Hasła z google - czyli coś do śmiechu

Dziś przychodzę do was z kolejną porcją haseł po których niektórzy trafili na mojego bloga. Mam nadzieję, że wszyscy znaleźli to co chcieli.


rossmann logo

podobne do Skody, jednak zielona kura jest zastąpiona czerwonym osłem;p


jezyna w lesie

szukajcie a znajdziecie! miejsce jest ok!


żurawina w lesie

myślę, że też się znajdzie


jezyna w kosmetyce

jest powszechnie używana, nie ma co ukrywać. Uwielbiam peelingi z kolców jeżyny - nie ma lepszego zdzieraka;p


chemiczny kot

ja mam tylko dla chomiki. Ale skoro chcecie kota to proszę bardzo:

zegarek swatch kolekcja lady papaya

zapewne jest ze szpinaku

losy moniki z lund

nie wiem, nie znam...

29 komentarzy:

  1. Chemiczny kot :D aż strach pomyśleć, co autor miał na myśli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co więcej... wejść na "chemicznego kota" było kilka...

      Usuń
  2. U mnie są same normalne hasła narazie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie są same normalne hasła narazie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami naprawdę można się uśmiać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie szukali dobrze zbudowanego bruneta :p ...

    OdpowiedzUsuń
  6. chemiczny kot jest moim ulubieńcem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie posty. Też spisuję wszystkie podobne hasełka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha, do mnie kiedyś ktoś trafił szukając hasła " co się stanie gdy wypije mocz " ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Się uśmiałam z tego chemicznego kota :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Hasła ciekawe :D sama czasem zastanawiam się czego to ludzie nie szukają, że do mnie trafiają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. chemiczny kot :D ja się ciągle zastanawiam dlaczego u mnie na blogu wyszukiwania google są normalne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. haha, można się pośmiać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. hahahah normalnie padłam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie bardzo adekwatne xD Ja kiedyś miałam wejście od hasła: magisterko napisz się sama xD

    OdpowiedzUsuń
  15. haha chemiczny kot :D:D

    OdpowiedzUsuń
  16. hahaha, chemiczny kot i logo wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzeba przyznać, że Chemiczny Kot jest wyjątkowo pocieszną istotką :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chemiczny kot:) Ha ha ha:-D

    OdpowiedzUsuń
  19. chemiczny kot... bez parabenów! :P

    OdpowiedzUsuń
  20. najlepszy - chemiczny kot :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kot najfajniejszy! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga