się z tej emulsji. Mam suchą skórę, na szczęście nie jest podrażniona i teraz gdy ciepło nie swędzi. To kolejny produkt, który szybko pójdzie w ruch i nastawiam się do niego bardzo pozytywnie.


DELIA PLASTRY Z WOSKIEM DO DEPILACJI CIAŁA
Średnia cena: 6,00 zł / szt. produkt pełnowymiarowy
Przezroczyste plastry to idealny sposób na łatwą, szybką i dokładną depilację. Nowoczesna formuła i elastyczne podłoże pozwala na wykonanie profesjonalnej depilacji w zaciszu domowym. Depilacja przy pomocy plastrów Delia Cosmetics pomaga usunąć nawet najmniejsze włoski, skóra staje się gładka na kilka tygodni. Przy regularnym wykonywaniu depilacji włoski wolniej odrastają, a czas między zabiegami znacznie się wydłuża. W zestawie mix zapachów.

To produkt nie dla mnie. Niestety pękają mi naczynka na łydkach i jestem skazana na maszynkę. Plastry albo oddam siostrze Maćka albo polecą do kogoś w jakimś rozdaniu.



SCHWARZKOPF SPRAY TEKSTURUJĄCY
Średnia cena: 24,00 zł / 200 ml, produkt pełnowymiarowy
Spray z prawdziwą solą morską umożliwia uzyskanie miękkich, naturalnie pofalowanych i matowych włosów, muśniętych słońcem, wiatrem i wodą morską.


Ten produkt już znam, był w pudełku Inspired by Joanna Krupa. Moje włosy go polubiły, ale jeszcze nie wiem czy na tyle aby chcieć zużyć kolejne opakowanie. Nie mówię nie, ale nie mówię tak. Wiem, że niektóre z Was w pudełku znalazły maseczkę. Ona tez była w Inspired by jednak moje włosy bardzo ją polubiły i na pewno bym zużyła:)


APN SERIA HYDROVITAL intensywnie nawilżający krem na dzień
Średnia cena: 34,00 zł / 50 ml, produkt pełnowymiarowy
Wspomaga naturalny system ochrony, normalizuje nawilżenie i zmniejsza skłonność do podrażnień związanych z suchością naskórka. 50 ml
Marka APN to dla mnie kompletna nowość. W pudełku znalazłam krem na dzień, widziałam tez kremy na noc, pod oczy oraz wodę micelarną. Myślę, że każdy z tych produktów ucieszyłby mnie w równym stopniu. Krem od razu idzie w ruch:)

Jestem bardzo zadowolona z tego pudełka. Po kilku mniej udanych w tym roku wersjach w końcu coś naprawdę ciekawego, wartego uwagi. Oprócz kosmetyków w pudełku znalazł się kod zniżkowy na biżuterię by ilo. Ofertę mają całkiem niezła:) Shinybox możecie zamówić klikając w poniższy banerek. W sprzedaży jest także już czerwcowy, urodzinowy box. Shiny kończy 4 lata!

Skusicie się na to pudełko? A może już je macie?

33 komentarze:

  1. Ciekawi mnie to masło do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się ta zawartość podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też właśnie przygotowuje wpis na temat tego pudełka. Tez jestem z niego zadowolona ;)
    Pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Peeling bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :)No no całkiem fajna zawartość,poprzednie pudełka mnie nie zachwycały

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się zawartość nie podoba, ale ja to chyba coraz bardziej wybredna się robię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy10:33

    Faktycznie najlepsze z dotychczasowych. Ja zrezygnowałam z Shiny bo początek roku był naprawdę kiepski. Na to chyba jednak się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak oglądam zawartość naszych polskich boxów, to mam ochotę mruknąć z niezadowolenia: meh.... :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy, choć mnie by nie zachwyciła zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  11. masło do ciała bym przygarnęła ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam ten peeling, ale cała zawartość mnie nie zachwyciła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubię peelingów myjących, ani nie peelingują ani nie myją. reszta wydaje się w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie to szału nie ma. Emulsję do kąpieli chętnie bym wypróbowała, bo ostatnio mam problem ze skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne to pudełko, takie kosmetyki, które na pewno się zużyją. Ja byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej ciekawi mnie Oillan, jako atopik zwracam uwagę na takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzadko to mówię, ale ta zawartość bardzo mi się podoba. Szczególnie ciekawa jestem masełka z Efektimy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie ładne zdjęcia, czułam, że nasz zestawy będą identyczne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio właśnie zakupiłam taki spray z wodą morską z T&G, ale chyba nie umiem go użyć tak, żeby włosy fajnie się prezentowały :P A zawartość w sumie przeciętna tego pudełka :) Masło z Efektimy ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. shiny box ma już cztery lata?wow, a ja nie zamówiłam nigdy ani jednego:P

    OdpowiedzUsuń
  21. Kilka produktów naprawdę mnie zainteresowało, pewnie przetestuję 1 czy 2... ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Generalnie bardzo ciekawe kosmetyki, pewnie wszystkie znalazłyby zastosowanie. Jednak dodawanie to pudełka dobrze znanych marek typu Joanna czy Delia, kłóci się trochę z ideą boxa - poznawaniem nowych marek i kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  23. To prawda, to pudełko ma całkiem fajną zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam troszkę inny skład, ale pudełko podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam jedynie peeling myjący Joanny. Miałam kilka wersji.

    OdpowiedzUsuń
  26. widzę kilka truskawkowych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawa zawartość. Również byłabym zadowolona z tego pudełka.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Nawet niezła zawartość :) plastry chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Właściwie zainteresowała mnie tylko emulsja Oillan. Znam peelingi Joanny, najbardziej lubię kawowy i imbirowy, który pachnie bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zawartość całkiem fajna. Znam tego maluszka z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie bym poczytała o maśle do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba ten krem nawilżajacy najbardziej by mnie ucieszył, bo bardzo stawiam na nawilżenie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga