Jesienne rozdanie: WYNIKI

Obiecane wyniki rozdania:) Zanim jednak zdradzę kto jest zwycięzcą powiem, że w rozdaniu udział wzięły 204 osoby. Niestety nie wszystkie zgłoszenia były prawdziwe:( A kwestie plotkarskie przedstawia poniższy obrazek. Osoby z tej listy dostały dodatkowy los.


A zwycięzcą zostaje:

Marecka


Czekam do przyszłej soboty na przesłanie danych do wysyłki na mojego mejla który można znaleźć w zakładce "współpraca". Po tym czasie wylosuję nowego zwycięzcę.

Pozostałym osobom dziękuję za udział w konkursie. Mam nadzieję, że pozostaniecie ze mną. Już niedługo kolejne rozdanie:)


50 komentarzy:

  1. Anonimowy10:36

    gratki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11:47

    Gratki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12:28

    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ;)


    Poczekaj bo jeszcze może woski Tobą zakręcą ;) nic straconego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)
    A co do pytania - lakier Venita schnie błyskawicznie :) To jedna warstwa, więc nie ma się co dziwić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje, chyba nigdy nie wygram na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwycięzcom :D Zapraszam na nowy post ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. szczęściara. :)
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znalazłam twój blog na pomocnicy - miałaś problem z LinkWithin -jak udało Ci się to naprawić? :(

    OdpowiedzUsuń
  10. pisałaś u mnie z pytaniem czy prowadziłam kiedyś bloga w portalu na "O" - powiem szczerze , żę nie mam pojęcia o jaki portal Ci chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje!. U mnie nowy post

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi pomogłaś, dziękuję jeszcze raz! :) A z nudziakami są takie problemy? Ja mam małe doświadczenie, mam może z 3 lakiery w tych kolorach i nie sprawiają większych problemów :)

    A zwyciężczyni tylko pogratulować! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dołączam się do gratulacji:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyłączam się do gratulacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję również :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga