Shinybox, Love Beauty Fashion by DeeZee

Listopadowe pudełko Shinybox Love Beauty Fashion dotarło i do mnie. Powstało przy współpracy ze sklepem DeeZee. Niestety pary fajnych szpilek w środku nie było, ale przecież to nie buty są tematem tego typu pudełek:)


W listopadowym pudełku znalazło się 7 produktów, w tym 5 pełnowymiarowych, jeden travel size i jedna całkiem spora próbka. A do tego dwa vouchery zniżkowe.  Daje to całkiem dobry wynik. Ale przejdzmy  po kolei...


Farmona, Jantar Medical, Zestaw kosmetyków do włosów zniszczonych, szampon, mgiełka, serum


Trzeba przyznać, że ten zestaw jest hitem całego pudełka. Do moich włosów idealny, bo są właśnie suche i zniszczone. Niestety jeden z produktów (mgiełka) była fabrycznie słabo dokręcona i się trochę płynu rozlało. Na szczęście nie jakoś bardzo dużo:)

Aube, Dwufazowy płyn do demakijażu



Od dwufazówek wolę zwykłe płyny micelarne, jednak w przypadku mocniejszego makijażu (np. sylwestrowego) płyny dwufazowe są niezastąpione. Chętnie wypróbuję.

Novex, Maska do włosów My Curls

Kilka pudełek temu była inna maska tej marki. Bardzo mi odpowiadała, a ta wydaje się być trafiona jeszcze lepiej w moje potrzeby. W końcu ja kręconowłosa!

Beaver, Produkt wymienny (1z3)


W moim pudełku znalazła się odżywka do włosów Tea Tree. Jest to opakowanie wielkości Travel size, idealne do bagażu podręcznego!

Maroko Sklep, Glinka Rhassoul


Kiedyś byłam fanką glinek, teraz stałam się trochę zbyt leniwa. Wybieram gotowe już maseczki, najchętniej takie, których nie trzeba zmywać. Ale może w trakcie świąt znajdę więcej czasu i sobie zafunduję glinkowy zabieg?

Purederm, Złuszczająca maska do stóp w postaci skarpet Botanical Choice

Lubię takie maski/skarpetki. Sięgnę po nią jednak dopiero wiosną, jako ostatni element przygotowania stóp do sezonu:)

Miyo Make up, Automatyczna konturówka do oczu Twist Matic Eyes

Ten produkt najmniej mnie cieszy, bo zwyczajnie nie używam takich kredek. 

Ja jestem zadowolona a Wy co myślicie o tym pudełku? Jest ono jeszcze dostępne, wystarczy  kliknąć  poniższy baner.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga