SPRING GIVEAWAY - WYNIKI

Tak jak dziś na facebooku obiecałam, pojawiają się wyniki. Wyjątkowo sprawdziłam wszystkie zgłoszenia pod kątem warunku podstawowego. Bycia publicznym obserwatorem bloga. Nie odnalazłam na liście aż 14 osób! Co najlepsze część z nich bierze udział w kolejnym rozdaniu. Jedną z nich znalazłam w google+ więc... wybaczam. Cieszę się jednak, że tak dużo z Was jest uczciwych:) Dla takich osób warto organizować rozdania. Ale nie przedłużając...

zwycięzcą jest:
 Renia


dodatkowo nagrodą pocieszenia postanowiłam nagrodzić jeszcze jedną osobą. A jest nią:

OnAlwaysTogether



Dziewczyny, czekam na Wasze adresy do wysyłki nagród do końca kwietnia. Adres wyślijcie koniecznie z maila który podałyście w zgłoszeniu lub przez FB. Jeśli nie wyślecie - losuję dalej:)


A wszystkich którym się nie udało zapraszam na kolejne rozdanie.



Wystarczy kliknąć w powyższy obrazek:)

40 komentarzy:

  1. Ale fajnie :D Jestem ciekawa tej nagrody pocieszenia ! Dziękuję ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje. Super nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może pouciekały już przed końcem rozdania? Znając życie i tak grono obserwatorów się uszczupli po wynikach- obserwatorzy na miesiąc :/
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :)
    Pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Renia - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to już jest po prostu śmieszne. Skoro rozdanie dla obserwatorów, to tak trudno pojąć, że albo obserwujesz bloga albo sobie odpuść zabawę? Ludzie nie przestają mnie zadziwiać ;p
    Gratulacje dla zwyciężczyń i dla Ciebie za poważne podejście do sprawy :D :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy22:37

    czy Renia się zgłosila po nagrodę ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co cię tak interesuje to?

      Usuń
    2. może jest ciekawa czy będzie kolejne losowanie :)

      Usuń
    3. Czas na zgłaszanie się jest do konca miesiąca czyli do czwartku, czyli moim zdaniem nie na miejscu jest pytanie po całej dobie.

      Ale jak bardzo chce wiedzieć, to nie będę nikogo siłą trzymać, może przestać obserwować...

      Usuń
    4. No może nie doczytała o tym :) Nie ma co się denerwować - złość piękności szkodzi ;)

      Usuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga