Dzień chłopaka, propozycje prezentów "last minute"

Często mam tak, że pamiętam o jakimś nadchodzącym wydarzeniu póki co do niego jeszcze sporo czasu. Tam minimum miesiąc. Potem nagle zapominam. Gdy potrzebuję prezentu na ostatnią chwilę zawsze gnam na iperfumy. Ten sklep jeszcze nigdy mnie nie zawiódł i przesyłka dochodzi najdalej drugiego dnia po zamówieniu. To taki pewniak last minute.
Jeśli nie macie jeszcze prezentów dla swoich mężczyzn, zapomniałyście lub też w dalszym ciągu poszukujecie inspiracji to zapraszam na dalszą część postu.

Dzień chłopaka, propozycje prezentów

Produkty Bohemia Gifts & Cosmetics ciekawią mnie już od dawna. Mają rewelacyjny design kosmetyków dla mężczyzn. Jeśli wasi panowie lubią majsterkować przy swoich samochodach z pewnością wracają do domu z mniejszymi lub większymi zabrudzeniami ciała. Produkty imitujące oleje samochodowe z pewnością sprawią uśmiech na ich twarzach. Inną opcją są zestawy kosmetyków. Mój Maciek z pewnością ucieszyłby się z tych "piwnych" :)


Zakup perfum polecam tym kobietom, które znają swoich mężczyzn na tyle dobrze, że wiedzą jakie zapachy lubią. Tutaj nie ma uniwersalnej recepty, tak jak każda z nas ma różne perfumiarskie preferencje, tam samo jest z panami. Jeśli jednak umiecie dobrze trafić to perfumy są doskonałym prezentem.

Jeśli dysponujecie trochę większą ilością pieniędzy, dobrym pomysłem są różnego typu urządzenia. Twój chłopak chodzi ciągle podrażniony po goleniu zwykłą maszynką? Kup mu elektryczną. Świetnym pomysłem jest podróżna wersja golarki. Jeśli wasi mężczyźni często bywają w delegacjach to jest to prezent wręcz idealny. Szczoteczka do zębów może wydawać się być dziwnym pomysłem. Zanim go tu przedstawiłam, skonsultowałam się z Maćkiem. Powiedział, że mimo, że już elektryczną szczoteczkę ma to bardzo by się ucieszył z nowej, szczególnie tej czarnej. Jest męsko! Trymer też facetowi się przyda, szczególnie ten do całego ciała:)

Co macie dla swoich chłopaków w tym roku?

22 komentarze:

  1. Bardzo fajne są te kosmetyki imitujące oleje. Super sprawa. Gdybym miałam komu kupić, na pewno zrobiłabym taki prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój dostał kosmetyki w marcu, dajemy po Dniu Kobiet ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne propozycje, o dniu chłopaka nigdy nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też często tak mam, że pamiętam - zapominam - przypominam sobie w ostatniej chwili :P. Propozycje fajne, choć ja dla swojego mam przygotowaną niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. My nie obchodzimy Dnia Chłopaka we wrześniu tylko Dzień Mężczyzn w marcu (wciąż nie ogarniam czemu są dwa tak podobne świeta, w dodatku oba popularne) ale pomysły świetne. Cały czas rozważam zakup elektrycznej maszynki, szczególnie wersja podróżna wydaje się dobrym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oficjalnie w Polskim kalendarzu nie ma takiego dnia jak "dzień mężczyzn".
      Obecnie to jedynie kwestia medialna. U mnie zarówno 8 marca jak i 10 marca są przytłumione przez 9 marca kiedy mam urodziny:)

      Usuń
    2. Oficjalnie nie ma wielu świąt, które są obchodzone :D

      Usuń
    3. Wiesz, mi chodziło mi o to, ze dzien chlopaka w polskim kalendarzu jest jako jedyny i "oficjalny". Dzien Mężczyzn w marcu to tylko medialne i marketingowe wymysły:)

      Usuń
    4. Swoją drogą to jak już obchodzić taki dzień to 19 listopada, bo wtedy jest jego międzynarodowa "wersja".

      Usuń
  6. U mnie raczej Dzień Mężczyzny wypadałoby świętować, ale jakoś mam dystans do takich świąt. Co nie zmienia faktu, że ta strona ma fajne zaopatrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mój mnie jak zwykle wkurzył, bo tak marudził, że sobie sam kupi to, co już czekało na niego w domu, że dostał wcześniej ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko, zapomniałam o tym dniu chłopaka :( rzeczywiście te pierwsze kosmetyki świetnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  9. mojemu facetowi ciężko jest cokolwiek kupić, bo on praktycznie wszystko ma, więc muszę być (niestety) kreatywna :P:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście pamiętam o tym święcie jednak Mąż nie chce żadnego prezentu bo on obchodzi Dzień Mężczyzn! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkowicie zapomniałam o tym dniu ale szczerze mówiąc to dzień jak każdy inny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten zestaw "piwny" to i mojego mężczyznę by ucieszył :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam trzech facetów w domu. Każdy dostanie kosmetyczną niespodziankę, synom dorzucę po czekoladzie bo to straszne łasuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne propozycje :) Ja w tym roku postawiłam na zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja cały czas nie mam żadnego pomysłu :O
    Może postawię na własnoręcznie wykonane maślane ciasteczka i pomysłową kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko! Dzięki, że mi przypomniałaś, bo całkiem mi z głowy wyleciało... A trzech facetów mam w domu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój dostanie masło shea ;) Uwielbia je i to co ma już mu się kończy, więc uzupełniam mu zapas :D No i jak zawsze dostanie ode mnie pyszną, świeżo palona kawkę - dzisiaj odebrałam (pachnie mi w całym pokoju!)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są te opakowania perfum! U nas Dzień Chłopaka jest obchodzony tylko przez moich synów ale pomysły są na tyle uniwersalne, że prezenty nadadzą się też na inne okazje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga