#1 Projekt denko - styczeń 2013

Dziś chcę przedstawić moje skromne styczniowe denko. W końcu udało mi się powykańczać resztki.


1. Ziaja - naturalny oliwkowy krem do rąk i paznokci - powszechnie znany i lubiany. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że jeszcze go kupię.
2. Neutrogena - krem do rąk i paznokci. Sylikonowy potworek. Recenzja tutaj
3. Dove - Dwukolorowa maseczka nawilżająca nowej generacji - nie była zła, zimą trochę zabezpieczyła włosy ale bardzo niewydajna. Nie kupię bo przeszłam na delikatniejszą pielęgnację.
4. Sensique - zmywacz do paznokci o zapachu orchidei - przyjemniak i wygodniak. Recenzja tutaj
5. Garnier Natural Beauty z ekstraktami z orzecha włoskiego i liści brzoskwini - przyjemny szampon, który zawieruszył się w mojej kosmetyczce. Niedostępny w Polsce i nie wiem czy nadal produkowany.
6. Be Beauty - sól do kąpieli regenerująca morska. Mój hit. Z pewnością kupię jeszcze nie raz. Spodziewajcie się recenzji niedługo.
7. Apart - nektar pod prysznic o zapachu aronii i jeżyny. Przyjemny. Zapewne nie kupię bo wybór żeli pod prysznic jest tak ogromny, że szkoda czasu na powtórki. Recenzja tutaj.
8. Joanna z apteczki babuni - balsam do włosów mleko i miód - kolejny hit. Kupię na pewno. Recenzja niedługo.
9. Palmolive Ayurituel Energy - płyn do kąpieli. Przyjemny, istnieje spore prawdopodobieństwo, że jeszcze go kupię.


A teraz wczorajsze nowości:


No i przypominam o rozdaniu. Do wygrania olejek firmy Alverde:


Link do notki rozdaniowej: Walentynkowe rozdanie


9 komentarzy:

  1. nowości mogłabym ukraść :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zmywacz zamierzam kupić jak powykańczam swoje resztki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18:32

    całkiem nieźle Ci poszło denkowanie:)
    nowości tez bym przygarneła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pierwsze denkowanie:)

      A czarne mydełko juz stoi na umywalce:)

      Usuń
  4. niezłe denko:)
    a nowości sama bym chętnie przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię kremy Neutrogeny do rąk, ten też się u mnie sprawdził.A te Balee bym chętnie przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie nie : ) Ta aplikacja jest już w telefonie w widgetach : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe : ) Ja też niedawno to odkryłam :D

      Usuń
  7. Lubię nektary do kąpieli, a o tym szamponie marzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga