Dressgal - moje kolejne ubraniowo-dodatkowe chciejstwa.

Kilka dni temu pokazywałam Wam moją wishlistę jednego z azjatyckich sklepów. Dziś przyszedł czas na kolejny. Moim zdaniem z dużo obszerniejszym i ciekawszym asortymentem. Dla siebie zamówiłam sandałki, ale chętnie bym też przygarnęłam kilka innych rzeczy. Wpadło wam coś w oko w dressgal?

Sukienki:
1, 2, 3, 4, 5, 6


Biżuteria i dodatki:

1, 2, 3, 4

Torebki:


1, 2, 3, 4, 5, 6

Tak wyglądają moje chciejstwa. Najbardziej torebki nr 4 i 5. Szal numer 3 byłby idealny na jesień a biała sukienka jest taka urocza:)

26 komentarzy:

  1. Poklikałam w linki, powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe spódnice- bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kapelusz jest niesamowity :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta biała sukienka

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Błękitna spódnica jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest szal i torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej podoba mi się zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnic nie nosze, ale upały sprawiły, że wyciągnęłam z dna szafy sukienki ;) torebeczki maja tam bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej mi się podoba ta torebka ta różowa czy tam łososiowa, nie wiem jak to kolor. Śliczna jest, fajne ma te złote wstawki. No i niebieska spódnica, czaderska :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a mi sie podoba rozowa torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy, zwłaszcza te torebki przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moją słabością są torebki, ładne propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  14. 3 sukienka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się podoba tam mnóstwo rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne sukienki, ciekawe jak z jakością, oj te sklepu kuszą coraz bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta biała sukienka też mi się bardzo podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Poklikałam w linki. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienki są po prostu ekstra!
    :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Wisiorek z cyrkonią bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dodatki jak najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne są te rzeczy :).

    OdpowiedzUsuń
  23. czarno biała sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga