Shinybox Hippieness - sierpień 2018

Witajcie,
Mamy już koniec sierpnia - czas leci niesamowicie szybko. Przecież był dopiero początek roku! Pora jednak aby zaprezentować wam ostatnie letnie pudełko Shinybox. Hippieness ma być dla nas dawką pozytywnej energii i radości? Czy tak właśnie jest? Zapraszam!


W pudełku znajdujemy 8 produktów pełnowymiarowych oraz w moim przypadku jeden VIP. 



Novex, maska z keratyną Brazilian Keratin, Produkt pełnowymiarowy, średnia cena 15,00zł / 210 g 
Maska zapewnia włosom optymalny poziom nawilżenia, odbudowuje je i regeneruje. Dzięki dużej dawce naturalnej, głęboko odżywczej keratyny włosy stają się zdrowsze, mocniejsze, bardziej gładkie i błyszczące. Kosmetyk sprawia, że są łatwiejsze do ułożenia , przestają się puszyć i elektryzować. 
Novex pojawia się w Shinyboxie już nie pierwszy raz. Za każdym razem jest to jednak inna wersja. Nie mogę powiedzieć, że mnie to nie cieszy z dwóch powodów. Pierwszy jest taki, że wszystkie dotychczasowe sprawdziły się u mnie bardzo dobrze. Drugi jest mniej kosmetyczny. Od pewnego czasu z Maćkiem wkręciliśmy się w Geocaching (kto zna łapka do góry!) i opakowania po tych maskach idealnie nadają się na stworzenie własnych skrytek:) Nie podoba mi się jednak, że w opisie pudełka mamy informację, że jest to produkt pełnowymiarowy i zawiera 210 g maski. Moje opakowanie ma ich tylko 100. 



Vis Plantis, O’Herbal, Balsam do ciała Produkt pełnowymiarowy, średnia cena 22,49 zł / 500 ml. Doskonale pielęgnuje skórę pozostawiając ją aksamitnie gładka i intensywnie nawilżoną Natychmiast poprawia i odświeża wygląd skóry. 
Uwielbiam kosmetyki pachnące lawendą. Sama obecność balsamu średnio mnie jednak cieszy. Nie jestem fanką balsamowania się, czasem mam zrywy i przez tydzień smaruję się codziennie a nawet dwa razy dziennie. A później na miesiąc o tym zapominam. W tym tempie zużywam może 2, max 3 balsamy rocznie. Mam ich sporo w zapasie. Tu pojemność to aż 500 ml i w dodatku jest dość krótki temin przydatności. Nie wiem czy zużyję, chociaż bym chciała.



Ekomedica, olej arganowy, Produkt pełnowymiarowy, średnia cena 38,00 zł /100 ml.
Odkryj sekret pięknej skóry, włosów i paznokci. Olej arganowy to prawdziwy eliksir młodości zwany „płynnym złotem Maroka”. Doskonale sprawdza się w codziennej, naturalnej pielęgnacji. Nawilża, uelastycznia suchą, szorstką skórę, odżywia kruche i łamliwe paznokcie oraz nawilża i odbudowuje strukturę włosów, poprawia ich kondycję. 
Widząc ten produkt nieco zgłupiałam. Olej arganowy kojarzył mi się do tej pory głównie, a nawet jedynie z kosmetykami. Z opisu Shiny można wywnioskować, że takie właśnie jest jego przeznaczenie. Co innego jednak możemy przeczytać na opakowaniu samego oleju. "Spożyć do 3 miesięcy od otwarcia", oraz zalecana dawka "raz dziennie 5 ml" sugeruje, że jest to produkt spożywczy... Jak go zużyję? Nie wiem!


Biotanique, MultiBioMask Calm&Cleac, Produkt pełnowymiarowy, średnia cena 1,79 zł/ 2x4 ml. 
To unikalne połączenie dwóch specjalistycznych masek, będące idealnym rozwiązaniem dla skóry wrażliwej, delikatne, skłonnej do podrażnień oraz wymagającej dogłębnego oczyszczania. 
Wzięłam się ostro za wykończenie wszelkich produktów jakie mam w saszetkach. Mój zapas naprawdę zmalał, więc myślę, że i tę maseczkę szybko zużyję:)



Dermagalin, Maska pielęgnująca z zieloną glinką kambryjską. Produkt pełnowymiarowy, średnia cena 6,99 zł / 20 g. 

Poznaj właściwości pielęgnacyjne jednego z najcenniejszych naturalnych surowców kosmetycznych- zielonej glinki kambryjskiej. 
Swego czasu bardzo lubiłam maseczki z zieloną glinką, więc chętnie po nią sięgnę. 


SheFoot, Domowe spa dla stóp: maska+ peeling, Produkt pełnowymiarowy, średnia cena 5,31 zł / 16 ml. 
Zapewnij skórze kompleksową pielęgnacje i odżywienie. Peeling zmiękcza i usuwa twardy naskórek, pozostawia stopy gładkie i miękkie już po pierwszym zastosowani. Maska intensywnie nawilża i odbudowuje naskórek, pozostawiając stopy jedwabiste w dotyku. 
Pielęgnacja stóp przychodzi mi najtrudniej. Zawsze o niej zapominam. Może jak już nadejdą te chłodne, deszczowe wieczory to zrobię sobie małe domowe SPA dla stóp:)



Foods by Ann, Zupa krem, Produkt pełnowymiarowy, średnia cena 4,29 zł/ szt. 
Sycąca zupa z przyprawami do sprawnego, szybkiegoprzygotowania to doskonała propozycja na gorący posiłek, kiedy brakuje czasu na ugotowanie obiadu. Wystarczy zalać wrzącą wodą i dobrze wymieszać. Zupa posiada aksamitną konsystencję i jest pełna aromatu. Mix smaków. 
Uwielbiam zupy, ale jednak nieco inne. Takie w których pływa dużo warzyw w kawałkach. Buraki i bataty lubię, zabiorę tę saszetkę do pracy i będę trzymać w szafce do wykorzystania w sytuacji awaryjnej.



UNANI, Jedwabiste mleczko do ciała z drobinkami, Produkt pełnowymiarowy, średnia cena 43zł /60 ml.
Intensywnie i długotrwale nawilża oraz odżywia skórę wystawioną na działanie promieni słonecznych. Pozostawia ją promienną, podkreśla opaleniznę i pozwala cieszyć się ją na dłużej. Drobinki zawarte w kosmetyku rozświetlają skórę nadając jej blask.
Mleczko ma cudowny zapach. Pachnie jak świeżo otwarte pudełko ulubionych ciasteczek. Ma delikatne drobinki, w słońcu na pewno efekt byłby świetny. Trochę szkoda, że nie trafiło do pudełka np. w lipcu.


Beauty Days, zaproszenie na międzynarodowe targi fryzjerskie i kosmetyczne - produkt VIP
Odwiedź wielkie święto URODY, podczas którego spotkają się profesjonaliści z branży fryzjerskiej i kosmetycznej.
Zaproszenie jest dla dwóch osób a jego wartość to 30 zł. Może gdybym była z Warszawy (gdzie targi będą się odbywać) to był się wybrała - z czystej ciekawości. Jednak nie jestem, więc wybierać się nie planuję.

Podsumowując jest to całkiem fajne i przydatne pudełko. Nie zrobiło na mnie jakiegoś ogromnego WOW, ale też nie sprawiło, że poczułam się zawiedziona czy rozczarowana. Pudełko jest ciągle dostępne, wystarczy kliknąć poniżej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga